Ik zie hem eigenlijk nooit posten. Best vreemd voor iemand met zo belachelijk veel posts.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast die door ene kerel die een miljoen posts per jaar maakt maar nog nooit 1 grappige
Ajacied?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vast die door ene kerel die een miljoen posts per jaar maakt maar nog nooit 1 grappige
ik realiseerde me dat ik mensen voor te kleine dingen op mijn shitlist heb gezet. ik ga er nu een beetje voorzichtiger mee omquote:Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zet hem op de shitlist man
SHITLIST.. JE STAAT OP MIJN SHITLIST...quote:Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit jij nou weer te stoken a zemmel [ afbeelding ]
nogal, verklaart ook waarom herman zo'n last van z'n anus hadquote:Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat inlikken van Fylax was al smerig maar nu begint het pervers te worden.
Je nieuwe status als hosselkoning geeft je een hoop nieuwe inzichten merk ik al.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik realiseerde me dat ik mensen voor te kleine dingen op mijn shitlist heb gezet. ik ga er nu een beetje voorzichtiger mee om
heb ik jou nog nooit zien posten. echt waar.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje mij lopen napraten, jij
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nogal, verklaart ook waarom herman zo'n last van z'n anus had
ja ik word gewoon volwassenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je nieuwe status als hosselkoning geeft je een hoop nieuwe inzichten merk ik al.
shitlistquote:Op zondag 15 februari 2015 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bwehehehehehehequote:Op zondag 15 februari 2015 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gewoon ruw gelikt.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geen Westerse naam zeg ik tochquote:Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat HOTH Dora heet in het echt
Mavi dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
geen Westerse naam zeg ik toch
Alsof jij daar kijktquote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij nu eens een stukje typen voor je weblog.
Heb jij de naam Dora ooit in het westen gezien? Nou?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Toch heet jij voor mij Doraquote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zolang dat het enige is mag je deadprezgod op je blote knietjes bedanken jongequote:Op zondag 15 februari 2015 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon ruw gelikt.
Maarre, ik vind het wel vervelend dat ik een voornaam deel met tong junior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |