Echte Bourgondiër hier lekker kaasplankje vanavond hmmgfquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat gezeik op eten ook altijd...
Nee, lekker gestoomde kip met rijst en kapotgekookte broccoli wegkanen, voor 'de BMI'...
Hou toch op man. Gewoon een everzwijn aan het spit.
hahah gvdquote:
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.quote:
nee hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet meer dan anders bedoel je?
Hoe is het met je Etto?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.
ik pluk dagelijks lachend verse dadels en citrusvruchten hier in de Méditerranéequote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.
Ik pak je gewoon als je zo gaat doen hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom vecht... oh wacht.
Goed, en met jou?
doe normaal, gek.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een kutuser.
ahaha ben je nu mad
Leukquote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
zal ik jullie weer even ownen in haxball anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |