SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Isane het volgende:
Alle doelpunten gemist omdat ik net 2x weg moest in t begin
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:45 schreef Isane het volgende:
Alle doelpunten gemist omdat ik net 2x weg moest in t begin
Je gaat naar de wc tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.
Altijd.
Ik was 11 of zo manquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gaat naar de wc tijdens de wedstrijd?
Gewoon tijdens de rustquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik altijd toen ik nog een SC bij Héracles Hèracles had. Als ik naar de wc ging, werd er gescoord.
Altijd.
Ja soms moet het he. Spannende wedstrijden bij Heraclesquote:Op zondag 15 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Stelling:quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
Topshowzondag vandaag. Hopelijk van hetzelfde straks bij de IJsselderby
Feyenoord - Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
De IJsselderby is de meest kansloze derby in Nederland.
Eens/Oneens
Wat is kansloos? Ik vind de Heerenveen - Groningen derby een enorme hype.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Oja die heb je ook nog, helemaal vergetenquote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is kansloos? Ik vind de Heerenveen - Groningen derby een enorme hype.
Dat was alleen omdat Groningen geen echte derby-tegenstander heeft. Noemen ze 't "van 't Noorden".quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oneens natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stelling:
Eens/Oneens
Dat is helemaal niks.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Eindhoven tegen Excelsior wordt een kraker.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend seizoen de derby PSV-FC Eindhoven.
Mwah, toen SCC niet in de eredivisie speelde leefde dat nog wel tussen supporters onderling, de strijd tussen provincie Friesland en Groningen.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |