abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149762880
Save the best for last!
pi_149763891
Kom maar op!!
Home is where the O+ is...
pi_149764722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:41 schreef Limone het volgende:
Nee, mijn SV was goed ziek.

Maar wel allemaal zo kijken he? Het is vast een tof pakketje. O+
Booh, wat jammer zeg! Maar! Je hebt er zo lang opgewacht, daar kan niks meer aan tegenvallen :+

Blob! Heb jij ook al je pakket binnen nu?
pi_149767224
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:51 schreef Blobloving88 het volgende:

[..]

Ohnee :{ Stomme post! Het pakje moest wel een eindje reizen, maar voor brievenbusdozen zou dat niet uit moeten maken.. Hopelijk vandaag!
Pakketje!!!!
Weet niet of het vanavond al lukt met uitpakken. Druk druk druk. Asap beloofd!
pi_149767834
Jeetje. Nog twee keer zo'n leuke fotoreportage van uitpakken *O*
Wat zijn er weer leuke cadeaus gegeven dit jaar. Ik houd van dit forum en de mensjes O+
pi_149767872
Drie keer, ik mag ook nog dit weekend *O*
pi_149772501
Ik had beter ook de 14e uit kunnen pakken dan de 15e dan had ik er wat meer tijd voor gehad.
Ean zag de sticker en griste ze meteen weg naar boven want er mocht die dag eens iemand aankomen. Ze was er dus erg blij mee.

Ik had geen idee dat er op de usb-stick boeken stonden is het het hele verhaal van valentijnsblues? ik heb er een keer een paar blz van gelezen via download maar dat was het en het begon zo leuk. Even kijken op mijn e-reader dus want op de laptop kan ik het niet openen.

En nu op de laptop ook de foto's van de nog niet uitgepakte cadeaus muv die van ean want die was meteen uitgepakt en opgeborgen dus.

Beetje erg wazig

Met al uitgepakt mutsje die ik ook pas *O*

@mineola mangostime prima dat je er iets van wilt zeggen. Maar ik wilde gewoon even de foto's delen tussen alle bedrijven door (lees een Sac die vreselijk overstuur was en dat zo ongeveer de hele dag geweest is en een Ean dus daar weer op reageerde en dan heb ik het nog niet over mezelf want dat is ook nog niet goed) omdat ik vond dat Away dat verdiende omdat ze er zo haar best op gedaan had en ik foto's beloofd had.

Liever dat je dus eerst even iets vraagt ipv meteen te gaan oordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 17-02-2015 20:50:00 ]
pi_149773004
Hoho, dat was ik, niet Mineola.
Je reactie leek zo oppervlakkig terwijl Away er volgens mij veel moeite voor heeft gedaan. Fijn te lezen dat je er toch enthousiast over bent. Het leek me al zo onverschillig :o
Sterkte met je dochter!
pi_149773205
Zie je ik ben nog steeds niet helder om alles te onthouden.
pi_149774567
Het begon vanochtend. Ik zat op de wc toen er aangebeld werd. Omdat er rond die tijd meestal mensen aanbellen die willen weten 'of ik spiritueel ben', negeerde ik de bel maar even. Er werd nog een keer aangebeld en toen viel het kwartje. Oooooooooooh dit zou ook mijn O+ pakje O+ kunnen zijn! Met mijn broek op mijn knieën rende ik naar het raam en opende het. 'Pakje?!' gilde ik uiterst ladylike naar beneden en de postbode bevestigde dat.

Het pakje heeft eerst een tijdje op de grond gelegen, te wachten tot de mini citroen thuis was om samen uit te pakken. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de spanning had M. niet geslapen op het KDV. Zo veel zin had ze er in!

Uitpakken is supertof. Vooral het pakje waar de chocola in zat! :9

Hierna moest ik even ingrijpen. Kaartjes werden afgetrokken, papier werd verscheurd. Dus M. mocht even met mijn portemonnee spelen ( }:| ) zodat ik rustig van alle cadeautjes kon genieten.

Wat een mooi pakket! Ik ben super verwend, met:
• rituals sinaasappel scrub en douche-olie, :9
• Chocola van Lindt met karamel. :9 :9 (daar heb ik al vier stukjes van opgegeten :@ )
• Een boek met de mooiste verhalen over zwangerschap, bevalling en ouderinstinct. Met als opdracht • van mijn SV om het weer door te geven. O+
• Een gouden boekje voor M. (haar allereerste!! Zo leuk.)
• En heel speciaal: een receptenboekje met de succesrecepten van mijn SV + persoonlijke noot erbij. Dat wilde ik graag en nu vind ik het echt zo speciaal als ik gehoopt had. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve Dot, dankjewel! Vanaf het kaartje uit Verweggistan vermoedde ik dat jij het was en heb ik je daarna nog wat extra gevolgd. Wat een pittige tijd hebben jullie gehad en wat heel erg lief dat je zo veel tijd nog in het pakje hebt gestopt. Toen ik het kaartje behorende bij het Gouden Boekje las, wist ik zeker dat jij het was. O+ :*

[ Bericht 10% gewijzigd door Limone op 19-02-2015 21:01:21 ]
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:21:59 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_149774920
Oh superleuk limoentje!
En je vrolijke dochter O+ :+
disclaimer
pi_149776664
Kijk! Dat was het wachten waard O+
pi_149780563
FR en Limone, toch wel leuk die verspreide verslagen zo!

Mooie foto's, wat heb jij een leuk minimonetje Limone! O+
pi_149781843
De gestreepte brievenbusdozen van de Hema zijn wel een hit hè :D
pi_149784558
Leukleuk! En citroentje! O+

Ik vond het ook heel leuk om te doen! *O* Er ligt hier nog wel wat te wachten op je dat me dus niet helemaal lukte, dus dat komt nog jouw kant op!

(had je trouwens wel in de gaten dat je adres een kaart bevat? O-))
pi_149785411
Heel erg leuk, limone! En dot natuurlijk ook O+
pi_149785785
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 07:31 schreef Dot. het volgende:
Leukleuk! En citroentje! O+

Ik vond het ook heel leuk om te doen! *O* Er ligt hier nog wel wat te wachten op je dat me dus niet helemaal lukte, dus dat komt nog jouw kant op!

(had je trouwens wel in de gaten dat je adres een kaart bevat? O-))
Oh yes! Helemaal vergeten te vertellen:

Als eerste maakte ik de kaart los en open (< ja, dit zijn twee verschillende handelingen..). Ik moest M. wel al een paar pakjes geven anders wilde ze niet luisteren tijdens het voorlezen. Lief kaartje met Gouden Boekje poezen en een leuk gedicht waarin al verteld werd dat veel pakjes tweedehands (uit eigen huis) waren. O+ *O* :D Toen maakte mijn hart al een sprongetje. :P

Liefde all over! O+ :*
pi_149785815
quote:
11s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:31 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh yes! Helemaal vergeten te vertellen:

Als eerste maakte ik de kaart los en open (< ja, dit zijn twee verschillende handelingen..). Ik moest M. wel al een paar pakjes geven anders wilde ze niet luisteren tijdens het voorlezen. Lief kaartje met Gouden Boekje poezen en een leuk gedicht waarin al verteld werd dat veel pakjes tweedehands (uit eigen huis) waren. O+ *O* :D Toen maakte mijn hart al een sprongetje. :P

Liefde all over! O+ :*
*; *;

En nu zit ik alweer 2 dagen met je dochter's liedje in mn hoofd :D
pi_149785929
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:33 schreef Dot. het volgende:

[..]

*; *;

En nu zit ik alweer 2 dagen met je dochter's liedje in mn hoofd :D
Ja, ik ongeveer sinds het pakje in huis was. Ik dacht: 'oooh als het Dot is... zal ze dan ergens een referentie naar het liedje maken?'
pi_149787540
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:14 schreef blob87 het volgende:

[..]

Pakketje!!!!
Weet niet of het vanavond al lukt met uitpakken. Druk druk druk. Asap beloofd!
O fieuw, gelukkig!
No Blob, no glory
pi_149802653
Nog 2 te gaan *O*
pi_149804482
Spann0nd!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 18 februari 2015 @ 20:14:50 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149804582
Mooi pakket hoor, dot!
pi_149839383
Ik had toch zo'n leuk kaartje van Mango & co in de bus! O+

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:16 schreef Wizzy het volgende:
Wat een prachtige tekening O+

Erg leuk om alle uitpakfoto's te zien.

[..]

Graag gedaan, was zelf ook trots op het eindresultaat. Vermoedelijk wel een maat te groot. Maar kleiner durfde ik niet aan.

Goede keuze, kleiner was nu al aan de krappe kant geweest. Ik hem onder zwaar protest uitgekregen en bij de kleertjes voor komende zomer gelegd.
pi_149868178
Het valt een beetje stil hier... Er zijn nog onuitgepakte pakjes toch?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')