Alleen de koers toch eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel verraderlijke "valuta"
als je het goed wil kopen verkopen moet je veel dingen in de gaten kunnen houden
3de van rechtsquote:Op zondag 15 februari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je moest kiezen wie?
ik vind ze geen van allen knap eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je moest kiezen wie?
Waar kan ik tussen kiezen?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je moest kiezen wie?
koers maar ook nieuwsquote:Op zondag 15 februari 2015 02:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Alleen de koers toch eigenlijk?
Ik doe ook veel wat de mensen in AEX zeggen eigenlijk, die hebben er vaak goed verstand van.
Ja klopt, een half jaar geleden was het soms 800 dollar meer waard. Echt heavy gezakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
koers maar ook nieuws
behoorlijk beinvloedbaar
vooral toen het booming in mainstream media was
Je ziet het steeds vaker en vaker gebeuren. Eerst die Polen, en nu die paardenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
duidelijk een vmbo paard
niet alle paarden over 1 kam scheren
verkopen, geld ergens zetten waar je er niet 1 2 3 bij kan en als het gezakt is bijkopenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja klopt, een half jaar geleden was het soms 800 dollar meer waard. Echt heavy gezakt.
quote:Op zondag 15 februari 2015 02:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Je ziet het steeds vaker en vaker gebeuren. Eerst die Polen, en nu die paarden
[ afbeelding ]
Gadverdamme
hij is nepperdquote:Op zondag 15 februari 2015 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik snap niet, mortaxx komt uit islamitisch gezin maar altijd alcohol drinken
rare ventquote:Op zondag 15 februari 2015 02:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij is nepperd
heb bier voor hem gehaald ooit
Wat hoe kom je daarbijquote:Op zondag 15 februari 2015 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik snap niet, mortaxx komt uit islamitisch gezin maar altijd alcohol drinken
katwijk aan zee de gekste tochquote:Op zondag 15 februari 2015 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat hoe kom je daarbij
Oké wie voegde mij net toe op snapchat
Ik..... maar ik heb 2 toegevoegd welke ben jij die begint met M of met H?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat hoe kom je daarbij
Oké wie voegde mij net toe op snapchat
Hadjememaarquote:Op zondag 15 februari 2015 02:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik..... maar ik heb 2 toegevoegd welke ben jij die begint met M of met H?
Is vast for gozer van twitter en instaquote:Op zondag 15 februari 2015 02:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohjoooo dan hen ik gewoon zommaar mortaxx toegevoegd en is gewoon nederlands. Wat toevallig.
Hmm nee geen insta. Maar ik denk dat het wel makkelijk jou had kunnen zijn. Qua uiterlijk(denk ik) en leeftijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is vast for gozer van twitter en insta
Jawel is zelfdequote:Op zondag 15 februari 2015 02:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm nee geen insta. Maar ik denk dat het wel makkelijk jou had kunnen zijn. Qua uiterlijk(denk ik) en leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |