Snoeihard fappenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wie weet nog meer afleidingstips ?
Wat schreef je?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Januari was al no-alcohol maand, maar dat kan best nog even wat langer doorgaan. Ik doe mee!
Stond niks interessants, blijf gewoon maar kijken naar mijn avatar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Wat schreef je?
Ik zag alleen je avatar.
Okquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stond niks interessants, blijf gewoon maar kijken naar mijn avatar.
Cocaine, dat was volgens Freud de beste manier om van een morfineverslaving af te komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Oh ter afleiding kan je gaan FOK!-en of wat oefeningen doen;
http://www.sport-fitness-advisor.com/dumbbellexercises.html![]()
Of tv kijken breien iets met handjes onder de dekens en nog veel meer.
Want als je niet aan drinken denkt is het makkelijker vol te houden.
Wat als FC Utrecht een wedstrijd wint?quote:
Geen drank kopen. Leren nee zeggen. Cafés vermijden. En jezelf natuurlijk anders vermaken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Oh ter afleiding kan je gaan FOK!-en of wat oefeningen doen;
http://www.sport-fitness-advisor.com/dumbbellexercises.html![]()
Of tv kijken breien iets met handjes onder de dekens en nog veel meer.
Want als je niet aan drinken denkt is het makkelijker vol te houden.
Yup ik zit aan de tweede helft van de fles rooie wijn.quote:
Ik wilde zometeen al Champions League kijken met een pilsjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:45 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik geef mezelf steeds minder kans om het vol te houden en we zijn nog geeneens begonnen
Als je wil kan Martijn (deed vroeger FOK!radio die regelen voor je. We zijn bezig dat iedereen er 1 krijgt die hem wilt hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:48 schreef sneakydesert het volgende:
Waar the fuck kun je zo'n bandje halen dan?
Ik doe onzichtbaar mee is het niet? Waarom sta ik er nog niet bij danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Welke FOK!kers doen er mee?
- Paul
- Beavis
- Toto69
- wietparkiet
-quinoahipster
- Leatherneck
- Beach
- Hamergek
- inspireme
- BYM
- AbUnoDisceOmnes
- BarendWubboJagermanJansen
- love_sharon
- BB-King
- mvdejong
- reteppd
- no_comment
- HPLC
- EggsTC
- Njosnavelin
Helden![]()
![]()
![]()
Nice, zou er wel eentje willen. Of ik hem draag zie ik dan wel, maar ik spaar van die bandjesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je wil kan Martijn (deed vroeger FOK!radio die regelen voor je. We zijn bezig dat iedereen er 1 krijgt die hem wilt hebben)
Heb je er nu bij gezetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik doe onzichtbaar mee is het niet? Waarom sta ik er nog niet bij dan
Oh moet je Paul even vragenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik doe onzichtbaar mee is het niet? Waarom sta ik er nog niet bij dan
Daarmee voel ik me echt gesteund.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef Paul het volgende:
Maar je kan HIER> >>>> http://t.co/X7fuED5ZJG
LID WORDEN van de dagelijkse nieuwsbrief. Er komen dus ook nog BN-ers die meedoen ofzo![]()
Stiekem ben ik vandaag al begonnenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En natuurlijk is ook
- sneakydesert
Een held![]()
![]()
![]()
DEZE MAN!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Stiekem ben ik vandaag al begonnen
1 april zelfs? Ik kwam op een andere dag uit toen ik ging kijken welke dag ik weer mocht drinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Maar maar maar het is dus tot 1 april![]()
![]()
![]()
Kikker in je tequila
Nou weet het niet precies maar 1 april is toch een leuke streefdatumquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
1 april zelfs? Ik kwam op een andere dag uit toen ik ging kijken welke dag ik weer mocht drinken
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef Paul het volgende:
30 MAART MOETEN WE WEER MOGEN DRINKEN HOOR
7 maart crew meet, zonder alcohol dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
1 april zelfs? Ik kwam op een andere dag uit toen ik ging kijken welke dag ik weer mocht drinken
ja ik heb ook wat verjaardagen, maarja dat schijnt juist 'de grap' te zijn of het lukt om met feestjes cola te drinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
7 maart crew meet, zonder alcohol dus
Pffff daar denk ik nog niet over, eerst maar de eerste paar dagen survivallenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wie gaat wat drinken als eerste drankje na de 40 dagen vasten?
Ik ga denk ik voor een Murpheys Red
Twee flessen sterke drank en 24 uur later weer wakker worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
na 40 dagen geen alcohol ben je denk ik aardig snel dronkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Twee flessen sterke drank en 24 uur later weer wakker worden waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Twee flessen sterke drank en 24 uur later weer wakker worden waarschijnlijk.
Ik heb die nog nooit opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
PS dan moet je het wel goed sgreiven dus zonder E![]()
gay as fuckquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef Paul het volgende:
Maar je kan HIER> >>>> http://t.co/X7fuED5ZJG
LID WORDEN van de dagelijkse nieuwsbrief. Er komen dus ook nog BN-ers die meedoen ofzo![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik droomde vannacht over wijn drinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |