Ik alleen in mijn hoofdquote:Op zondag 15 februari 2015 20:46 schreef voederbietel het volgende:
Heb jij al die shit geïndexeerd ofzo toto?
Nu pas?!quote:Op zondag 15 februari 2015 20:44 schreef TARDIS. het volgende:
jongens 2 topics vol terwijl ik alleen even friet was halen
Je hoeft echt maar een letter te noemen en Toto post 4 relevante links en foto's.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik alleen in mijn hoofd
Ja ging een huisgenoot mee maar die bleek wat minder tegen het carnavallen te kunnen en kwam pas 6 uur z'n nest uit en wilde eerst douchen.quote:
knap hequote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hoeft echt maar een letter te noemen en Toto post 4 relevante links en foto's.
Anne.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ijsmeis.rarnu post ze onder anne en is ze crew
ik zie al dat je ze gevonden hebt.quote:
Heb je nou al seks gehad met je huisgenoot trouwens?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ging een huisgenoot mee maar die bleek wat minder tegen het carnavallen te kunnen en kwam pas 6 uur z'n nest uit en wilde eerst douchen.
Zo overduidelijk nep, dat topic.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zie al dat je ze gevonden hebt.
Ik herinner me ook iets met Kastanova die iemands internetverbinding eruit gegooid heeft toen ie bij KPN werkte, toen werd ie ontslagen
Het is een vent.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je nou al seks gehad met je huisgenoot trouwens?
Hij had iemands toegang tot het internet voor altijd onmogelijk gemaakt toch?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
Ik herinner me ook iets met Kastanova die iemands internetverbinding eruit gegooid heeft toen ie bij KPN werkte, toen werd ie ontslagen
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:46 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Oh wacht ik weet wie je bedoelt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je nou al seks gehad met je huisgenoot trouwens?
Housesquote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh wacht ik weet wie je bedoelt.
Nee
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij had iemands toegang tot het internet voor altijd onmogelijk gemaakt toch?
Had in ieder geval te maken met een cyber aanval op z'n eigen website.
Sterkte man. Zal vanavond voor je duimen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh wacht ik weet wie je bedoelt.
Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |