In eerste instantie wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Alsof iedereen op Tinder oppervlakkig is.
Uh, ik ontken het ook niet, het is gewoon niet zo.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
In eerste instantie wel.
Dat kan je gewoon niet ontkennen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij gebruikt geen tinder toch?.. ?
Ok, maar heb je toen eenmalig sex gehad met die date of is er een relatie aan het opkomen?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Had paar weekjes geleden een date.
Jawel.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Uh, ik ontken het ook niet, het is gewoon niet zo.
zijn dat de enige 2 mogelijkheden?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, maar heb je toen eenmalig sex gehad met die date of is er een relatie aan het opkomen?
of je loopt een blauwtjequote:Op zondag 15 februari 2015 01:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn dat de enige 2 mogelijkheden?
ik ga me denk ik ook inschrijven voor tinder
Sex in het café ja. Nee geen relatie, maar we gaan later wel gewoon als vrienden afspreken. Het was wel gezel enzoquote:Op zondag 15 februari 2015 01:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, maar heb je toen eenmalig sex gehad met die date of is er een relatie aan het opkomen?
Al is ze nog zo lekker, als we totaal geen interesses delen is er geen kut om over te praten.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jawel.
Misschien dat het de hele wanhopige mensen onder ons het niet boeit.
behalve haar kutquote:Op zondag 15 februari 2015 01:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Al is ze nog zo lekker, als we totaal geen interesses delen is er geen kut om over te praten.
Mooi zoquote:Op zondag 15 februari 2015 01:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Sex in het café ja. Nee geen relatie, maar we kunnen later wel gewoon als vrienden afspreken. Het was wel gezel enzo
Meestal negeren me ze als ik daarover begin. Of als ik over de huishoudbeurs begin. Dat is toch leuk.quote:
Nee duh. Ik heb het toch ook steeds over eerste instantie.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Al is ze nog zo lekker, als we totaal geen interesses delen is er geen kut om over te praten.
Haha, praten met vrouwenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:49 schreef richolio het volgende:
[..]
je kunt nog altijd over het opkomende feminisme in Eriteria pratenquote:Op zondag 15 februari 2015 01:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind je dat eng?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, praten met vrouwen
Eritreaquote:Op zondag 15 februari 2015 01:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je kunt nog altijd over het opkomende feminisme in Eriteria praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |