Ada is opgegroeid op een boerderij.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hetty, Ada is te randstad voor Geert.
Aan haar oren?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie Geert haar nog wel ophangen met vleeshaken in zijn SM-kelder
Whehe, ze haalt nog redelijk fel uit naar Bertie.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat stukje van Ciska op de boer zoekt vrouw-site illustreert wel mooi hoe de sfeer was bij Bertie.
ze maakt in ieder geval duidelijk dat het eerste filmpje van Bertie niet echt met de werkelijkheid strookt.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat stukje van Ciska op de boer zoekt vrouw-site illustreert wel mooi hoe de sfeer was bij Bertie.
Katherine is wel sociaal, maar je hebt twee mensen nodig voor een gesprek. Esther is ook sociaal, hooguit verlegen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:33 schreef OProg het volgende:
Uiteindelijk hebben we dan dus vier vrouwen die aangeven in een 'normaal' gezelschap prima sociaal te zijn. Echter nu niet en als schuldigen kunnen ze naar elkaar wijzen.
Nouja het zou natuurlijk ook kunnen dat het filmpje wél en de logeerweek niet met de werkelijkheid strookt.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef byah het volgende:
[..]
ze maakt in ieder geval duidelijk dat het eerste filmpje van Bertie niet echt met de werkelijkheid strookt.
Eens. Ciska zegt in dat filmpje ook dat ze 'normaal gesproken wel kan meepraten'...wat heel wat anders is dan zelf een gesprek beginnen...en het is wel duidelijk dat ze zelf ook geen enkele moeite heeft gedaan...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katherine is wel sociaal, maar je hebt twee mensen nodig voor een gesprek. Esther is ook sociaal, hooguit verlegen.
Ciska en Bertie lijken niet sociaal.
En ze zegt ook dat ze voor de sfeer ook wel zelf verantwoordelijkheid neemt, maar dat is maar 1 zin en valt niet zo op.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Ciska zegt in die 2 minuten meer dan al die afleveringen bij elkaar
Hij gaat haar kiezen want ze heeft het lekkerste kontje.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ada is opgegroeid op een boerderij.
Ciska is wel de knapste.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Vind je? Ze komt op mij over als iemand die vreselijk slecht in haar vel zit. Steeds dat "ja haha nee, opruimen daar ben ik niet goed in, zo ben ik", "Neuh, haha, ik ben niet zo'n prater, dat zit er gewoon niet in". Alsof ze denkt dat ze maar vast het gras voor de voeten van haar gesprekspartner wegmaait, ze tenminste geen vervelende dingen op haar dak krijgt. Of misschien is ze bang dat ze dat soort dingen moet veranderen?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:26 schreef trui het volgende:
Dat zou best kunnen, maar ze gedraagt zich als 'n keiharde tante. Pff vermoeiend gezelschap lijkt ze me.
Exact dat...erg onzeker...zo iemand die jaren lang elke emotie systematisch heeft weggedrukt, en nu geen flauw idee heeft wat ze voelt en wat ze ermee zou moeten...en dus maar niks doet...passief, afwachtend, en hopend op iemand anders die wat initiatief neemt en doordrukt, zodat zij daar in mee kan gaan, maar zelf niet in staat om zich te uiten op wat voor manier dan ook...met sarcasme als verdedigingsmechanisme...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Vind je? Ze komt op mij over als iemand die vreselijk slecht in haar vel zit. Steeds dat "ja haha nee, opruimen daar ben ik niet goed in, zo ben ik", "Neuh, haha, ik ben niet zo'n prater, dat zit er gewoon niet in". Alsof ze denkt dat ze maar vast het gras voor de voeten van haar gesprekspartner wegmaait, ze tenminste geen vervelende dingen op haar dak krijgt. Of misschien is ze bang dat ze dat soort dingen moet veranderen?
Op het moment dat Katherine zat te huilen, net na het toch-geen-keuzemoment en Bertie keek om de hoek van de kamer, volgens mij zag je haar toen heel even zoals ze in het eerste filmpje was. En vervolgens ging ze weer staan met haar armen voor zich gekruist en was het weer op.
Vast niet precies dezelfde lammerenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer bij Tom ook niet geweldig. Het lijkt soms een beetje op de situatie bij die boer in Canada. Hij zou iets meer van boer Geert mogen overnemen, dat zou de boel meer sjeu geven. Misschien is een bollenbedrijf ook niet zo boeiend, net zoals een stal met honderdduizend kippen niet je dat is. Bij de lammetjes op Texel is de sfeer stukken beter. Hoewel dat gegraai in verse brokken lammetjesvlees, van de lammetjes die net geknuffeld werden, een beetje luguber was.
ja, het komt vast uit onzekerheid voort, maar ze hecht wel erg aan haar stoere image. Dat geeft ze niet graag op, dus kiest ze maar voor de botte opstelling, is mijn indruk. En ze laat gevoelens van anderen toch wel erg koelbloedig langs zich afglijden, ze is niet snel te porren voor een wat menselijker noot. Maar misschien is ze wel heel anders als er geen camera's op staan hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Vind je? Ze komt op mij over als iemand die vreselijk slecht in haar vel zit. Steeds dat "ja haha nee, opruimen daar ben ik niet goed in, zo ben ik", "Neuh, haha, ik ben niet zo'n prater, dat zit er gewoon niet in". Alsof ze denkt dat ze maar vast het gras voor de voeten van haar gesprekspartner wegmaait, ze tenminste geen vervelende dingen op haar dak krijgt. Of misschien is ze bang dat ze dat soort dingen moet veranderen?
Op het moment dat Katherine zat te huilen, net na het toch-geen-keuzemoment en Bertie keek om de hoek van de kamer, volgens mij zag je haar toen heel even zoals ze in het eerste filmpje was. En vervolgens ging ze weer staan met haar armen voor zich gekruist en was het weer op.
Haar huis kan zo in dat topic van de Gerda's en Truzen van de Action. The horror, wat een interieurquote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Burdie het volgende:
Dat filmpje van Mary is lief
http://boerzoektvrouw.kro(...)at_het_zo_gelopen_is
Valt best mee toch? Vind het wel leuk om te zien dat haar huis tenminste niet zo oudbollig is. Minder accessoires zou misschien wel mogen maar over het algemeen vind ik dit er goed uit zien voor iemand van haar leeftijdquote:Op maandag 16 februari 2015 16:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haar huis kan zo in dat topic van de Gerda's en Truzen van de Action. The horror, wat een interieur![]()
Nou... Veel te veel kant en Rivièra de Maison-achtige spullen. Gruwel...quote:Op maandag 16 februari 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Vind het wel leuk om te zien dat haar huis tenminste niet zo oudbollig is. Minder accessoires zou misschien wel mogen maar over het algemeen vind ik dit er goed uit zien voor iemand van haar leeftijd
Nou ze heeft het ook wel veel over Bertie hoor en hoe leuk ze haar vindt.. Vraag me wel echt af voor wie Bertie gaat kiezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:24 schreef Postbus100 het volgende:
Oud filmpje, maar met de kennis van nu wel grappig: hoe Katherine de taart bakt voor Bertie en nog niet weet waar ze terecht zal komen. http://boerzoektvrouw.kro(...)peltaart_voor_bertie
Waarbij ik haar trouwens vooral zie vallen voor het complete plaatje: land, huis, natuur, vrouw (om het even wie het is). Maar misschien vergis ik me.
Ik ben vooral benieuwd of Bertie überhaupt een langdurige relatie gaat krijgenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou ze heeft het ook wel veel over Bertie hoor en hoe leuk ze haar vindt.. Vraag me wel echt af voor wie Bertie gaat kiezen.
Zie het echt wel gebeuren dat ze ermee stopt ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou ze heeft het ook wel veel over Bertie hoor en hoe leuk ze haar vindt.. Vraag me wel echt af voor wie Bertie gaat kiezen.
Ja ik heb geen idee, ik kan haar niet zo goed pijlen. Bij de rest wist ik al precies wie eruit ging en Ciska was hier ook wel een open deur maar verder? Bertie zei wel dat ze een vrouwelijke vrouw wil en behalve haar uiterlijk is Esther dat niet dus misschien gooit ze haar wel eruit en blijft ze over met Katherine, proberen ze het (of niet) en is ze daarna toch weer alleen. Of misschien gaat t tot mijn verbazing wel goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie het echt wel gebeuren dat ze ermee stopt ofzo.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef Zipportal het volgende:
Napraten Boer Zoekt Vrouw
Gisteravond keken bijna 4,3 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw. Het was weer een spannende aflevering waarbij een aantal vrouwen vertrokken. We praten na over de uitzending met gepassioneerde BZV-kijkers: Claudia de Breij, Nynke de Jong en Katinka Polderman.
#DWDD
Niet de meest contactgestoorde maar het meest camera-bewust. Om elke gefilmde scene draaien een paar mensen heen, dat zie je sowieso aan die camerawisselingen. Ik denk dat het er ook heel erg vanaf hangt wat voor types dat zijn. Daarnaast krijgen ze soms tips om dingen te doen die totaal niet natuurlijk voor hen aanvoelen -scène Marcel komt in boxershort avondkusjes geven- en op sommige mensen heeft dat het effect dat ze dan totaal blokkeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:18 schreef Silenus het volgende:
Wel apart dat de vrouwen door de jaren heen de meest contactgestoorde types zijn van allemaal. Met uitzondering van...even denken, Agnes?
Henrieke was vreemd, die ene van 'roodbont of zwartbont?!' al helemaal en Bertie is natuurlijk ook niet echt de meest gezellige vrouw op aard. Net als die van vorig jaar.
Wat een lieverdquote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef Burdie het volgende:
Dat filmpje van Mary is lief
http://boerzoektvrouw.kro(...)at_het_zo_gelopen_is
Ik denk dat er een misverstand bestaat dat alle vrouwen in Nederland spontaan zijn. Iedereen heeft toch wel vrouwen zoals Bertie in zijn/haar omgeving. Die vrouwen die op de een of andere manier toch aan een kerel gekomen zijn maar zelf totaal contactgestoord zijn. Vrouwen die zich in gezelschap totaal geen houding weten te geven en het liefste gewoon thuis zijn met de kinderen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:25 schreef trui het volgende:
Ik denk niet dat die vrouwen het meest contactgestoord zijn, maar dat de situatie van meerdere gegadigden om 1 man heen toch net wat 'natuurlijker' is / aanvoelt dan de situatie van meerdere gegadigden die om 1 vrouw heen hangen. Hoewel het me in beide gevallen lastig en genant lijkt hoor.
Voor vrouwen is het natuurlijk ook makkelijker om een man te vinden dan voor mannen om een vrouw te vinden. Als vrouw hoef je maar een kroeg in te lopen en de halve tent loopt met een erectie achter je aan, diegene die dat niet lukt en dus overblijven zijn uitermate kansloos.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:18 schreef Silenus het volgende:
Wel apart dat de vrouwen door de jaren heen de meest contactgestoorde types zijn van allemaal. Met uitzondering van...even denken, Agnes?
Henrieke was vreemd, die ene van 'roodbont of zwartbont?!' al helemaal en Bertie is natuurlijk ook niet echt de meest gezellige vrouw op aard. Net als die van vorig jaar.
Inderdaad, die dames zag je gisteren regelmatig aan elkaar zitten, maar niemand legt even een hand op Bertie, of vice versa.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:16 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb het idee dat Bertie niet zo lesbisch is als ze zelf denkt. Ik zie geen enkele fysieke belangstelling richting de 3 vrouwen.
Katherine zat wel aan Bertie :pquote:Op maandag 16 februari 2015 18:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, die dames zag je gisteren regelmatig aan elkaar zitten, maar niemand legt even een hand op Bertie, of vice versa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |