Op de laatste groene bank ligt de texture er niet goed op volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef 0108daniel het volgende:
Hierbij volgen 3 foto's die gemaakt zijn van de orginele bankjes bij de attractie.
Allereerst heb ik de Vanilla natura kleur gebruikt.
Daarnaast 2 soorten groen die ook echt bij de attractie zijn.
Voor welke kleur zullen jullie gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, dit komt omdat er een overlapping inzit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Op de laatste groene bank ligt de texture er niet goed op volgens mij.
Verder een tof topic! Vergeet geen backups te maken (op fysiek andere schijven/sticks), als je je werk kwijtraakt ga je huilen
Ik heb achtergrond informatie opgevraagd en behind the scenes gezien van de Vliegende Hollander.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:35 schreef karton2 het volgende:
Hoe heb je eigenlijk de afmetingen bepaald van de gebouwen ..voorwerpen e.d.?
maar hammer is een leveleditor, geen 3d modelprogramma?quote:Op zondag 8 maart 2015 05:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geen idee wat het spel is maar het ziet er goed uit wat je doet. Ik trek dat sketchup niet omdat ik gewend ben aan Hammer.
Nolimits 2 kan niet echt gezien worden als een 'spel', meer als simulatorquote:Op zondag 8 maart 2015 05:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geen idee wat het spel is maar het ziet er goed uit wat je doet. Ik trek dat sketchup niet omdat ik gewend ben aan Hammer.
Sketchup is ook niet echt een 3d modelprogremma in de conventionele zin van het woord. Dan denk je toch eerder aan Maya, 3ds max, blender, etc.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar hammer is een leveleditor, geen 3d modelprogramma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |