Doe normaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stop meteen helemaal met leven joh.
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:01 schreef Bami-Powner het volgende:
ik drink mijn hele leven geen alcohol, is het zo moeilijk om daarvan af te blijven?
ha gaaaaayquote:Op zondag 15 februari 2015 15:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik doe mee, geheelonthouder en nog nooit gedronken ook dus lekker simpel
Ik hou ook veel van bier, daarom is dit een leuke uitdaging. Kom op doe meequote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef jodelahity het volgende:
Ik begrijp dat sommige mensen mee gaan doen. Ik zelf niet, ik hou teveel van bier. Maar waarom blij zijn dat je je leven lang niks drinkt? Bedoel vanwege geloof of medicatie of? Want ik kan zelf niet verdere redenen bedenken waarom het nuttig is om nooit te drinken en er trots op te zijn...
Want?quote:
Dergelijke mensen zijn trots op hun eigen saaiheid en voelen zich vaak moreel verheven.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef jodelahity het volgende:
Ik begrijp dat sommige mensen mee gaan doen. Ik zelf niet, ik hou teveel van bier. Maar waarom blij zijn dat je je leven lang niks drinkt? Bedoel vanwege geloof of medicatie of? Want ik kan zelf niet verdere redenen bedenken waarom het nuttig is om nooit te drinken en er trots op te zijn...
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
Ik ga toch meedoen. En bedoel dan doe ik het ook wel echt. Dingen erover gelezen en het is bij mij wel teveel een gewoonte geworden. Een keer dat onderbreken is wel nuttig denk ik. Ik drink per week sowieso minimaal een krat dus ja wat dat betreft ook niet onverstandig. Dat ik zoveel moeite heb om op invoeren te klikken zegt ook wel watMaar even vermannen
Jij doet ook mee he?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik wens je veel succes. Goed om de boel even te onderbreken!
Bijna niemand heeft zo'n bandje die meedoet hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kansloos gedoe, waarom weer zo een stom bandje? Als je niet wil drinken, dan drink je gewoon niet, daar heb je helemaal geen bandje voor nodig.
Tip: zorg gewoon dat je geen voorraad drank in huis hebt en sluit je 40 dgn op.
Tegenwoordig heb je blijkbaar voor elke scheet die gelaten wordt een speciaal bandje nodig, commercieel gedoe, meer is het niet.
MONOPOLY! Doe je nou ook mee ofniequote:Op zondag 15 februari 2015 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik wens je veel succes. Goed om de boel even te onderbreken!
Vertel je verhaalquote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef raptorix het volgende:
Ik ben 7 maanden terug compleet gestopt met alcohol, bij mij was het wel iets meer dan "probleem drinker", moet zeggen dat ik me veel beter voel.
Serieus, allemaal hartstikke leuk dat je na maanden likken een leuk titeltje hebt gekregen, maar kan er misschien asjeblieft gekapt worden met dat genante geplug van die blog, en topics openen in de hoop dat daar input komt die je in een blog kan verwerken, etc. etc.?quote:
Jarenlang veel te veel gedronken, niet af en toe te veel, maar gewoon elke dag te veel, dronk zoveel dat ik technisch gezien 10 jaar lang geen auto had kunnen besturen, maw dronk zoveel dat ik nog alcohol in mijn lichaam had wanneer ik weer begon.quote:
Doet Fylax dat? Heb hem alleen maar dat hier neer zien zettenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, allemaal hartstikke leuk dat je na maanden likken een leuk titeltje hebt gekregen, maar kan er misschien asjeblieft gekapt worden met dat genante geplug van die blog, en topics openen in de hoop dat daar input komt die je in een blog kan verwerken, etc. etc.?
Hou je onderdanen in bedwang Paulus.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Doet Fylax dat? Heb hem alleen maar dat hier neer zien zetten
Ach zo erg vind ik het niet dat je mensen hulp vraagt voor een weblogje. Fylax is heel enthousiast nu hij net begonnen is, kijken of hij dit over 3 maanden ook nog isquote:Op maandag 16 februari 2015 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou je onderdanen in bedwang Paulus.
ONZ / De foutste Carnavalskleding
Dus nuchter en nog steeds voor Feyenoordquote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef Happel het volgende:
Ben al sinds 1 januari bezig. Het is een eitje.
Een kratje, jemig.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:26 schreef sneakydesert het volgende:
Ik doe ook mee. Drink elke week een kratje leeg, dus dat mag wel eens stoppen. Tenminste, voor 40 dagen dan. Heb me ook op die site aangemeld en in de groep, maar geen idee hoe dat verder werkt.
Haha, niemand snapt onze inside jokequote:Op maandag 16 februari 2015 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een kratje, jemig.
Hoe betaal je dat toch allemaal?
Leen je geld om op tennis te kunnen wedden?
Kan ik nog wat geld van je lenen Sneaky? Ik ben vroeger topsporter geweest, ik heb veel verstand van tennis. Oh, ik heb m'n middelbare school niet afgemaakt, maar maakt niet uit hoor.
3.5 flesje per dag, hmm, het kan minder sneakyquote:Op maandag 16 februari 2015 15:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Haha, niemand snapt onze inside joke![]()
Toen mijn vader vorige week een week naar China was, en hij en ik als enige hier thuis bier drinken, viel het ineens op dat ik in mijn eentje een hele krat had leeg gezopen.
I know.. haha. Dus daar ga ik vanaf woensdag 40 dagen aan werkenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3.5 flesje per dag, hmm, het kan minder sneaky
Right between your legs.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef HPLC het volgende:
Ik wil wel mee doen. Drink er zo'n 7 a 8 per week. Zo'n hipsterbandje stop ik wel op de plaats waar het zonlicht niet schijnt.
Huh welk shitsterbandje ?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef HPLC het volgende:
Ik wil wel mee doen. Drink er zo'n 7 a 8 per week. Zo'n hipsterbandje stop ik wel op de plaats waar het zonlicht niet schijnt.
DAT IS JUIST DE HELE ACTIE! Sorry ik ben ff boos, ik drink ook elke dag en de grap is dus juist dat je het gaat PROBEREN om zolang mogelijk, beste is uiteraard de 40 dagen niet te drinken. Dus zeggen ik drink elke dag daarom doe ik niet mee... DAAROM MOET JE JUIST WEL MEEDOENquote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan al geen dag zonder.Zou wel moeten proberen te minderen maar 40 dagen gaat me echt niet lukken.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Huh welk shitsterbandje ?
Aha die ga ik dus echt niet dragenquote:
Nou hoe wil je er uberhaupt aan komenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:10 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Aha die ga ik dus echt niet dragen
Geen idee misschien via het FOK! teamquote:Op maandag 16 februari 2015 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou hoe wil je er uberhaupt aan komen
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:12 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Geen idee misschien via het FOK! teamof zo.
Jaquote:
Verboten !quote:Op maandag 16 februari 2015 18:15 schreef Paul het volgende:
Telt het ook als je per ongeluk een fles bacardi omstoot die per ongeluk openstond en die dan per ongeluk in je glas cola valt en dat je het dan zonde vindt om weg te gooien?
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:15 schreef Paul het volgende:
Telt het ook als je per ongeluk een fles bacardi omstoot die per ongeluk openstond en die dan per ongeluk in je glas cola valt en dat je het dan zonde vindt om weg te gooien?
Nooit gehad eigenlijk. Wel eens toen ik een jaar of negen was van dat Duitse maltbier, dat was wel lekker. Is volgens mij ook heel anders dan dat Amstelmaltbier.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel een goeie om eens te proberen. Al kan ik me herinneren dat het keivies is. Kan je nog betere een lekker sappie drinken
Hoe ben je drankvrij geworden en waaromquote:Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef summer2bird het volgende:
Hehe, ik doe ook wel mee. Ik ben al 1.5 jaar drankvrij dus ik speel wel vals
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef summer2bird het volgende:
Hehe, ik doe ook wel mee. Ik ben al 1.5 jaar drankvrij dus ik speel wel vals
Nou, wat ik vroeger dronk was een maal per week een shotje oid. Dus dat viel wel mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe ben je drankvrij geworden en waarom
Ik lust niet eens zo goed alcoholquote:Op maandag 16 februari 2015 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
De helft van de mensen uit de OP waren al van de blauwe knoop. Misschien moeten jullie maar 40 dagen op rij (gematigd) drinken
Woon je in een woongroep dan oid?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, wat ik vroeger dronk was een maal per week een shotje oid. Dus dat viel wel mee.
Maar toen besloten wat mensen van hoger af dat iedereen in het hele gebouw maar niks meer mocht drinken omdat drinken verslavend is (woon beschermd)
Wilde ze eerst invoeren dat alle producten die je op je appartement had geen alcohol mochten bevatten (!) dus zelfs geen zeep oid.
Maar dat hebben ze gelukkig terug getrokken.
Maar mag nog steeds niks drinken
[..]
Ik lust niet eens zo goed alcohol
Zou liever elke dag een beetje blowen
Zou je het volhouden?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef Paul het volgende:
Ik drink nog he en dan lees je soms wat slechte over een paar dagen gebeurd dat neit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |