quote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is man. Bijna net zo koud als Bertie zelf.
Ja ach, als dat mens al de hele leven alleen is dan is het ook niet zo heel verwonderlijk eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Bertie heeft het empatisch vermogen van een stroopwafel.
Erm.. ze heeft een ex-vrouw en dochters?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja ach, als dat mens al de hele leven alleen is dan is het ook niet zo heel verwonderlijk eigenlijk
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:
Oh echt?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm.. ze heeft een ex-vrouw en dochters?
Misschien is hij in bed net zo'n saaie lul als hij buiten bed isquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Mozy het volgende:
Leonie wil Rimke t liefst met haar blote handen wurgen. Puur zodat ze Toma genotsknots zelf kan voelen.
scharen is zwaar overratedquote:Op zondag 15 februari 2015 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Bertie ook niet scharen. Een zoentje kan er net af waarschijnlijk.
Nolquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Yaku het volgende:
"Ze zijn schaars leuke mannen". Wat? Ik zit hier hoor. Wij bestaan wel hoor. Godgloeiende.
Er moet iemand die riante villa in Rijnsburg opvullen.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef marcodej het volgende:
Tsss, de leuke mannen zijn schaars? Mani en ik zijn er ook nog!
Inddquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Yaku het volgende:
"Ze zijn schaars leuke mannen". Wat? Ik zit hier hoor. Wij bestaan wel hoor. Godgloeiende.
Niks mis mee toch?quote:
Vraag me af hoe ze is met de dochtersquote:Op zondag 15 februari 2015 21:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh echt?dan heb ik niks gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |