Melkquote:Op maandag 16 februari 2015 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan dat niet de hele dag drinken. Cola= te zoet, koffie alleen overdag, thee lust ik niet, en een sapje gaat ook vervelen en water is wel gezond maar het blijft water. Dus saai indd.
Ik doe nooit mee met hype's, zie onderschrift,als ik niet wil drinken dan drink ik niet, wil ik wel drinken dan zuip ik gewoon...Daarom drink ik maar niet meer thuis en zuip alleen nog als ik een feestje heb ergens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik doe ook mee! Drink maar een paar glazen per maand, wil best proberen om me daar 40 dagen van te onthouden.
Bij deze ben je lid van de club die nergens bij wil horen welkom bij de clubquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe nooit mee met hype's, zie onderschrift,als ik niet wil drinken dan drink ik niet, wil ik wel drinken dan zuip ik gewoon...Daarom drink ik maar niet meer thuis en zuip alleen nog als ik een feestje heb ergens.
En dat alles zonder een of ander achterlijk polsbandje. Je loopt gewoon voor gek met 20 gekleurde bandjes om je pols.
Grapjas.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Bij deze ben je lid van de club die nergens bij wil horen welkom bij de club
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik doe ook mee! Drink maar een paar glazen per maand, wil best proberen om me daar 40 dagen van te onthouden.
Niemand uit dit topic zal zo'n bandje krijgen of dragen. DRAAI ER NIET OMHEEN JE DURFT GEWOON NIETquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe nooit mee met hype's, zie onderschrift,als ik niet wil drinken dan drink ik niet, wil ik wel drinken dan zuip ik gewoon...Daarom drink ik maar niet meer thuis en zuip alleen nog als ik een feestje heb ergens.
En dat alles zonder een of ander achterlijk polsbandje. Je loopt gewoon voor gek met 20 gekleurde bandjes om je pols.
Ik pas ook, maar dan voor het dragen van polsbandjes.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand uit dit topic zal zo'n bandje krijgen of dragen. DRAAI ER NIET OMHEEN JE DURFT GEWOON NIET
Alleen de mensen met een karakter overleven ditquote:
Laat me ff, ik ben keizenuwachtig voor de aankomende dagen, ik ben een beetje in de warquote:
Deze muisquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Al bewust niet gedronken sinds 1 januari.
Dus al meer dan 40 dagen geen alcohol
Maar je eet wel nog gewoon friet, en weet best dat het geen patat heet!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
5 weekenden geen alcohol, moet te doen zijn.
Fout.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je eet wel nog gewoon friet, en weet best dat het geen patat heet!
Jij ook al, werd vannacht wakker van een nachtmerrie. De bierflesjes lachten me uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat me ff, ik ben keizenuwachtig voor de aankomende dagen, ik ben een beetje in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |