Die heb ik gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef Individual het volgende:
Waar zijn de Marokkanen van de beschuitfabriek gebleven?
Oké, maar we zijn dom als we er in trappen, zei je net nog.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
iets niet snappen staat niet gelijk aan dom, dom is dat men de voedingsbodem voor terroristische doelen voedt, en daar zijn alle partijen schuldig aan
Wat een onzin... Echt.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah vandaar die uitgebreide deradicaliseringsprogramma's in de Islamitische wereld. Omdat ze er niets mee te maken hebben en er niets van willen weten. Daarom strijden ze met militaire middelen tegen IS. Toch?
[..]
Doch is dat natuurlijk ook een stuk makkelijker, immers de gemiddelde moslim zal je niet snel associëren met de PVV - of je daar wel of geen afstand van neemt maakt dan ook helemaal niets uit. Bij een moslim is dat anders, die is allereerst een potentiele moordenaar, vrouwenonderdrukker of terrorist. Die zal eerst het tegendeel moeten bewijzen.
Als je tot de meerderheid behoort, zal het vast prettiger geweest zijn. Maar je moet eens aan minderheden gaan vragen hoe zij het ervaren hebben, dat ze onder het mom van fatsoensnormen dingen niet mochten doen of juist wel moesten doen, terwijl ze dat helemaal niet wilden.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb een andere tijd meegemaakt. Een tijd die ik véél, véél aangenamer vond. En normaler. En wenselijker. Dus ik weet wel waar ik het over heb.
Zoveel mogelijk framen zorgt uiteindelijk voor heel veel kogels. Het is naief om te denken dat een stroom aan belediging niets met een mens kan doen.quote:
Als er dadelijk in Europa elke week mensen in naam van allah geëxecuteerd worden, dan moeten we vooral geen vragen stellen maar naar onszelf kijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oké, maar we zijn dom als we er in trappen, zei je net nog.
Waar trappen we in?
het is de schuld van het westenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk framen zorgt uiteindelijk voor heel veel kogels.
nah, ik omarm of distantieer me nergens vanquote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we er geen aandacht aan schenken en de islam nog meer omarmen?
Ah... een fossiel in ons middenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb een andere tijd meegemaakt. Een tijd die ik véél, véél aangenamer vond. En normaler. En wenselijker. Dus ik weet wel waar ik het over heb.
Hoeveel moslimlanden hebben het Westen aangevallen? En hoeveel andersom?quote:
in de doelen van de terroristen ... angst, tweespalt en chaos... de voedingsbodem voor wat die terroristen willenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oké, maar we zijn dom als we er in trappen, zei je net nog.
Waar trappen we in?
Wat een dooddoener. Tot hoever wil je terug gaan in het verleden?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel moslimlanden hebben het Westen aangevallen? En hoeveel andersom?
De jaren 90 waren uitstekend - als minderheid.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je tot de meerderheid behoort, zal het vast prettiger geweest zijn. Maar je moet eens aan minderheden gaan vragen hoe zij het ervaren hebben, dat ze onder het mom van fatsoensnormen dingen niet mochten doen of juist wel moesten doen, terwijl ze dat helemaal niet wilden.
Nogmaals:quote:Op zondag 15 februari 2015 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk framen zorgt uiteindelijk voor heel veel kogels. Het is naief om te denken dat een stroom aan belediging niets met een mens kan doen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik snap ook iets niet he, die cartoons.
Als men er geen aandacht aan besteed, dan zie je het toch ook bijna niet.
Waarom zoekt men het op, ik bedoel als je zoekt zal je ook vinden..
Toch kan die ellende daar in Parijs een goede kant hebben: deze discussie hier namelijk is niet verkeerd. We moeten blijven praten, praten, praten, praten. Niet stil blijven. En die aanslagen maken wel dat we gaan praten.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:04 schreef Re het volgende:
[..]
in de doelen van de terroristen ... angst, tweespalt en chaos... de voedingsbodem voor wat die terroristen willen
Oh, nu is het een dooddoener. Het spelletje dat jij speelt kan ik ook, dat is het gewoon. Kom gewoon niet met zulke onzinnige oneliners.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Tot hoever wil je terug gaan in het verleden?
laat jij je zoveel beïnvloeden door een forum? watquote:Op zondag 15 februari 2015 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door users als Mutant neig ik er juist naar om PVV te gaan stemmen.
Ja, ik speel een spelletjequote:Op zondag 15 februari 2015 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, nu is het een dooddoener. Het spelletje dat jij speelt kan ik ook, dat is het gewoon. Kom gewoon niet met zulke onzinnige oneliners.
Precies, immers de vrijheid van meningsuiting van een moslim moet zoveel mogelijk beknot worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door users als Mutant neig ik er juist naar om PVV te gaan stemmen.
Dus dan is het willekeurig executeren van mensen in het Westen geoorloofd?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel moslimlanden hebben het Westen aangevallen? En hoeveel andersom?
Zeg ik dat? Of maak jij dat ervan?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan is het willekeurig executeren van mensen in het Westen geoorloofd?
Zolang je maar allah oe ackbar roeptquote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan is het willekeurig executeren van mensen in het Westen geoorloofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |