Doe ik wel bij sidescrollers, gr.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie ze op de PS3 spelen met de d-pad dan, wie doet dat nou in hemelsnaam? ALS JE NIET ECHT GAAT SPELEN OP DE FOTO DAN DOE JE HET TOCH LEKKER HELEMAAL NIET, STELLETJE HOMO'S
ewa
bietje speed snuiven enzo en je voelt er niets vanquote:Op zondag 15 februari 2015 13:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb een gaatje in mijn kies.doet kk pijn gek.
Snuiven op zondag.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje speed snuiven enzo en je voelt er niets van
Met 14 al een sletquote:Op zondag 15 februari 2015 13:13 schreef hoink581 het volgende:
Dat meisje is wel echt kklelijk. En dat ventje heeft niet eens een werkende leuter. Dat moet het werk van een ander zijn.
Al gaan slapen op zondag.quote:
wijze woordenquote:Op zondag 15 februari 2015 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan een slet is een lilleke slet.
wow een fout in de computer ;squote:Op zondag 15 februari 2015 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
ik krijg sinds gisteren kkveel van dezelfde mailtjes van de bart shit dat ik een spel kan ophalen. een spel dat ik nooit gereserveerd heb. wat is deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is niet ok ditquote:Op zondag 15 februari 2015 13:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wow een fout in de computer ;s
wat liefquote:Op zondag 15 februari 2015 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal er ze meteen melding van maken.
ja klopt. ik word er nu toch wel een beetje depressief vanquote:Op zondag 15 februari 2015 13:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op den duur is maat ook een beetje vol natuurlijk.
Lelijke slettenquote:Op zondag 15 februari 2015 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan een slet is een lilleke slet.
Om welk spel gaat het trouwens?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja klopt. ik word er nu toch wel een beetje depressief van
The Order 1886. dat wordt er eentje die ik used bij de game mania koop, binnen een dag uitspeel en weer omruilquote:Op zondag 15 februari 2015 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om welk spel gaat het trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |