Nou, dit boek zegt:quote:Op zondag 15 februari 2015 21:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O ja, groenten en eieren. Maar ja, groenten zijn vaak 90% water. Moet je calorieën dus toch ergens anders vandaan halen.
Zuivel verschilt nogal. Kaas bevat vrijwel geen koolhydraten, maar je hebt natuurlijk ook die bakken yoghurt waar een hoop suiker aan is toegevoegd. En zelfs gewone melk bevat redelijk wat koolhydraten.
Heb je een dagelijks limiet in gedachte voor kcal en koolhydraten?
Ik weet er alles van.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb andere dingen midden in de nacht
Gewoon sparen. Alles is toch nep. Tieten, kont, gezicht.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja, daar kan ik nooit aan tippen indeed. Succes met de zoektocht
Ik ga met een bankier of advocaat trouwen, of een chirurg. Komt goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon sparen. Alles is toch nep. Tieten, kont, gezicht.
Ja maar...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga met een bankier of advocaat trouwen, of een chirurg. Komt goed.
Ik ga mezelf uithuwelijken. Niks meer aan doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar...
Je moet met een bankier, advocaat, of chirurg trouwen om dat lichaam te kunnen financieren...
Maar je moet dat lichaam hebben om een bankier, advocaat, of chirurg aan de haak te slaan...
Kip ei dit dat.
Hoeveel maaltijden? Drie?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou, dit boek zegt:
Ontbijt en lunch 5 gram per maaltijd. In de avond mag je een uur lang zoveel koolhydraten eten als je wil.
Ik hoef dat niet zo. Geen idee hoeveel ik binnen moet krijgen om het nog redelijk voor mijzelf te houden. Zou denken 50 gram.
O ja!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga mezelf uithuwelijken. Niks meer aan doen.
Drie idd.. Wel met wat regels, hoor. Tis niet dat je je dat hele uurtje volvreet. Maar als je op dat moment bijvoorbeeld wat friet wil, dan kan dat. Of als je dan een toetje wil, dan mag dat. Wel toetje zonder aspartaam en suiker, want das iest verboten.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel maaltijden? Drie?
En "een uur lang zoveel koolhydraten eten als je wil" klinkt als a disaster waiting to happen.
Met de bruidsschat ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O ja!
Gewoon opvullen, en dan vlak voor de bruiloft, als je zijn vertrouwen hebt gewonnen, geld vragen dat je voor de operaties kunt gebruiken.
We hebben KB al naakt gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je alles vóór de bruiloft regelt. Voordat hij je naakt mag zien, snap je.
Haha, echt hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, echt hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |