http://www.rtl.nl/all-you-need-is-love/#!/quote:Liefdesdokter Robert ten Brink brengt geliefden weer bij elkaar en biedt partners de mogelijkheid op televisie te zeggen hoeveel ze van elkaar houden. Het is wekelijks tranen met tuiten huilen om 'de liefde' in al zijn verschijningvormen. Het programma is in 1992 voor het eerst op televisie te zien bij het toen nog publieke Veronica. In het eerste seizoen trekt All you need is love direct vier miljoen kijkers per aflevering en wordt daarmee de exponent van de Nederlandse emotie-TV. In 1993 ontvangt het programma de Gouden Televizier-Ring.
In december staan de makers traditioneel stil bij het bij kerstgevoel. Robert probeert dan geliefden, die om wat voor reden de kerst niet samen door kunnen brengen, weer bij elkaar te brengen. Later verschijnen er ook andere thema-specials op Moederdag en Valentijnsdag. Ook zendt SBS6 in 2000 ter gelegenheid van het nieuwe seizoen een backstage special uit genaamd All you need is love backstage
De eerste seizoenen van All you need is love worden in de studio opgenomen en aangevuld met reportages. De recentere seizoenen leggen meer de nadruk op reportages. Rode draad in alle afleveringen van het programma is de herkenningstune; het gelijknamige nummer van de Beatles.
Na Veronica wordt het programma in 1998 ondergebracht bij SBS6 om vervolgens in 2006 met Robert ten Brink mee te verhuizen naar RTL waar het populaire programma nog altijd is te zien.
Beetje hetzelfde gevoel als je gaat landen en de gemiddelde Nederlander klapt voor de pilootquote:
ja zo lullig als ik een koopakte maak op mn werk is er gewoon NIEMAND die voor me klaptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel als je gaat landen en de gemiddelde Nederlander klapt voor de piloot
echt hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdorie, sms sturen voor Australië, hou op zeg
quote:
Iddquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:48 schreef Silenus het volgende:
Zo, ziet er nog goed uit zeg voor 78!
nou behoorlijk! En dat zonder make-upquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:48 schreef Silenus het volgende:
zeker ja!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:48 schreef Silenus het volgende:
Zo 90 worden als die man ook. Volgens mij heeft hij een mooi leven achter de rug.quote:
ja he, die man ziet er ook zeer goed uit vind ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo 90 worden als die man ook. Volgens mij heeft hij een mooi leven achter de rug.
is wel zuur andersquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Silenus het volgende:
Die Turk komt zo toch wel binnen lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |