SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In seizoen 1 rollen met Bazoer, Riedewald, Van de Beek, Nouri, Kishna, El Ghazi en Zivkovic in de basis. Genot.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie dat je met veel eigen jeugd speelt.
Je gaat toch niet met Ajax spelen als je voor PSV bent :/quote:Op zondag 15 februari 2015 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In seizoen 1 rollen met Bazoer, Riedewald, Van de Beek, Nouri, Kishna, El Ghazi en Zivkovic in de basis. Genot.
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
31 | FC Twente | Mansfield Town | Stranraer FC | Morrowind | Brama | #viesdik | Nog wonend bij paps en mams
Jawel, doe ik al jaren. Champions League winnen met alleen jongens die in Amsterdam geboren zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met Ajax spelen als je voor PSV bent :/
Incorrect, ik heb een appartementquote:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 15-02-2015 om 14:38:01Lodeweges: het is niet goed met Larsson, hamstring. reageer retweet
Waarom doe je dat niet met PSV maar dan met allemaal jongens die in Eindhoven zijn geboren :/quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, doe ik al jaren. Champions League winnen met alleen jongens die in Amsterdam geboren zijn.
Geen idee wie dat isquote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 15-02-2015 om 14:38:01Lodeweges: het is niet goed met Larsson, hamstring. reageer retweet
Omdat FM zeer onrealistisch is. Er komt zelden een goede speler uit de PSV jeugd.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet met PSV maar dan met allemaal jongens die in Eindhoven zijn geboren :/
Ik heb ook een hamstring. Komt allemaal wel erg dichtbij zoquote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hamstring. Komt allemaal wel erg dichtbij zo
Ik ben ook niet goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hamstring. Komt allemaal wel erg dichtbij zo
Onjuist. Vaak genoeg grote talenten daar gezien die ik niet kon halen omdat ze er 30 miljoen voor vroegenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat FM zeer onrealistisch is. Er komt zelden een goede speler uit de PSV jeugd.
In mijn games nog niet één keer voorgekomen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onjuist. Vaak genoeg grote talenten daar gezien die ik niet kon halen omdat ze er 30 miljoen voor vroegen
Nazaad van de STICHTERS van Rotterdamquote:Op zondag 15 februari 2015 14:43 schreef Grifte het volgende:
25 | 6 masters | Feyenoord | Motor | Jetpack | Gebanned
Dat moet haast wel een verstandelijk beperkte zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:43 schreef Grifte het volgende:
25 | 6 masters | Feyenoord | Motor | Jetpack | Gebanned
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nazaad van de STICHTERS van Rotterdam
Logo's, faces, skins. Allemaal aids. Gewoon lekker alleen maar op de spatiebalk rammen. Wedstrijden op alleen commentaar. Hoogstens een CL finale in 2D.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Download eens goede logopack tamme
Sandor is blij.twitter:SandorVan twitterde op zondag 15-02-2015 om 14:44:25Yessss!! Wat kan een mens blij zijn!! Op naar 30 punten en daar zijn ze dan!!!! Jihaaaa fijn weekend allemaal nog reageer retweet
Bij mijn game met Helmond Sport haalde ik altijd de goede spelertjes uit Eindhovenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In mijn games nog niet één keer voorgekomen.
Ik kan niet beginnen zonder de goede logo's en facepacks. Ook altijd alles kijken in 3D anders voelt het niet echt aan voor mijquote:Op zondag 15 februari 2015 14:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Logo's, faces, skins. Allemaal aids. Gewoon lekker alleen maar op de spatiebalk rammen. Wedstrijden op alleen commentaar. Hoogstens een CL finale in 2D.
Vroeger was er alleen 2d.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet beginnen zonder de goede logo's en facepacks. Ook altijd alles kijken in 3D anders voelt het niet echt aan voor mij
waar zit de foutquote:Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt heeft in een bibliotheek gewerkt en kan dus niet tegen spellingsfouten.
Ik speel FM pas sinds het altijd 3D was.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger was er alleen 2d.
Sowieso is 2d op elk front prettiger.
Het is 'nazaat'.quote:
met 2d beter overzicht en 3d is toch nog fucking lelijk dus realistisch is het geenszinsquote:Op zondag 15 februari 2015 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel FM pas sinds het altijd 3D was.
Vind 3D ook veel leuker om te kijken dan alleen naar rondjes die over een veld bewegen.
3D ook prima overzicht en ziet er nog best leuk uit hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met 2d beter overzicht en 3d is toch nog fucking lelijk dus realistisch is het geenszins
inb4 Paul.quote:
Hou hier onmiddellijk mee op.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:48 schreef Paul het volgende:
UTREGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UTREGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5 aprilquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Is het binnenkort Utrecht-Ajax? Dat wordt weer genot.
anti genot bedoel jequote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ja leuk, ik maak een spelfoutje. Even lachen. Tjonge jonge jonge, kun je het herhalen misschien nog een keer?quote:
Gelukkig hebben we geen Vermeer meer.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Dat moet absoluut mogelijk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja leuk, ik maak een spelfoutje. Even lachen. Tjonge jonge jonge, kun je het herhalen misschien nog een keer?
quote:
Fijn om te horen, VBL is toch niet hetzelfde zonder jou.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je enorm lieve DM. Ik kon helaas geen DM's lezen tijdens mijn ban, anders had hij zeker geholpen in deze moeilijke tijd.
Ik was vroeger voor Feyenoord toen PEC nog niet goed was. - Intellectueelquote:Op zondag 15 februari 2015 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
Af en toe verliezen is goed. - Intellectueel
Ik ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel FM pas sinds het altijd 3D was.
Vind 3D ook veel leuker om te kijken dan alleen naar rondjes die over een veld bewegen.
Slecht voetbalweekend welquote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet de Eredivisie kijken hoor.
Dit positiespel zie je nergens !!!1
Rebels.quote:
Zeker. Geen Premier League, geen boeiende wedstrijden voor de rest.quote:
quote:
AZ-PSV was erg vermakelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker. Geen Premier League, geen boeiende wedstrijden voor de rest.
Ajax-Twente wordt zo ook vreselijk slecht
Quekel heeft gescoord.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Jong PSV met 0-1 voor op het Kasteel en bovendien heeft Sparta een rode kaart gekregen.
#pastoorout
Vanuit mijn persoonlijke voorkeur vind ik het allemaal zeer vermakelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker.
Maar zaterdag en zondag niet veel.
Waarom heeft ze ook geen kek streepje op die derde equote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |