Heheheheh.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:04 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hallo iedereen,
Nu zijn 80% van haar vrienden jongens, waar ze veel contact mee heeft. Was even slikken, maar ik ga daar absoluut niet moeilijk over doen. Nu had ze afgelopen kerstvakantie echter afgesproken om met een vriend van haar een weekje naar Lissabon te gaan.
Hihahoquote:Op zondag 15 februari 2015 09:04 schreef duracellkonijntje het volgende:
Nu zijn 80% van haar vrienden jongens, waar ze veel contact mee heeft. Was even slikken,
Dat is mij nooit opgevallen.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het ligt aan je vriendin wat je hiervan moet vinden, wij kennen haar niet.
Meisjes met bijna alleen maar mannelijke vrienden zijn vaak wel een beetje aandachtshoeren, maar dat betekent niet meteen dat ze ook zou vreemdgaan natuurlijk.
In mijn omgeving zie ik het op 2 manieren:quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het ligt aan je vriendin wat je hiervan moet vinden, wij kennen haar niet.
Meisjes met bijna alleen maar mannelijke vrienden zijn vaak wel een beetje aandachtshoeren, maar dat betekent niet meteen dat ze ook zou vreemdgaan natuurlijk.
Same here.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn omgeving zie ik het op 2 manieren:
1) Meisje is een tomboy, jongensachtig en heeft daarom veel mannelijke vrienden.
2) Meisje krijgt graag aandacht van mannen en heeft ook seks gehad met een groot deel van haar vrienden.
En wie zegt dat ze nog niks met hem gedaan heeft?quote:Op zondag 15 februari 2015 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ze iets met die jongen had gewild, had ze al wat met hem gehad. Maak je geen zorgen.
Daar is dan geen relatie uit voortgekomen blijkbaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze nog niks met hem gedaan heeft?
Klopt, maar het tweede zie ik wat frequenter, en het eerste type heeft minder vaak een relatie.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn omgeving zie ik het op 2 manieren:
1) Meisje is een tomboy, jongensachtig en heeft daarom veel mannelijke vrienden.
2) Meisje krijgt graag aandacht van mannen en heeft ook seks gehad met een groot deel van haar vrienden.
Iig geen blijvende relatie.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is dan geen relatie uit voortgekomen blijkbaar.Dus heeft ze geen reden om TS te bedriegen.
Aan de andere kant; de relatie is nog pril. De sterke basis is er nog niet. Maar als ze echt veel mannelijke vrienden heeft moet je haar hierin kunnen vertrouwen, anders gaat het op lange termijn nooit werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |