Dat valt mij ook op, ik hing ook altijd, blowen, beetje lachen dit dat... nu als dat gebeurt meteen politie erbij en ellende... ik snap dat niet.. serieus nietquote:Op zondag 15 februari 2015 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja veel plekken waar jongeren kunnen hangen worden ook weggehaald heb ik het idee, of de politie stuurt meteen iedereen weg.
in de wijk waar ik ben opgegroeid is speciaal voor de jeugd (ons toen) een compleet park aangelegd met straatvoetbalkooi, half-pipes voor de skaters. Heel stuk gras met doeltjes voor als we daar wilden voetballen. En nog veel meer. Nu gewoon compleet leeg als ik er nog weleens langs rij. Echt zonde, jeugd zit alleen maar binnen nuquote:Op zondag 15 februari 2015 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja veel plekken waar jongeren kunnen hangen worden ook weggehaald heb ik het idee, of de politie stuurt meteen iedereen weg.
Dan kan het voor jou wel een succesverhaal wordenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik een hele interessante en spannende jongen ben.
classy vrouwen mogen geen plezier hebbenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gwn met een classy dame trouwen en trashy side chicks houden toch ;p
Nee ik ook niet, het zorgt alleen maar voor overlast op andere plekken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, ik hing ook altijd, blowen, beetje lachen dit dat... nu als dat gebeurt meteen politie erbij en ellende... ik snap dat niet.. serieus niet
hm ja, dat zal het ook wel een beetje zijn idd. Van die figuren als Fylax.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in de wijk waar ik ben opgegroeid is speciaal voor de jeugd (ons toen) een compleet park aangelegd met straatvoetbalkooi, half-pipes voor de skaters. Heel stuk gras met doeltjes voor als we daar wilden voetballen. En nog veel meer. Nu gewoon compleet leeg als ik er nog weleens langs rij. Echt zonde, jeugd zit alleen maar binnen nu
He ik ookquote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ben sowieso wel snel uitgekeken op mensen ;s
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:16 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier zonde man
Winkelwagentje op je kop gehad zeker?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
vroeger deed ik altijd jackass naverklaart wel een hoop
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
gelukkig ben je nu opgegroeid. het gaat niet om het verleden, het gaat om het heden.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
ja idd ... daar achter heb je dus die straatvoetbalkooi ... maar kan ik geen foto van vinden. Maar idd, zonde dat er niemand meer is. In "mijn tijd" was het daar altijd stervensdruk en altijd wel wat te doenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel leuk skateparkje, maar ergens lijkt het wel Tsjernobyl ofzo als je ziet hoe uitgestorven het is.
Je ziet paniek tussen de boys maar ik blijf coolquote:
Het gaat vervelen Herman... kap ermeequote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu opgegroeid. het gaat niet om het verleden, het gaat om het heden.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je ziet paniek tussen de boys maar ik blijf cool
wat gaat vervelen?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het gaat vervelen Herman... kap ermee
geen tr gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
Als je zo blijft doen kanker je maar op naar R&P hermann.
doe eens normaal, dp. dat doe ik ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
Als je zo blijft doen kanker je maar op naar R&P hermann.
bek dicht stuk ongelukquote:Op zondag 15 februari 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe eens normaal, dp. dat doe ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |