'Normaal' is een rekbaar begrip.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb het over normale omgangsvormen
Wat ligt aan ons?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn weten destijds uitgelegd waarom ik op die partij stem. Het zegt vooral wat over de andere partijen eigenlijk.
Feitelijk maakt het ook niet veel uit. Er is vrijwel geen enkele partij die religie op de juiste plaats wil zetten. Wat dat betreft maakt het allemaal niet heel veel uit.
Oh, ook jouw geluid is welkom hoor. Het "het ligt allemaal aan "ons", weg met "ons" ", ben ik het echter niet zo mee eens.
Dat nogal wat Moslims over de emmer zijn. Dat is niet "de slachtofferrol zoeken", maar komt omdat "wij" allemaal op de PVV stemmen.quote:
Dan ga je ergens anders wonen Pala, ook die vrijheid heb je.quote:'Je kan niet aan mij vragen om samen te leven met mensen die mijn profeet en dierbaren beledigen. Dat is onderdrukking', aldus Pala.
Hier gaat hij niet op in, wellicht is hij een GL troll.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik voel mij als welwillend anti-religieus iemand ook niet bijzonder prettig bij zulke ontwikkelingen. Volk dat openlijk oproept tot het verbieden van onwelgevallige uitingen, en dan ander volk dat hen nog steunt ook. Dat is een regelrechte bedreiging voor mijn vrijheid van meningsuiting.
Als dat al mijn boodschap was, dan is er sprake van ons. Ik stem namelijk geen PVV.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat nogal wat Moslims over de emmer zijn. Dat is niet "de slachtofferrol zoeken", maar komt omdat "wij" allemaal op de PVV stemmen.
Dat leek me een beetje jouw boodschap. Correct me if I'm wrong.
Waar moet ik op ingaan? Hij doelt op de PVV.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier gaat hij niet op in, wellicht is hij een GL troll.
Nee, ik doel op moslims.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan? Hij doelt op de PVV.
Jij niet, een grote groep wel. Dat is dan een soort van provocatie of hoe moeten we dat zien?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als dat al mijn boodschap was, dan is er sprake van ons. Ik stem namelijk geen PVV.
Maar wat bedoel je met 'over de emmer'?
Ik ervaar niet dat mijn vrijheden worden ingeperkt door 'de moslims'. Er zijn wel wat fanatieke gekken die dat willen. Maar dat reken mijn Turkse bakker niet aan.quote:
Zou je eens mee moeten beginnen. Ik bedoel, hij hangt nog steeds een enge middeleeuwse ideologie aan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ervaar niet dat mijn vrijheden worden ingeperkt door 'de moslims'. Er zijn wel wat fanatieke gekken die dat willen. Maar dat reken mijn Turkse bakker niet aan.
Wat de meeste mensen niet zien is het kudde gedrag van religieuze, maar ook andersoortige groepen, zoals politieke en zelfs landen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn de meeste moslims die hier wonen niet gevaarlijk.
De overgote meerderheid woont hier al jaren zonder vanuit hun geloofsovertuiging de samenleving tot last te zijn geweest.
Ik zou mij er in ieder niet prettig bij voelen als een politicus allerlei dingen roept over de groep waar ik toebehoor en scandeert dat er minder van mij in NL moeten zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij niet, een grote groep wel. Dat is dan een soort van provocatie of hoe moeten we dat zien?
Over de emmer, tsja... dat kan variëren per persoon. Bij de een zal dat boos zijn, bij de ander zal dat gefrustreerd zijn, bij weer een ander zal het een argument zijn om geweld te gebruiken of daartoe op te roepen, etc.
Ondertussen kunnen "wij"niet eens een normaal (voor ons) feestje vierenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen niet zien is het kudde gedrag van religieuze, maar ook andersoortige groepen, zoals politieke en zelfs landen.
Neem het komflikt in Oekrainie. Er word zonder blikken of blozen soms opgeroepen om Rusland maar te verdelgen omdat die Russen allemaal schooiers zijn.
Indoctrinatie en kudde gedrag doen hun werk al prima. We laten elke keer flink wat anti Russische berichtgevingen er op los en hopla....we staan weer klaar om een paar miljoen mensen af te maken. Dat geld dus ook voor de andere kant, waar men ook lekker indoctrinerend bezig is.
Probleem bij geloof is dat je zelfs niet in oorlog hoeft te zijn met een ander land maar dat de inwoners zelf redenen vinden om de wapens op te pakken.
Het vervelende bij de Islam is dat die reden al snel gevonden kan worden als er ook maar een klein beetje weerstand/verzet word geboden tegen hun levenswijze.
Dat kan zijn door (voor ons ongewenste)scheidingen en minder rechten tussen vrouwen en mannen, of het 5 x gebed per dag, wat heel lastig kan zijn voor een westerse (werk)omgeving, of eet en kleed gewoontes.
En het "toeval" is nu dat deze godsdienst uit het Midden Oosten komt en een levens en zienswijze heeft wat totaal haaks staat op de Westerse zienswijze.
Komt er nog bij dat we vanaf het jaar 900 al oorlog hebben met de Islam als Christelijke wereld.
Lees maar eens goed wat deze man (Pala) zegt. "Wij worden aangevallen, wij worden bedreigd, wij kunnen onze godsdienst niet goed uitvoeren.... etc etc"
Het is wij, wij, wij....en dat is op zich al genoeg voor deze godsdienst om de wapens op te pakken....
En die man wordt wel weer belachelijk gemaakt door de meeste Nederlanders.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou mij er in ieder niet prettig bij voelen als een politicus allerlei dingen roept over de groep waar ik toebehoor en scandeert dat er minder van mij in NL moeten zijn.
Als het feit dat ik schijt op de PVV 'weg met ons' is, dan zij het zo.
Als een deel van mijn groep voor problemen zorgt, zou ik het wel kunnen begrijpen. Als ik pratend met mijn vrouw de juwelier binnen kom, dan zie je ze ook wel kijken en doen. Snap ik wel en neem ik ze niet kwalijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou mij er in ieder niet prettig bij voelen als een politicus allerlei dingen roept over de groep waar ik toebehoor en scandeert dat er minder van mij in NL moeten zijn.
Als het feit dat ik schijt op de PVV 'weg met ons' is, dan zij het zo.
Ben jij een Roma dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als een deel van mijn groep voor problemen zorgt, zou ik het wel kunnen begrijpen. Als ik pratend met mijn vrouw de juwelier binnen kom, dan zie je ze ook wel kijken en doen. Snap ik wel en neem ik ze niet kwalijk.
Nee, dat bedoelde ik daar niet mee.
Een deel van onze groep (autochtonen) zorgt ook voor problemen. Daar hoef je mij echter niet op aan te spreken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als een deel van mijn groep voor problemen zorgt, zou ik het wel kunnen begrijpen. Als ik pratend met mijn vrouw de juwelier binnen kom, dan zie je ze ook wel kijken en doen. Snap ik wel en neem ik ze niet kwalijk.
Nee, dat bedoelde ik daar niet mee.
Een grote politieke partij wordt toch terecht serieus genomen? Ik maak me ook best zorgen over die gefrustreerde pvv stemmers eerlijk gezegd. Als daar eindelijk het besef doordringt dat Wilders nooit iets gaat bereiken heb je ook heel wat gefrustreerde konijnen waarvan je niet weet wat ze gaan doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef MouzurX het volgende:
heel serieus kan je dat toch niet nemen.
Voornamelijk omdat ze het niet doen in naam van hun Nederlanderschap. Als mensen in naam van Nederland of Nederlanderschap zooi uitvreten, mag je mij daar best op aanspreken hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een deel van onze groep (autochtonen) zorgt ook voor problemen. Daar hoef je mij echter niet op aan te spreken.
De PVV wordt helemaal niet serieus genomen. Overigens is die 10% niet alleen maar om het standpunt van de PVV over moslims, grotendeels ook door Europa.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een grote politieke partij wordt toch terecht serieus genomen? Ik maak me ook best zorgen over die gefrustreerde pvv stemmers eerlijk gezegd. Als daar eindelijk het besef doordringt dat Wilders nooit iets gaat bereiken heb je ook heel wat gefrustreerde konijnen waarvan je niet weet wat ze gaan doen.
De kneep zit er in dat wij al veel verder zijn qua gedachtengoed in West Europa dan in het Midden Oosten en de America's.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ondertussen kunnen "wij"niet eens een normaal (voor ons) feestje vieren
http://www.telegraaf.nl/b(...)navalsoptocht__.html
Islam brengenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:59 schreef MPC60 het volgende:
Wat doe je hier als alles toch niet goed is, het weer is kut, het eten is kut, nederlanders zijn kut, de politie is kut, het winkelcentrum is kut, de bomen zijn kut en zelfs de lucht is niet zo mooi blauw als in het droomland waar ze vandaan komen. Als alles kut is wat doe je hier dan!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |