SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Cole - Cahillquote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dit fatsoenlijk af te maken?
Courtois?![]()
oke ik speel nu dus met toty robben en ronaldo. En vind het niet eens zo goed spelen. Het enige met die 2 voorin is dat ik nu 6 wedstrijden gespeeld heb en 5x een penalty mee kreeg.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zit hier iemand met verstand van Excel? De ALS formule lijkt bij mij niet te functioneren.
PSN: DePresident_![]()
Zo stom van Excel dat formules vertaald wordenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef DePresident. het volgende:
Zit hier iemand met verstand van Excel? De ALS formule lijkt bij mij niet te functioneren.![]()
Maar wat is het probleem?![]()
Alvast even inkopen gedaan voor over 3 weken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De ALS formule lijkt niet te functioneren.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo stom van Excel dat formules vertaald worden![]()
Maar wat is het probleem?![]()
Rüdiger in een silver pack, ik kan hem nu alleen niet listen omdat ik niet thuis ben.
Kan iemand op de Xbox kijken wat hij nog waard is?
[ Bericht 26% gewijzigd door DarkSonic2 op 15-02-2015 15:29:46 ]![]()
Had IF Chikhaoui een stuk duurder verwachtMisschien maar een team mee maken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wordt gecompenseerd door Chermitiquote:Op zondag 15 februari 2015 15:36 schreef Reemi het volgende:
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wordt gecompenseerd door ChermitiHoe erg is het?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur hij nu is maar er was een moment waarop hij meer dan 100k was
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bijna alle sterke links naar hem zijn gepricefixed, dus niet alleen Chermiti maar ook Chiumiento en Yapi Yapo.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:36 schreef Reemi het volgende:
Een silver/gold team met IF Depay-IF Chikhaoui-IF Mackay-Steven lijkt me dan wel weer wat.. zoiets dus:![]()
Alleen beetje aanvallend.![]()
Nicequote:Op zondag 15 februari 2015 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle sterke links naar hem zijn gepricefixed, dus niet alleen Chermiti maar ook Chiumiento en Yapi Yapo.
Een silver/gold team met IF Depay-IF Chikhaoui-IF Mackay-Steven lijkt me dan wel weer wat.. zoiets dus: [ afbeelding ]
Alleen beetje aanvallend.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan ook nog van der Sar op doel doenIF Depay, IF Chik, Chermiti, Willems, IF Rekik en IF Matthews heb ik allemaal ook niet (meer).
Ik denk dat er vanavond 50k packs komen maar geen 100k packs.
[ Bericht 13% gewijzigd door DarkSonic2 op 15-02-2015 15:57:02 ]![]()
De e-mail met de link om je account te bevestigen is verstuurd naar.........
en dan geen mail krijgen
#LockupDS2![]()
Sif sneijder als cam in een 41212 wat een baasje![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is er erg aan schone in de spits?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero nog niet terug in de basis.. wel weer Schone in de spitsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat heb je aan die drie spitsen op de bank als Schone in de spits staat?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er erg aan schone in de spits?![]()
Weinig. Maar wat maakt dat uit? Als het het beste voor het team is om met schone als st te spelen waarom zou je dat dan niet doen. Ook al zou je 11 spitsen op de bank hebben zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb je aan die drie spitsen op de bank als Schone in de spits staat?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |