Beetje Der_Mann en Fylax praktijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
Ben wel blij dat ik toen geen account gemaakt had, had mezelf waarschijnlijk verschrikkelijk belachelijk gemaakt hier op die leeftijd.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik gewoon een keer met je wiet roken en bier klappen in het park en me 24 voelen
wat deed je daar dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
10-15 jaar geleden was ik altijd buiten te vinden.. In regen, sneeuw, hagel ... ik was altijd buiten
Ja same here. Bietje skateboarden, bietje blowen. Mooie tijden.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
10-15 jaar geleden was ik altijd buiten te vinden.. In regen, sneeuw, hagel ... ik was altijd buiten
de oude ik had hierop gereageerd met ''maar dat doe je nu toch ook?''.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
Ben wel blij dat ik toen geen account gemaakt had, had mezelf waarschijnlijk verschrikkelijk belachelijk gemaakt hier op die leeftijd.
voor mij 25 jaar geleden, maar toen was er geen internetquote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef remi1986 het volgende:
ik snap dit niet zo, TARDIS.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje Der_Mann en Fylax praktijken.
Toen was ik een nog ergere randdebiel.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de oude ik had hierop gereageerd met ''maar dat doe je nu toch ook?''.
maar dat was de oude ik.
moeilijk te geloven, maar ik neem je woord als waarheid aan.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toen was ik een nog ergere randdebiel.
Ja ben sowieso wel snel uitgekeken op mensen ;squote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gwn met een classy dame trouwen en trashy side chicks houden toch ;p
Ik voel me als een wetenschapper die iets ontdekt onder 0 kelvinquote:Op zondag 15 februari 2015 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toen was ik een nog ergere randdebiel.
altijd stervensdruk buiten. Je kende ook iedereen. Nu als ik langs die plekken kom, is er helemaal niemand meerquote:Op zondag 15 februari 2015 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja same here. Bietje skateboarden, bietje blowen. Mooie tijden.
Ik voel me nu ongemakkelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK KON HET TOCH PROBEREN MAN... GODVERDOMME
Ik ook maar dat komt omdat ik een hele interessante en spannende jongen ben.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ben sowieso wel snel uitgekeken op mensen ;s
ok sorryquote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik voel me nu ongemakkelijk.
En dat wel via het Internet.
lekker kinderachtig al dat liegenquote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik een hele interessante en spannende jongen ben.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voel me als een wetenschapper die iets ontdekt onder 0 kelvin
Het is echt waar hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker kinderachtig al dat liegen
Nja veel plekken waar jongeren kunnen hangen worden ook weggehaald heb ik het idee, of de politie stuurt meteen iedereen weg.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
altijd stervensdruk buiten. Je kende ook iedereen. Nu als ik langs die plekken kom, is er helemaal niemand meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |