SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Cole - Cahillquote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dit fatsoenlijk af te maken?
Courtois?![]()
oke ik speel nu dus met toty robben en ronaldo. En vind het niet eens zo goed spelen. Het enige met die 2 voorin is dat ik nu 6 wedstrijden gespeeld heb en 5x een penalty mee kreeg.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zit hier iemand met verstand van Excel? De ALS formule lijkt bij mij niet te functioneren.
PSN: DePresident_![]()
Zo stom van Excel dat formules vertaald wordenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef DePresident. het volgende:
Zit hier iemand met verstand van Excel? De ALS formule lijkt bij mij niet te functioneren.![]()
Maar wat is het probleem?![]()
Alvast even inkopen gedaan voor over 3 weken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De ALS formule lijkt niet te functioneren.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo stom van Excel dat formules vertaald worden![]()
Maar wat is het probleem?![]()
Rüdiger in een silver pack, ik kan hem nu alleen niet listen omdat ik niet thuis ben.
Kan iemand op de Xbox kijken wat hij nog waard is?
[ Bericht 26% gewijzigd door DarkSonic2 op 15-02-2015 15:29:46 ]![]()
Had IF Chikhaoui een stuk duurder verwachtMisschien maar een team mee maken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wordt gecompenseerd door Chermitiquote:Op zondag 15 februari 2015 15:36 schreef Reemi het volgende:
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wordt gecompenseerd door ChermitiHoe erg is het?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur hij nu is maar er was een moment waarop hij meer dan 100k was
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bijna alle sterke links naar hem zijn gepricefixed, dus niet alleen Chermiti maar ook Chiumiento en Yapi Yapo.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:36 schreef Reemi het volgende:
Een silver/gold team met IF Depay-IF Chikhaoui-IF Mackay-Steven lijkt me dan wel weer wat.. zoiets dus:![]()
Alleen beetje aanvallend.![]()
Nicequote:Op zondag 15 februari 2015 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle sterke links naar hem zijn gepricefixed, dus niet alleen Chermiti maar ook Chiumiento en Yapi Yapo.
Een silver/gold team met IF Depay-IF Chikhaoui-IF Mackay-Steven lijkt me dan wel weer wat.. zoiets dus: [ afbeelding ]
Alleen beetje aanvallend.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan ook nog van der Sar op doel doenIF Depay, IF Chik, Chermiti, Willems, IF Rekik en IF Matthews heb ik allemaal ook niet (meer).
Ik denk dat er vanavond 50k packs komen maar geen 100k packs.
[ Bericht 13% gewijzigd door DarkSonic2 op 15-02-2015 15:57:02 ]![]()
De e-mail met de link om je account te bevestigen is verstuurd naar.........
en dan geen mail krijgen
#LockupDS2![]()
Sif sneijder als cam in een 41212 wat een baasje![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is er erg aan schone in de spits?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero nog niet terug in de basis.. wel weer Schone in de spitsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat heb je aan die drie spitsen op de bank als Schone in de spits staat?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er erg aan schone in de spits?![]()
Weinig. Maar wat maakt dat uit? Als het het beste voor het team is om met schone als st te spelen waarom zou je dat dan niet doen. Ook al zou je 11 spitsen op de bank hebben zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb je aan die drie spitsen op de bank als Schone in de spits staat?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vond hem ook niet zo goed in de spits op een paar acties tegen GAE na.. Schone is al weken niet meer zo goed en nu is het een beetje een de Jong omdat hij altijd speelt bij de Boer.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weinig. Maar wat maakt dat uit? Als het het beste voor het team is om met schone als st te spelen waarom zou je dat dan niet doen. Ook al zou je 11 spitsen op de bank hebben zitten.
Ze hebben veel meer aan Milik omdat je dan nog voorzetten kan geven (voor zover El Ghazi en Kishna dat doen)![]()
Hij deed het beter dan milik de laatste wedstrijden. En daar schone als st gaan kisgna en el ghazi beter voetballen. Kunnen beter de combinatie opzoeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet zo goed in de spits op een paar acties tegen GAE na.. Schone is al weken niet meer zo goed en nu is het een beetje een de Jong omdat hij altijd speelt bij de Boer.
Ze hebben veel meer aan Milik omdat je dan nog voorzetten kan geven (voor zover El Ghazi en Kishna dat doen)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het bouwen van custom teams, en daar dan (utopie) lekker mee spelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:30 schreef Vaatwastablet het volgende:
Wat is er trouwens toffer aan FUT dan aan Carriere/Online?![]()
Dat is het idee ja, maar tot doelpunten lijkt het niet te komenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij deed het beter dan milik de laatste wedstrijden. En daar schone als st gaan kisgna en el ghazi beter voetballen. Kunnen beter de combinatie opzoeken.![]()
![]()
El ghazi scoorde weer eens!quote:Op zondag 15 februari 2015 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is het idee ja, maar tot doelpunten lijkt het niet te komenMaar nee echt al te best was het nog niet. Al speelde ze de eerste helft wel leuk.
IF Guarin![]()
![]()
2 goals + assistAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind El Ghazi echt by far jullie beste aanvaller. Snel, nog jong, oog voor teamgenoten, en volgens mij weet hij nog steeds waar de goal staat als je hem 's nachts wakker maakt. Had 'm graag bij ons gezien, maar jaquote:Op zondag 15 februari 2015 16:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
El ghazi scoorde weer eens!Maar nee echt al te best was het nog niet. Al speelde ze de eerste helft wel leuk.
![]()
![]()
In wat voor team? Ik wil ook iets met hem maken maar weet niet echt leuke spelers om hem heenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef over_hedge het volgende:
Sif sneijder als cam in een 41212 wat een baasje![]()
![]()
ik wissel aan het begin van de wedstrijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
In wat voor team? Ik wil ook iets met hem maken maar weet niet echt leuke spelers om hem heen
zozoquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooi doelpunt. Mooie assist.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
SIF Benzema is 1.050.000. waard nu. Ik weiger hem echt te verkopen, maar dit is niet best.
Heb twee nieuwe teams gemaakt, deze voor het echie:
Vind alleen het middenveld te aanvallend/midget, dus nu is de vraag Fernandinho voor Oscar, Rooney voor Mata of allebei?
Deze om mee te skillen in de goldcup![]()
![]()
Fernandinho is kleiner dan Oscar, dus waarom je die dan zou omruilen...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Vind alleen het middenveld te aanvallend/midget, dus nu is de vraag Fernandinho voor Oscar, Rooney voor Mata of allebei?
Deze om mee te skillen in de goldcup
[ afbeelding ]Rooney is altijd wel een toegevoegde waarde natuurlijk.
![]()
Matic voor Ramires en Rooney voor Mata zou ik doen. Die kracht heb je wel nodig. Zeker in seasons met al die pressurehoertjes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Deze om mee te skillen in de goldcup
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nouja, Oscar is de op 4 na zwakste gold in het spel natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fernandinho is kleiner dan Oscar, dus waarom je die dan zou omruilen...Rooney is altijd wel een toegevoegde waarde natuurlijk.
.
![]()
Matic is wel een goede optie! Die ga ik eens proberen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matic voor Ramires en Rooney voor Mata zou ik doen. Die kracht heb je wel nodig. Zeker in seasons met al die pressurehoertjes.![]()
MOTM Giroud
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Samen met Dost en De Jong lekkere trage spitsen als IFquote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Heldquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jammer van die passing en dribbling. Ik zat er ook al naar te kijken jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sierd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
AS Roma kan niet eens scoren met al die pace voorin.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat is Ibrahimovic goed als je weet hoe je hem moet gebruiken. Alleen veel van zijn schoten worden altijd gered terwijl ze met een andere spits erin zouden gaan![]()
Tegen Parma dat zo goed als failliet is, te weinig spelers heeft en amper nog kan trainen omdat ze zelfs geen geld meer hebben om de velden te onderhouden.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:49 schreef DuTank het volgende:
AS Roma kan niet eens scoren met al die pace voorin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien weet je niet goed hoe je hem moet gebruiken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:49 schreef Henrys het volgende:
Wat is Ibrahimovic goed als je weet hoe je hem moet gebruiken. Alleen veel van zijn schoten worden altijd gered terwijl ze met een andere spits erin zouden gaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik scoor genoeg met hem maar lijkt wel is of de keeper extra gemotiveerd is als Ibra schiet, tegenovergestelde is ook wel weer waar dat schoten die er normaal nooit in gaan met Ibra er wel in gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien weet je niet goed hoe je hem moet gebruiken.
Vind Lavezzi trouwens een van de beste vleugelspelers dit jaar, niet verwacht voor dat bedrag![]()
Zelfs filmpjes voor het goede doel worden al geblokkeerd door auteursrechtclaimsquote:![]()
Een slecht TOTW zou wel fijn zijn eigenlijk, zou niet slecht zijn voor de prijzen van dit TOTWquote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Samen met Dost en De Jong lekkere trage spitsen als IFMaar diep van binnen lach ik.![]()
ik heb misschien mijn telefoon op de grond laten vallen tijdens het fietsen gister.. Hij doet het niet zo goed meer![]()
![]()
Mooie goals van Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En de prijs op vipcoins is opeens van 17.25 per miljoen verlaagd naar 11.89 per miljoen. Wie het snapt mag het zeggenMaar diep van binnen lach ik.![]()
IF Kishnaaaaaaa aub
Niet dat het gaat gebeuren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hebben een oplossing gevonden denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En de prijs op vipcoins is opeens van 17.25 per miljoen verlaagd naar 11.89 per miljoen. Wie het snapt mag het zeggenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:17 schreef Tim86 het volgende:
IF Kishnaaaaaaa aub
Niet dat het gaat gebeuren.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jammer dat Luuk er 3 maakte en Haller 4. Net teveel concurrentie dit weekend vrees ik. Al vind ik 2 goals en een assist als LW wel minimaal gelijkwaardig aan 3 goals van een spits.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi alweer 3 goals (1 pingel) en een assist. Niet normaal die man. Staat vandaag weer in de punt (geen Suarez).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi hattrick en assist. en nog een goal die onterecht afgekeurd was
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Messi alweer 3 goals (1 pingel) en een assist. Niet normaal die man. Staat vandaag weer in de punt (geen Suarez).
Dan zouden de prijzen van spelers weer moeten gaan stijgen zou je zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben een oplossing gevonden denk ik.![]()
jup, zo ging het de vorige keer ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dan zouden de prijzen van spelers weer moeten gaan stijgen zou je zeggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zieke goal Suarez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vast al uitgebreid besproken hier maar wat is er in vredesnaam aan de hand met de prijzen en de coin prijzen.![]()
Webapp + companion app down = geen autobuyersquote:Op zondag 15 februari 2015 18:48 schreef zamory het volgende:
Vast al uitgebreid besproken hier maar wat is er in vredesnaam aan de hand met de prijzen en de coin prijzen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
aiii gaan me spelersquote:Op zondag 15 februari 2015 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Webapp + companion app down = geen autobuyersgaat het net zoals vorig jaar het er een behoorlijke tijd uitliggen?
![]()
Niemand die het weet. Maar spelersprijzen zijn al aardig gestegen tov gisteren.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:49 schreef zamory het volgende:
[..]
aiii gaan me spelersgaat het net zoals vorig jaar het er een behoorlijke tijd uitliggen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is er nog een site die werkt om te checken? anders kijk ik wel even op de markt zelfquote:Op zondag 15 februari 2015 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Maar spelersprijzen zijn al aardig gestegen tov gisteren.![]()
Zo even in zijn geheel terugkijken. Slam dunk was vroeger wel leuker..tegenwoordig is het zo langdradig allemaal met die falers die 100 pogingen nodig hebben voor een dunkquote:Op zondag 15 februari 2015 18:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer dat Oladipo faalde en Plumlee en Giannis maar meh waren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nopequote:Op zondag 15 februari 2015 18:51 schreef zamory het volgende:
[..]
is er nog een site die werkt om te checken? anders kijk ik wel even op de markt zelfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zach Lavine deed bijna alles in 1x. Echt een baas. Hopelijk doen ze volgend jaar Wiggings en Zach Lavine tegen elkaarquote:Op zondag 15 februari 2015 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo even in zijn geheel terugkijken. Slam dunk was vroeger wel leuker..tegenwoordig is het zo langdradig allemaal met die falers die 100 pogingen nodig hebben voor een dunkBeetje zoals de splash brothers bij 3pt contest
![]()
ohquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik merk hetquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
berehapquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet niet wat ik bij de snackbar ga halen... #firstworldproblems![]()
![]()
gefrituurde hondquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Broodje warm vlees met pindasaus en halve kip ras patat met pindasaus.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
OF gewoon hondquote:Op zondag 15 februari 2015 19:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Broodje warm vlees met pindasaus en halve kip ras patat met pindasaus.![]()
Broodje warm vlees ook nog nooit gehad...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Broodje warm vlees met pindasaus en halve kip ras patat met pindasaus.
Ga vandaag dan maar op ontdekkingsreis... Berenhap en broodje warm vlees! Helaas hebben ze geen raspatat daar...Ik ga naar de snackbar, niet naar de chinees.quote:![]()
Niet de saté vergeten bij de berehapquote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Broodje warm vlees ook nog nooit gehad...
Ga vandaag dan maar op ontdekkingsreis... Berenhap en broodje warm vlees! Helaas hebben ze geen raspatat daar...
[..]
Ik ga naar de snackbar, niet naar de chinees.![]()
![]()
99% van de snakbars is ons terrein.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Broodje warm vlees ook nog nooit gehad...
Ga vandaag dan maar op ontdekkingsreis... Berenhap en broodje warm vlees! Helaas hebben ze geen raspatat daar...
[..]
Ik ga naar de snackbar, niet naar de chinees.![]()
bij een goede snackbar is dat erbij inbegrepen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet de saté vergeten bij de berehap
berehap without satesaus is not berehap![]()
Wil graag een 2 ST teampje met Aguero en Higuain voorin, en het liefst ook met een driehoek Lahm + Boateng + Benatia. Maar krijg het maar niet voor elkaar iets met full chem te maken..![]()
Is iemand zo aardig om de prijs van di Maria ps3 te checken voor mij?So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef DannyDeko het volgende:
Wil graag een 2 ST teampje met Aguero en Higuain voorin, en het liefst ook met een driehoek Lahm + Boateng + Benatia. Maar krijg het maar niet voor elkaar iets met full chem te maken..
kutteam gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:39 schreef quer het volgende:
Is iemand zo aardig om de prijs van di Maria ps3 te checken voor mij?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef DannyDeko het volgende:
Wil graag een 2 ST teampje met Aguero en Higuain voorin, en het liefst ook met een driehoek Lahm + Boateng + Benatia. Maar krijg het maar niet voor elkaar iets met full chem te maken..
Ook maar een poging.
edit;
Lamela + Zabaleta zijn ook te vervangen door andere BPL sterke links.
Walker kan ipv Zabaleta, of Johnson + Sterling.![]()
Is toch heel makkelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef DannyDeko het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerlijk gezegd niet eens naar Tevez op cam gekeken, omdat z'n passing niet geweldig is. Maar zie nu dat dat komt door zn 64 long passing. Short passing is 82 en vision is 83.
Dat maakt het al weer een stuk makkelijker inderdaad.
Dank voor het meedenken allen![]()
![]()
Hopelijk trekken de prijzen bij anders rond 400k verlies opgelopen
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
gewoon terug kopen voor 2 euro manquote:Op zondag 15 februari 2015 20:04 schreef quer het volgende:
#FreeTrapz![]()
De prijzen zaten aan het plafond. Niet echt verrassend als je dan gaat kopen, dat je tzt verlies zou gaan lijdenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:04 schreef quer het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inderdaad, wat een domme vent is het ook. En als je verliest omdat de markt instort, blijf je toch relatief even rijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
De prijzen zaten aan het plafond. Niet echt verrassend als je dan gaat kopen, dat je tzt verlies zou gaan lijdenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Wat is een beetje een schappelijke prijs voor IFs, Schurrle en Mertensquote:Op zondag 15 februari 2015 20:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een domme vent is het ook. En als je verliest omdat de markt instort, blijf je toch relatief even rijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verlies ook redelijk wat maar geef er niet om, heb de spelers die ik wil en verkoop ze toch niet. Heb nog nooit zulke goeie spelers gehad als op deze fifa ^^![]()
Toen de prijs van Schurrrle 110K was vond ik het al schappelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat is een beetje een schappelijke prijs voor IFs, Schurrle en MertensHeb er toen al een zooi ingekocht, de laatste waren geloof ik onder de 70K. Maar heb ze toch begroot om voor 190K uiteindelijk te verkopen. De schappelijkheid van de prijs hangt samen met de waan van de dag, en is bovendien erg persoonlijk.
Als je kans ziet om de waarde te verdubbelen over een paar weken zou ik het doen. Of beter nog: SIF Aurier kaarten inslaan. Denk dat die relatief harder zal stijgen. (en als ik iets denk gebeurt er in FUT 15 het tegenovergestelde. Dus voor Schurrle gaan)
Mertens niet naar omgekeken, dat blijf ik een eng kereltje vinden. Met dat hoge stemmetje.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Denk jij volgt ze een beetje dus je zult weten of er op dit moment een bubbel in zitquote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Toen de prijs van Schurrrle 110K was vond ik het al schappelijkHeb er toen al een zooi ingekocht, de laatste waren geloof ik onder de 70K. Maar heb ze toch begroot om voor 190K uiteindelijk te verkopen. De schappelijkheid van de prijs hangt samen met de waan van de dag, en is bovendien erg persoonlijk.
Als je kans ziet om de waarde te verdubbelen over een paar weken zou ik het doen. Of beter nog: SIF Aurier kaarten inslaan. Denk dat die relatief harder zal stijgen. (en als ik iets denk gebeurt er in FUT 15 het tegenovergestelde. Dus voor Schurrle gaan)
Mertens niet naar omgekeken, dat blijf ik een eng kereltje vinden. Met dat hoge stemmetje.![]()
Ik zit een beetje te twijfelen wat ik ga doen. Heb nu 8M, denk dat de grootste paniek/daling wel geweest is. dus toch maar even wat halen denk ik
#FreeTrapz![]()
Altijd stijgende aandelen kopen. Ik zou wachten.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Denk jij volgt ze een beetje dus je zult weten of er op dit moment een bubbel in zit![]()
Ik zit een beetje te twijfelen wat ik ga doen. Heb nu 8M, denk dat de grootste paniek/daling wel geweest is. dus toch maar even wat halen denk ik![]()
Het beste was geweest om de dure spelers rond TOTY op te pikken. Daarna begon de extreme lift. Vorige week moeten verkopen. Dan was je dus echt rijk geworden.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een domme vent is het ook. En als je verliest omdat de markt instort, blijf je toch relatief even rijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
het stijgt toch alweerquote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Altijd stijgende aandelen kopen. Ik zou wachten.
#FreeTrapz![]()
Heb met het inkopen van Sneijder de fout gemaakt om vooral naar zijn stats te kijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Denk jij volgt ze een beetje dus je zult weten of er op dit moment een bubbel in zit![]()
Ik zit een beetje te twijfelen wat ik ga doen. Heb nu 8M, denk dat de grootste paniek/daling wel geweest is. dus toch maar even wat halen denk ik
SIF Aurier en IF Schurrle zijn naast hele goede spelers qua stats, plus erg bruikbaar op de posities. SIF Aurier zelfs de beste op zijn positie in een vrij grote competitie. En met zulke lage prijzen een bubbel?
Toen ik naar de goedkoopste BIN van Sneijder ging zoeken tegen een SIF kaartje aangelopen met 65K startprijs. Daar heb ik m voor gekocht, goedkoopste BIN 84K. SMLENO hahahaMaar diep van binnen lach ik.![]()
Door de vorige dip heb ik nu in elk geval wel besloten om in deze dip in te gaan slaan. Wel mijn aanvangsdoel van FUT 15 bereikt: De tp van 100 plekken gevuld met allemaal zwarte kaartenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het beste was geweest om de dure spelers rond TOTY op te pikken. Daarna begon de extreme lift. Vorige week moeten verkopen. Dan was je dus echt rijk geworden.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
ik heb op het TA voornamelijk ingeslagen voor de start van de MLS.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb met het inkopen van Sneijder de fout gemaakt om vooral naar zijn stats te kijken.
SIF Aurier en IF Schurrle zijn naast hele goede spelers qua stats, plus erg bruikbaar op de posities. SIF Aurier zelfs de beste op zijn positie in een vrij grote competitie. En met zulke lage prijzen een bubbel?
Toen ik naar de goedkoopste BIN van Sneijder ging zoeken tegen een SIF kaartje aangelopen met 65K startprijs. Daar heb ik m voor gekocht, goedkoopste BIN 84K. SMLENO hahaha
Main account ga ik denk wat IFs inslaan en koop mijn TOTY silva weer terug.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga m terug tweeten dat het bijna lente isquote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef DePresident. het volgende:
HUUUU
Upgrades komen er aan.twitter:Maar diep van binnen lach ik.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 15-02-2015 om 20:38:10#WinterUpgrades at 8pm UK tonight. Get ready! #FUT http://t.co/Lv0QqixdJ1 reageer retweet
Lol, eerst de prijzen flink laten dalen en dan de UPs er meteen achteraan gooien. Daar gaat de winst op mijn Otamendi's![]()
Otamendi krijgt een UP, kan zomaar skyhigh gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Lol, eerst de prijzen flink laten dalen en dan de UPs er meteen achteraan gooien. Daar gaat de winst op mijn Otamendi's
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |