abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149693061
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In nagenoeg al die zaken zijn gewoon aangiftes gedaan, voor zover ik mij dat nog kan herinneren, verder gingen mijn CSI onderzoeken niet.

Maar wil je zeggen dat al deze personen de boel hebben gelogen? Zo ja, wat zou hun doel dan zijn?
Uhmm professioneel slachtoffer zijn?
  zondag 15 februari 2015 @ 15:00:06 #152
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149693076
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Beroven net zo goed, allicht niet op een station, maar wel buiten, publieke plekken, klaarlichte dag.
Bron?
pi_149693099
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En als ze geen hand willen geven? Ga je dan moeilijk doen?
Die hand geeft hij in de vorm van een bitch slap. :+
pi_149693345
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Die hand geeft hij in de vorm van een bitch slap. :+
Dat vinden ze best lekker toch?
  zondag 15 februari 2015 @ 15:10:09 #155
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_149693355
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zolang ik er geen last van heb vind ik het allemaal prima.
Totdat ze jou komen halen en er niemand meer is om te protesteren...
pi_149693358
quote:
6s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vinden ze best lekker toch?
In het boek staat van wel. :7
pi_149693402
Heeft Marcouch hier trouwens al een tweet over?
pi_149693415
De islam heeft zich gevestigd in Nederland net zoals religies voor hen, Daarom is Nederland een vrij land
pi_149693444
quote:
5s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:11 schreef Smack10 het volgende:
Heeft Marcouch hier trouwens al een tweet over?
Of Ibrahim Wijbenga?

Ik las wel dat e.e.a. voor Arnoud van Doorn reden is om een wapen aan te schaffen. Toch wel apart. De ene aanslag na de andere en wie er wat van zegt is een paniekzaaier, paar anekdotische "bewijzen" en 'n parkeerruzie in de VS en Van Doorn gaat zich bewapenen, maar is natuurlijk totaal geen paniekzaaier.
pi_149693461
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:11 schreef Karzai het volgende:
De islam heeft zich gevestigd in Nederland net zoals religies voor hen, Daarom is Nederland een vrij land
De meeste landen waar de Islam zich wat steviger heeft genesteld zijn nu niet bepaald vrije landen.
pi_149693489
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

De meeste landen waar de Islam zich wat steviger heeft genesteld zijn nu niet bepaald vrije landen.
Godsdienst en politiek zijn gescheiden hier
  zondag 15 februari 2015 @ 15:14:10 #162
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_149693490
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:11 schreef Karzai het volgende:
En daarmee wordt die vrijheid nu volledig te grabbel gegooid.
pi_149693497
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Dat ligt ook merendeels aan de moslims zelf he.
als je je constant presenteert als één groep kijk dan ook niet raar op als je aangesproken wordt als één groep.

Van de week werden 3 personen neergeschoten doe ook moslim zijn: moord, brand, freak modus van alle moslims om hun broeders.
Moslims knallen niet-moslims neer: stilte, niet mijn islam, geen echte moslim blabla.
Moslims presenteren zich zeker niet als één groep kijk maar naar de oorlogen tussen moslims onderling omdat ze het niet eens zijn, bijv. nu tegen IS.

Wat volgens mij wel logisch is is dat ze zich steeds meer als groep gaan verzetten tegen aanvallen op moslims in het algemeen. Hoe meer mensen over één kam worden gescheerd hoe meer men zich daar tegen zal verzetten. De anti-islam beweging zorgt er automatisch voor dat moslims zich ook gaan verenigen tegen die beweging.
pi_149693534
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef Karzai het volgende:

[..]

Godsdienst en politiek zijn gescheiden hier
Dat wil ik ook graag zo houden!
pi_149693546
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of Ibrahim Wijbenga?

Ik las wel dat e.e.a. voor Arnoud van Doorn reden is om een wapen aan te schaffen. Toch wel apart. De ene aanslag na de andere en wie er wat van zegt is een paniekzaaier, paar anekdotische "bewijzen" en 'n parkeerruzie in de VS en Van Doorn gaat zich bewapenen, maar is natuurlijk totaal geen paniekzaaier.
Het is denkbaarder dat hij daarmee iemand gaat neerschieten die een tekening maakt.
pi_149693549
De wet van de Koran of de Bijbel gaat hier nooit gelden
pi_149693584
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het is denkbaarder dat hij daarmee iemand gaat neerschieten die een tekening maakt.
Dat zou ook nog kunnen ja. Zo'n tekening is immers uit den boze. Dat kan echt niet. Dan zijn er toch stemmetjes die roepen dat hij moet ingrijpen.
pi_149693617
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of Ibrahim Wijbenga?

Net zo erg. _O-
pi_149693686
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:10 schreef Dik_Troll het volgende:

[..]

Totdat ze jou komen halen en er niemand meer is om te protesteren...
Ja, ik zou echt doodsbang moeten zijn eigenlijk.
  zondag 15 februari 2015 @ 15:24:29 #170
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_149693799
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat wil ik ook graag zo houden!
Gelukkig slagen landen met een overwegend islamitische bevolking daar doorgaans ook enórm goed in...
pi_149693873
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:24 schreef Dik_Troll het volgende:

[..]

Gelukkig slagen landen met een overwegend islamitische bevolking daar doorgaans ook enórm goed in...
Ja, dat zijn echt hele vrije landen.

Vrijheid is een groot goed, maar je moet je vrijheid niet laten misbruiken door mensen die de vrijheid van mensen die niet in hun sprookjes geloven in willen perken en hun leven aanzienlijk onaangenamer willen maken.
  Forum Admin zondag 15 februari 2015 @ 15:27:12 #172
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_149693875
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:16 schreef Karzai het volgende:
De wet van de Koran of de Bijbel gaat hier nooit gelden
En het euvel is nu juist dat er een groep mensen is die dat wel graag zo zou willen zien. Waarvan je natuurlijk de welbekende SGP'ers hebt, of de wat militantere moslims. Die laatste groep probeert de laatste tijd steeds meer hun zin door te drijven.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin zondag 15 februari 2015 @ 15:28:08 #173
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_149693897
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, dat zijn echt hele vrije landen.

Vrijheid is een groot goed, maar je moet je vrijheid niet laten misbruiken door mensen die de vrijheid van mensen die niet in hun sprookjes geloven in willen perken en hun leven aanzienlijk onaangenamer willen maken.
quote:
'Je kan niet aan mij vragen om samen te leven met mensen die mijn profeet en dierbaren beledigen. Dat is onderdrukking', aldus Pala.
Heerlijk toch, dit verongelijkte gedoe? Zou 'ie zelf nou niet inzien dat wat hij zegt als een lul op een drumstel slaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_149693914
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En het euvel is nu juist dat er een groep mensen is die dat wel graag zo zou willen zien. Waarvan je natuurlijk de welbekende SGP'ers hebt, of de wat militantere moslims. Die laatste groep probeert de laatste tijd steeds meer hun zin door te drijven.
Je ziet ook dat ze vaak toch wel hun zin krijgen. In Duitsland zijn al carnavalsoptochten (Christelijk feest) afgeblazen, in Aalst gaan ze door met kogelvrije vesten, over een debat organiseren denken mensen nu wel drie keer na, etc.
pi_149693940
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

Heerlijk toch, dit verongelijkte gedoe? Zou 'ie zelf nou niet inzien dat wat hij zegt als een lul op een drumstel slaat.
Nee. Vrijheid betekent voor zo iemand zoiets als dat hij moet kunnen doen en laten wat hij wil en dat anderen zich moeten aanpassen aan hem.
  zondag 15 februari 2015 @ 15:44:11 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149694448
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef Halcon het volgende:
Na de eerste zin was het alweer duidelijk: een groepje Moslims kruipt weer eens in de slachtofferrol. :') Het maakt niet uit wat er gebeurt, altijd weten dit soort lieden het wel zo te draaien dat ze zichzelf in de slachtofferrol kunnen plaatsen. Een aanslag door Islamieten, een tijdschrift met tekeningen, de politie die een crimineel oppakt, etc. Maakt allemaal niet uit, altijd krijgen dit soort figuren het voor elkaar om de aandacht vooral te vestigen op hun vermeende slachtofferrol.
Exact. Walgelijk.

Oververtegenwoordigd in alle misdaadcijfers
Bewezen niet te willen integreren en blijven bij de cultuur
Grootste Europese demografische probleem veroorzaken in jaren
Niet kunnen omgaan met de vrijheid van meningsuiting die in Europa geldt
Zin doordrijven, desnoods met geweld en aanslagen

Maar toch blijven janken waarom ze toch niet geaccepteerd worden, serieus, zet je zelf een spiegel voor of flikker op.

moslim slachtoffergejank :')
Blijf het vooral zoeken bij een ander ^O^
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 15 februari 2015 @ 15:45:16 #177
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_149694494
quote:
'Je kan niet aan mij vragen om samen te leven met mensen die mijn profeet en dierbaren beledigen. Dat is onderdrukking', aldus Pala.
Wat is het probleem nou eigenlijk ? Niemand die hem dwingt om hier te wonen immers ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_149694516
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee. Vrijheid betekent voor zo iemand zoiets als dat hij moet kunnen doen en laten wat hij wil en dat anderen zich moeten aanpassen aan hem.
Dat is een beetje het probleem, iedereen moet zich een beetje aanpassen maar dat is altijd zo
  zondag 15 februari 2015 @ 15:48:13 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149694599
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat is het probleem nou eigenlijk ? Niemand die hem dwingt om hier te wonen immers ?
Waarom zou ik dat inderdaad niet mogen? Aangezien iedere discussie die je al over dat sprookjesfiguur voert, gezien wordt als discriminatie en ongefundeerde haat door die gasten. Alles moet hosana zijn.
Als ik mij daar aan zou moeten aanpassen, terwijl ik geen flikker te maken heb met die haatidealogie, wat is dan onderdrukking?

Echt, ga weg als je die mening hebt. Ga. Weg.
1947-2016
pi_149694605
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het grote probleem is dat er mensen zijn die zich niet aan passen aan hem. Hij ziet en gelooft allerlei dingen en een deel van de rest van Nederland is zo stom om dat niet te geloven. Sterker nog: ze halen het in hun hoofd om er kritiek op te hebben, zich er niet aan aan te passen of er zelfs grapjes over te maken.
pi_149694649
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Exact. Walgelijk.

Oververtegenwoordigd in alle misdaadcijfers
Bewezen niet te willen integreren en blijven bij de cultuur
Grootste Europese demografische probleem veroorzaken in jaren
Niet kunnen omgaan met de vrijheid van meningsuiting die in Europa geldt
Zin doordrijven, desnoods met geweld en aanslagen

Maar toch blijven janken waarom ze toch niet geaccepteerd worden, serieus, zet je zelf een spiegel voor of flikker op.

moslim slachtoffergejank :')
Blijf het vooral zoeken bij een ander ^O^
Heel het land zou vol gehangen moeten worden met Mohammed cartoons. Op iedere lantaarnpaal, in ieder bushokje, op alle stations, gewoon overal!! Net zo lang tot ze zelf besluiten weg te gaan of beseffen dat ze achterlijk bezig zijn.
pi_149694660
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:45 schreef Karzai het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem, iedereen moet zich een beetje aanpassen maar dat is altijd zo
Op het moment dat hij valide argumenten heeft, heeft hij wellicht een punt. Dan kunnen we een debat voeren of mensen zich inderdaad moeten schikken naar de wens van God of dat we onze eigen gang gaan. Maar voor we dat debat kunnen voeren, moet hij eerst maar eens aantonen dat God bestaat en dat wat hij vertelt over de mening van God, inderdaad de mening van God is. Laat hem daar maar eens mee beginnen. Tot die tijd stel ik voor dat we ons 0,0 aanpassen aan dit soort lieden.
  zondag 15 februari 2015 @ 15:51:52 #183
168739 Red_85
'echt wel'
pi_149694722
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heel het land zou vol gehangen moeten worden met Mohammed cartoons. Op iedere lantaarnpaal, in ieder bushokje, op alle stations, gewoon overal!! Net zo lang tot ze zelf besluiten weg te gaan of beseffen dat ze achterlijk bezig zijn.
Net zolang totdat die extreme gasten die dat opvatten als belediging, het begrijpen inderdaad.
1947-2016
pi_149694769
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Net zolang totdat die extreme gasten die dat opvatten als belediging, het begrijpen inderdaad.
Tja, zolang er Islamitisch onderwijs is en de ene na de andere moskee wordt gebouwd, zullen stickertjes op een lantaarnpaal niet zo werken.
pi_149694836
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, zolang er Islamitisch onderwijs is en de ene na de andere moskee wordt gebouwd, zullen stickertjes op een lantaarnpaal niet zo werken.
Daarom overal openbaar onderwijs, geloof vieren doe je in je eigen huis
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_149694846
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:55 schreef maryen65 het volgende:

[..]

^O^
pi_149694897
quote:

[..]

Dat vind ik ook. Dan is het op termijn wel een keer afgelopen met het overspannen, religieuze gedoe. Nu zijn er toch nog net wat teveel gelegenheden waar kinderen worden onderworpen aan een brainwash.
pi_149695705
quote:

[..]

Aan de ene kant wel mee eens, aan de andere kant wel een beetje het "kind en badwater" verhaal. Christelijke scholen hebben in Nederland voor zover ik me kant herinneren niet voor dit soort problemen gezorgd. Moeten we nu wegens een andere religie ONZE gang van zaken omgooien?
Straks ga je nog zeggen; geen Mohammed cartoons in de krant, lachen over Mohammed doe je maar in je eigen huis.
Racist
pi_149696112
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef Toga het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel mee eens, aan de andere kant wel een beetje het "kind en badwater" verhaal. Christelijke scholen hebben in Nederland voor zover ik me kant herinneren niet voor dit soort problemen gezorgd. Moeten we nu wegens een andere religie ONZE gang van zaken omgooien?
Straks ga je nog zeggen; geen Mohammed cartoons in de krant, lachen over Mohammed doe je maar in je eigen huis.
Het lachwekkende is dat die moslims zelf de aandacht hebben gevestigd op die mohammed cartoons, Charlie Hebdo had 20.000 lezers een schijntje
pi_149696128
quote:

[..]

Mja, dat is een beetje het probleem. De goeden lijden onder de kwaden. Zo gaat het vaak. Toch denk ik dat alle aandacht voor religie beter besteed kan worden aan wetenschap. Er zijn zoveel Aardse uitdagingen en problemen. Daar zou ik m'n tijd dan liever in steken dan in religie.
pi_149696135
quote:

[..]

Ook christelijk onderwijs is een vorm van indoctrinatie waarbij je vraagtekens kunt zetten. Waarom zou je kinderen op school willen leren een opperwezen te vrezen waarvan vrijwel zeker is dat het niet bestaat?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 16:28:44 ]
pi_149696150
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:27 schreef Karzai het volgende:

[..]

Het lachwekkende is dat die moslims zelf de aandacht hebben gevestigd op die mohammed cartoons, Charlie Hebdo had 20.000 lezers een schijntje
Chirac heeft het toch ook ooit een provocatie genoemd? :')
pi_149696273
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Chirac heeft het toch ook ooit een provocatie genoemd? :')
Idiote manier van redeneren natuurlijk. Ik vind poepseks met bejaarden supergoor en ik wil er absoluut niet mee geconfronteerd worden. Drie keer raden wat ik dus niet op ga zoeken.

Maar blijkbaar gaat het niet om het zien ervan, maar om het bestaan. Als de bemoeizucht van een religie zo ver gaat dat ze zelfs willen bepalen wat andere mensen voor slachtofferloze hobby's hebben, dan moet je wel redelijk debiel zijn wil je meegaan in die logica.
pi_149696377
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Idiote manier van redeneren natuurlijk. Ik vind poepseks met bejaarden supergoor en ik wil er absoluut niet mee geconfronteerd worden. Drie keer raden wat ik dus niet op ga zoeken.

Maar blijkbaar gaat het niet om het zien ervan, maar om het bestaan. Als de bemoeizucht van een religie zo ver gaat dat ze zelfs willen bepalen wat andere mensen voor slachtofferloze hobby's hebben, dan moet je wel redelijk debiel zijn wil je meegaan in die logica.
Uiteraard. Toch deed Chirac het. De heren politici hebben kennelijk toch wat ontzag voor religie of ze menen echt wat ze zeggen. Dat laatste zou wel heel triest zijn.
pi_149696410
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uiteraard. Toch deed Chirac het. De heren politici hebben kennelijk toch wat ontzag voor religie of ze menen echt wat ze zeggen. Dat laatste zou wel heel triest zijn.
Ik geloof niet dat ze het menen, maar dat het een poging tot toenadering is.
pi_149696461
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:27 schreef Karzai het volgende:

[..]

Ik vraag ook al een aantal maal in dit topic waarom moslims dit opzoeken, ik had er zelf hiervoor nooit van gehoord i.i.g.
pi_149696483
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:36 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik vraag ook al een aantal maal in dit topic waarom moslims dit opzoeken, ik had er zelf hiervoor nooit van gehoord i.i.g.
Wel toch? Die brandbomaanslag van een tijd geleden gemist?
pi_149696528
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ze het menen, maar dat het een poging tot toenadering is.
Electoraal bezien werkt dat op de korte termijn misschien. Ik krijg er wel altijd kriebels van. Ik zou liever zien dat er eens een serieus debat wordt gevoerd over geloof, waarbij de bal in eerste instantie bij gelovigen neer wordt gelegd. Als zij wat willen, dan zullen ze met serieuze argumenten moeten komen om aan te tonen dat hun claims legitiem en gerechtvaardigd zijn.
pi_149696530
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Brandbom?
pi_149696589
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En die aanklachten i.v.m. cartoons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')