Jarenlang veel te veel gedronken, niet af en toe te veel, maar gewoon elke dag te veel, dronk zoveel dat ik technisch gezien 10 jaar lang geen auto had kunnen besturen, maw dronk zoveel dat ik nog alcohol in mijn lichaam had wanneer ik weer begon.quote:
Doet Fylax dat? Heb hem alleen maar dat hier neer zien zettenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, allemaal hartstikke leuk dat je na maanden likken een leuk titeltje hebt gekregen, maar kan er misschien asjeblieft gekapt worden met dat genante geplug van die blog, en topics openen in de hoop dat daar input komt die je in een blog kan verwerken, etc. etc.?
Hou je onderdanen in bedwang Paulus.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Doet Fylax dat? Heb hem alleen maar dat hier neer zien zetten
Ach zo erg vind ik het niet dat je mensen hulp vraagt voor een weblogje. Fylax is heel enthousiast nu hij net begonnen is, kijken of hij dit over 3 maanden ook nog isquote:Op maandag 16 februari 2015 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou je onderdanen in bedwang Paulus.
ONZ / De foutste Carnavalskleding
Dus nuchter en nog steeds voor Feyenoordquote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef Happel het volgende:
Ben al sinds 1 januari bezig. Het is een eitje.
Een kratje, jemig.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:26 schreef sneakydesert het volgende:
Ik doe ook mee. Drink elke week een kratje leeg, dus dat mag wel eens stoppen. Tenminste, voor 40 dagen dan. Heb me ook op die site aangemeld en in de groep, maar geen idee hoe dat verder werkt.
Haha, niemand snapt onze inside jokequote:Op maandag 16 februari 2015 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een kratje, jemig.
Hoe betaal je dat toch allemaal?
Leen je geld om op tennis te kunnen wedden?
Kan ik nog wat geld van je lenen Sneaky? Ik ben vroeger topsporter geweest, ik heb veel verstand van tennis. Oh, ik heb m'n middelbare school niet afgemaakt, maar maakt niet uit hoor.
3.5 flesje per dag, hmm, het kan minder sneakyquote:Op maandag 16 februari 2015 15:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Haha, niemand snapt onze inside joke![]()
Toen mijn vader vorige week een week naar China was, en hij en ik als enige hier thuis bier drinken, viel het ineens op dat ik in mijn eentje een hele krat had leeg gezopen.
I know.. haha. Dus daar ga ik vanaf woensdag 40 dagen aan werkenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3.5 flesje per dag, hmm, het kan minder sneaky
Right between your legs.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef HPLC het volgende:
Ik wil wel mee doen. Drink er zo'n 7 a 8 per week. Zo'n hipsterbandje stop ik wel op de plaats waar het zonlicht niet schijnt.
Huh welk shitsterbandje ?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef HPLC het volgende:
Ik wil wel mee doen. Drink er zo'n 7 a 8 per week. Zo'n hipsterbandje stop ik wel op de plaats waar het zonlicht niet schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |