Dat is vooral omdat ze territoriale onenigheden hebben (of vrezen) met IS. Het is niet omdat ze toegeven dat er binnen de islam wel degelijk problemen spelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah vandaar die uitgebreide deradicaliseringsprogramma's in de Islamitische wereld. Omdat ze er niets mee te maken hebben en er niets van willen weten. Daarom strijden ze met militaire middelen tegen IS. Toch?
Dat zou vrij snel veranderen als moslims net zo kritisch zouden durven spreken over de islam en diens aanhanger, als Nederlanders over Nederland en diens inwoners.quote:[..]
Doch is dat natuurlijk ook een stuk makkelijker, immers de gemiddelde moslim zal je niet snel associëren met de PVV - of je daar wel of geen afstand van neemt maakt dan ook helemaal niets uit. Bij een moslim is dat anders, die is allereerst een potentiele moordenaar, vrouwenonderdrukker of terrorist. Die zal eerst het tegendeel moeten bewijzen.
Hoe worden niet-Moslimminderheden in Moslimlanden behandeld?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
Hoeveel moslimlanden hebben het Westen aangevallen? En hoeveel andersom?
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:07 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hoe worden niet-Moslimminderheden in Moslimlanden behandeld?
En hoe Moslimminderheden in het Westen?
Bullshit argument om dit te verbinden aan problematiek in Europa mbt integratie, acceptatie en extremisme van beide kanten.
Die voor je.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als er dadelijk in Europa elke week mensen in naam van allah geëxecuteerd worden, dan moeten we vooral geen vragen stellen maar naar onszelf kijken.
Uiteindelijk schieten ze zichzelf daarmee in de voet als moslims straks en masse gedeporteerd gaan worden. Zijn ze met hun vijfde colonne weer terug bij af.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:04 schreef Re het volgende:
[..]
in de doelen van de terroristen ... angst, tweespalt en chaos... de voedingsbodem voor wat die terroristen willen
Als je dat roept heeft het uiteraard niks met de islam te maken.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zolang je maar allah oe ackbar roept
Dit.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:07 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Bullshit argument om dit te verbinden aan problematiek in Europa mbt integratie, acceptatie en extremisme van beide kanten.
Gedeporteerd? Dat is een nogal beladen term. Waarom gebruik je die?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uiteindelijk schieten ze zichzelf daarmee in de voet als moslims straks en masse gedeporteerd gaan worden.
Hoe worden moslims in moslimlanden behandeld. Vanwaar die focus op niet-moslimminderheden?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:07 schreef Aloulu het volgende:
Moeten moslimminderheden in het Westen hun positie relativeren door te kijken naar de situatie in moslimlanden? Oftewel, ik moet mijzelf laten mishandelen, want ja in Saoedie Arabie worden Christenen ook mishandeld?quote:En hoe Moslimminderheden in het Westen?
Dat zegt je koranquote:Op zondag 15 februari 2015 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Of maak jij dat ervan?
Als hij dat niet kan, staat het hem vrij ergens te gaan wonen waar dat strafbaar is, maar dat doet die retribution pala niet, dus moet ie gewoon niet zeuren.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Jigzoz het volgende:
Die Pala lijkt me geen domme man. Ik ben toch wel benieuwd wat hij eigenlijk bedoelt met 'je kan niet aan mij vragen om samen te leven met mensen die mijn profeet en dierbaren beledigen. Dat is onderdrukking'.
Nee, natuurlijk niet. Ik zal nooit PVV stemmen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
laat jij je zoveel beīnvloeden door een forum? wat
Zat jij net niet nog te janken over het gebruik van posts uit een discussie met iemand anders? Letterlijk nog geen uur geleden?quote:
Wat was er zoveel beter dan? Dat homo's niet mochten trouwen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De jaren 90 waren uitstekend - als minderheid.
Nou ja... Van iemand die zich zo druk maakt over hoe er over moslims gedacht wordt zou je toch wel verwachten dat ie niet exact hetzelfde fout doet als wat hij anderen kwalijk neemt.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, immers de vrijheid van meningsuiting van een moslim moet zoveel mogelijk beknot worden.
jammerquote:Op zondag 15 februari 2015 14:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zal nooit PVV stemmen.
Is gewoon onzin. Als jij denkt dat Parijs gebeurde omdat Frankrijk "in het M-Oosten rommelde" snap je geen moer van waar de ideologie van de daders van Parijs vandaan komt en onderwijst. Weet je uberhaupt wel de argumentatie waar de daders van de moord op de redactie van Charlie Hebdo zich op baseren?quote:
Frame ik je dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zat jij net niet nog te janken over het gebruik van posts uit een discussie met iemand anders?
Nee, dat het ergste wat je als allochtoon kon horen 'Turkie Turkie is niet dom, Turkie Turkie luier om' - was.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat was er zoveel beter dan? Dat homo's niet mochten trouwen bijvoorbeeld?
Mijn oorspronkelijk post was overduidelijk sarcasme. Dat haal jij weg door de context te verwijderen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:07 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Je bent aan het ranten over iets wat ik helemaal niet gezegd heb. Vraag eerst eens wat ik bedoel voordat je met dergelijke suggesties komt.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:10 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Als jij denkt dat Parijs gebeurde omdat Frankrijk "in het M-Oosten rommelde" snap je geen moer van waar de ideologie van de daders van Parijs vandaan komt en onderwijst. Weet je uberhaupt wel de argumentatie waar de daders van de moord op de redactie van Charlie Hebdo zich op baseren?
Omdat de haat groeit en we met zijn allen weten waar dat toe zal leiden.... als het door blijft etteren. De wereld staat op het randje van grote crisis.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gedeporteerd? Dat is een nogal beladen term. Waarom gebruik je die?
Ik zag er niets sarcastisch aan, mijn excuses.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijk post was overduidelijk sarcasme. Dat haal jij weg door de context te verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |