Hij was betrapt in een hotel met twee hoeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
Dit van een vent die seda sayan heeft geneukt, zich laat omringen door schaars geklede mensen, de ene keer pro pkk is, dan weer pro akp, dan weer naar Mekka gaat en dan weer in een hotel betrapt wordt met een vrouw.
Oruspu cocugu. Senin soyunu siksinler.
hangt er van af wat voor opmerkingenquote:Op maandag 16 februari 2015 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
Che, jij zei ooit ook tegen me op fok: als je een strapless topje draagt moet je niet zeuren als mensen opmerkingen maken.
Do you agree met deze okuz?
Wie wil foto's van mijn hond zien?quote:Op maandag 16 februari 2015 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Forget flash cars, designer clothes and a big salary. It seems the man who's really popular with the ladies is one who owns a dog.
One in five women said a man with a dog is instantly more attractive, a poll found.
Only one in 20 like men in designer clothes and 6 per cent appreciate an expensive car.
And a dog is twice as appealing as a large salary (11 per cent) or a big house (12 per cent).
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz3RroqKCFO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ja maar ze droeg weinig verhullende kleding, dus ze vroeg erom dit dat."quote:Op maandag 16 februari 2015 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand die tweet van Nihat Dogan gelezen? Hoe kunnen mensen zo fucked up denken!
“Siz de mini eteği giyip soyunup laik sistemin ahlaksızlaştırdığı sapıklar tarafından tacize uğrayınca da bas bas bağırmayacaksın”
Dus seksuele intimidatie is het gevolg van seculiere politiekvoering en de schuld van vrouwen. Dan moet je jezelf maar bedekken.
Ik ben compleet verbijsterd dat mensen begrip kunnen hebben voor de verkrachting van vrouwen.![]()
Pis edepsiz.
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie wil foto's van mijn hond zien?Genoeg manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uffff mala bak. Vay yavrum.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef Atak het volgende:
[..]
hangt er van af wat voor opmerkingen
Ik klap je op je privé, met je hoofd.quote:Op maandag 16 februari 2015 06:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie aan Drake komt, komt aan mij. Kom vechten dan.
Dit is mijn wingman, mensen.quote:[..]
Ik ben echt een player
Hoe weet je dat ie haci was?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
uffff mala bak. Vay yavrum.
Biraz daha indir de sikeyim. Pssssss.
Het meest erge vond ik een haci van 60 ofzo die Masallah tegen me zei vorig jaar. Ik dacht echt wtf. En was gewoon netjes gekleed.
Dat zie je aan hun uiterlijk. Ze dragen in TR zo een ding op hun hoofd. Dus ga ervan uit dat het zo is.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie haci was?
En sowieso..je verbazen dat sommige mannen die opmerkingen maken.. is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Imo is het een kwestie van zelfrespect, schaamte en normen/waarden/eer.
Als je die dingen hebt dan ga je een vrouw niet op een vieze manier naroepen of nafluiten.
Masallah is nog op de grens maar die andere dingen kunnen echt niet. Was het hier in Nederland? Zelfs in NL doet een aangifte niet veel.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het meest erge vond ik een haci van 60 ofzo die Masallah tegen me zei vorig jaar. Ik dacht echt wtf. En was gewoon netjes gekleed.
Ik heb op mijn 13/14e in TR meegemaakt dat toen ik alleen in de zee zwom, mannen van 30/40/50+ mij benaderden.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erzincan, Istanbul. In Erzincan zijn ze ook respectloos, babamin yaninda kreeg ik opmerkingen etc. Nu weigert ie mij mee te nemen de stad in.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Masallah is nog op de grens maar die andere dingen kunnen echt niet. Was het hier in Nederland? Zelfs in NL doet een aangifte niet veel.
Herkenbaar. Dat is toch walgelijk?! Migdem bulandi.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 13/14e in TR meegemaakt dat toen ik alleen in de zee zwom, mannen van 30/40/50+ mij benaderden.
+1quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
En sowieso..je verbazen dat sommige mannen die opmerkingen maken.. is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Imo is het een kwestie van zelfrespect, schaamte en normen/waarden/eer.
Als je die dingen hebt dan ga je een vrouw niet op een vieze manier naroepen of nafluiten.
ehm. Dit is gewoon. Gewoon netjes. Vrouwen zijn erger gewendquote:
Bij ons blijft het echt bij kijken als een vrouw heel schaarsgekleed loopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erzincan, Istanbul. In Erzincan zijn ze ook respectloos, babamin yaninda kreeg ik opmerkingen etc. Nu weigert ie mij mee te nemen de stad in.![]()
Dat je een beetje common sense moet gebruiken met wat je waar draagt, kan iedereen je wel vertellen, maar het probleem met deze idioten is dat ze hiermee een punt proberen te maken tegen een seculiere, westerse leefstijl door verkrachting en aanranding als een logisch gevolg hiervan af te schilderen. Je hebt zelf het bericht van die ene krant gelezen die ik hier had geplaatst. Die Nihat Dogan zit precies op die lijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben er niet per definitie met hem eens, maar soms is het wellicht handig om je aan te passen. Je kan wel zeggen dat je als vrouw overal en altijd veilig moet voelen en niet aangevallen/lastiggevallen mag worden, maar als je 's nachts in het donker 'schaars' gekleed loopt, stijgen de kansen dat een man je lastigvalt. Zelfde als met een strapless topje rondlopen op een plek waar je weet dat het not done is; je krijgt dan veel sneller een reactie naar je kop gesmeten.
Maar dat gezegd hebbende, het is gewoon enorm lame en lomp en onbeschoft om zoiets te insinueren in een gesprek over een meisje dat vermoord, verkracht en verbrand is.. Alsof je een motief bedenkt voor de psychopaat. Nadruk hoort helemaal niet te liggen op kleding, maar op de wreedheid die heeft plaatsgevonden.
Jij lijkt echt op haarquote:Op maandag 16 februari 2015 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ehm. Dit is gewoon. Gewoon netjes. Vrouwen zijn erger gewend
Erzincan voornamelijk Koerden toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erzincan, Istanbul. In Erzincan zijn ze ook respectloos, babamin yaninda kreeg ik opmerkingen etc. Nu weigert ie mij mee te nemen de stad in.![]()
In Yozgat ook. Dan krijg niet alleen klappen van de vader of broer maar ook van de mensen die daar bij staan. Meer dan kijken doen ze niet en durven ze ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij ons blijft het echt bij kijken als een vrouw heel schaarsgekleed loopt.
Ze zijn slim genoeg om hun mond te houden als de vader of broer er bij is.
Sowieso kwam vóór het gebod voor vrouwen om zich te bedekken het gebod voor mannen om hun ogen neer te slaan en hun passies te beheersen...quote:Op maandag 16 februari 2015 12:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar anderen wijzen op hun kleding en dergelijke is natuurlijk makkelijker.quote:24:30 Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |