Ik ken wel een kamp met die naamquote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij de naam Dora ooit in het westen gezien? Nou?
shotsquote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Verder natuurlijk een hoop slijmballerij maar dat krijg je als je het lachertje van de crew bent.
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, slechte OP, matige TS.
Verder natuurlijk een hoop slijmballerij maar dat krijg je als je het lachertje van de crew bent.
ik heb sowieso moeite om jou als liefdeskind te zienquote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Betekent blauw. Ben niet het liefdeskind van beyonce en jay z
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, slechte OP, matige TS.
PEW PEW PEWquote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Meer gecondenseerde haatquote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb sowieso moeite om jou als liefdeskind te zien
Juistquote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij nu eens een stukje typen voor je weblog.
Je zou verwachten dat die liefde doorstroomt in de psyche van dat kind zelf. Ik denk ook dat houses is ontstaan vanuit goedmaakseks. Er zit zoveel opgekropte agressie in haar.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb sowieso moeite om jou als liefdeskind te zien
helemaal nietquote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meer gecondenseerde haat
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag je als webbloggertje ook notes uitdelen?
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij de naam Dora ooit in het westen gezien? Nou?
Geen idee. Ik ga eens broeden op een klacht. Lang geleden dat ik iets heb geschreven.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
Mag je als webbloggertje ook notes uitdelen?
Er viel in die relatie niets goed te maken.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die liefde doorstroomt in de psyche van dat kind zelf. Ik denk ook dat houses is ontstaan vanuit goedmaakseks. Er zit zoveel opgekropte agressie in haar.
Doe dat. Hoinktopicsquote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga eens broeden op een klacht. Lang geleden dat ik iets heb geschreven.
breakupseks dan tochquote:Op zondag 15 februari 2015 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die liefde doorstroomt in de psyche van dat kind zelf. Ik denk ook dat houses is ontstaan vanuit goedmaakseks. Er zit zoveel opgekropte agressie in haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |