Krijg je er vanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, eerst was iedereen er en toen ging iedereen weg. Jullie zijn net zo gemeen.![]()
Succes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vul dit hele topic in mijn eentje wel.
Wat Fogel zegt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vul dit hele topic in mijn eentje wel.
KB > Feyenoord is zeker geen optie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Succes.
Heb je een alternatief voor de TT?
Bewijs dat eens!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KB > Feyenoord is zeker geen optie?
Prima TTquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry ik kon dit echt niet laten.![]()
Verander de TT maar hoor.
![]()
jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dnkje
nu lijkt het net of ik een eigen naamtopic gemaakt heb
Je hoeft je helemaal niet te verdedigen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef Tjacka het volgende:
ik voel mij vrij zielig dat ik op een zaterdagavond loop te fokken
maar ik kan mij verdedigen
zeg hetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hou je goed in de gaten
[..]
hihi
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dnkje
nu lijkt het net of ik een eigen naamtopic gemaakt heb
oh mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet te verdedigen.
Nee, dan lijkt het net of ik mijn eigen naamtopic gemaakt heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vind je van : Een Klinkende Botsing?
nee absoluut niet ik heb je dan wel vergeven maar ik vergeet nooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:23 schreef Tjacka het volgende:
wat een kut tt's
kb staat nu ook al achter mijn modpositie
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee absoluut niet ik heb je dan wel vergeven maar ik vergeet nooit
omgquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en ik weet waar je woont dus pas maar op jongetje
Nu nog in 't echiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inmiddels iedereen bijna gehad hier
daar staat kb anders elke dagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu nog in 't echie![]()
Nouja, niet iedereen natuurlik
Bevind me wel eens in Amsterdam ergens binnenkort...
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu nog in 't echie![]()
Nouja, niet iedereen natuurlik
Bevind me wel eens in Amsterdam ergens binnenkort...
wat wil je hier mee insinueren?quote:
dat je een baan bij een ns-loket hebt op amsterdam centraalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee ik hou het bij digital luv
en wat mot jij daar dan binnenkort?
[..]
wat wil je hier mee insinueren?
Lekker afstandelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee ik hou het bij digital luv
en wat mot jij daar dan binnenkort?
dat zou tussen ons blijven, ik kan ook echt niks vertellen aan jouquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je een baan bij een ns-loket hebt op amsterdam centraal
coolquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker afstandelijk![]()
Ik moet nieuwe schoenen hebben.
ik mag jou welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zou tussen ons blijven, ik kan ook echt niks vertellen aan jou
[..]
coolwanneer ga je heen?
en niks afstandelijk, wie komt er ooit nog buiten?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zou tussen ons blijven, ik kan ook echt niks vertellen aan jou
Dat weet ik nog nietquote:[..]
coolwanneer ga je heen?
en niks afstandelijk, wie komt er ooit nog buiten?
Meh. Geen leuke modellen. Al is die nieuwe Yeezy wel een leuk dingetje om door te verkopen denk ikquote:
hoezo doorverkopenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh. Geen leuke modellen. Al is die nieuwe Yeezy wel een leuk dingetje om door te verkopen denk ik
Maar verder..
Nou je koopt die schoenen voor weetikveel ¤200,- en je verkoopt ze aan iemand anders voor veel meer.quote:
waar koop ik diequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou je koopt die schoenen voor weetikveel ¤200,- en je verkoopt ze aan iemand anders voor veel meer.
Zoals die Nike Yeezy's, spuuglelijk maar je koopt ze voor ¤280,- en verkoopt ze voor ongeveer ¤2500,-
Leuk geld toch
Puur en alleen omdat Kanye West z'n naam aan die schoenen heeft gehangen en ze heeft ontworpen
wat zijn die lelijk eyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou je koopt die schoenen voor weetikveel ¤200,- en je verkoopt ze aan iemand anders voor veel meer.
Zoals die Nike Yeezy's, spuuglelijk maar je koopt ze voor ¤280,- en verkoopt ze voor ongeveer ¤2500,-
Leuk geld toch
Puur en alleen omdat Kanye West z'n naam aan die schoenen heeft gehangen en ze heeft ontworpen
Nike's alleen nog maar als je paar duizend hebt liggen en je weet niks beters om het aan uit te geven. Ebay enzulksquote:
ik ook trouwensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, draag eigenlijk nauwelijks sneakers.
Meestal toch lelijk.
flat capquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
weet niet hoe het heet
en hoe ik er aan kom
waarom gebruik je dat woord??quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
die zijn best goedkoop nog sommige
en ik vind ze kk vet
ayyy lmaoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat woord??
een oma van een vriendin van mij is overleden aan vet :s
sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat woord??
een oma van een vriendin van mij is overleden aan vet :s
dat had ik vanmiddag, half FOK! tegen me opgezet door mandela een terrorist te noemenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sorry heb echt een beetje een vervelende bui over me heen hangen
wel waar andersquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat had ik vanmiddag, half FOK! tegen me opgezet door mandela een terrorist te noemen
nu hij dood is durf je welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat had ik vanmiddag, half FOK! tegen me opgezet door mandela een terrorist te noemen
mijnes ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn fokleef is teveel vermengd in mijn echte leven
hahahahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn fokleef is teveel vermengd in mijn echte leven
slechtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoe gaat het met stoppen met roken?
waarom heb je toegegeven aan de sigaretten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht
gisterennacht 2 gerookt
maar nu weer gestopt
nee bij mijquote:
kwam maatje langs en toen van het een kwam het anderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom heb je toegegeven aan de sigaretten?
minderen is al goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht
gisterennacht 2 gerookt
maar nu weer gestopt
Mag ik 1 frietquote:
sterkte mis voetbal kaolo erg laatste tijdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en maandag
en nog een doordeweeksedag als ik wil
ik word een 818je
zou wel vet zijn als jullie gaan bestellenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mag ik 1 friet
Frikadel
Kroket
Kaassoufflé
Halve haan
Kipkorn
Balletje uit eigen keuken
En een pakkie drum
kom bezorgen southampton dan hahahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als jullie gaan bestellen
krijg ik kapot veel geld
hoe komt het dat je meeging en niet gezegd heb dat je gestopt was met rokenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kwam maatje langs en toen van het een kwam het ander
hoop dat ajax nog een eu uittripje krijgt dit seizoenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte mis voetbal kaolo erg laatste tijd
Bezorg je in Zeeland?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als jullie gaan bestellen
krijg ik kapot veel geld
geen ideequote:
zo doen we datquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen idee
die gast ging alles uitleggen en ik begreep er echt geen reet van
maar ik zei maar dat ik alles begreep
nu nog tussen hoorn en enkhuizenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo doen we dat
waar bezorgen jullie allemaal in NH dan
oh dat is de andere kant opquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu nog tussen hoorn en enkhuizen
maar binnenkort richting alkmaar ook
wtfquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:31 schreef Tjacka het volgende:
hij zei ook ja als je kleingeld in je zak heb kan je ook 50 euro inleveren
en dan heb je geen kleingeld meer snap je
ik
ja ik snap het
ik dacht echt wtf
was raarquote:
Proost.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was raar
hoe meer ik drink hoe kutter ik het vind dat ik niet naar ajax kan
ik open er nog een
Ze zitten nog niet echt dicht bij elkaar he? Is natuurlijk even wennen. Dat vrouwtje is best mollig.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:30 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk L die linkse heb ik gisteren gekocht als neukertje voor die rechtse.
Zijn eerdere neukertje was immers dood gepikt door grasparkieten.
Ze zitten wel bij elkaar hoor behalve als ik foto's neem. Diva gedragquote:Op zondag 15 februari 2015 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zitten nog niet echt dicht bij elkaar he? Is natuurlijk even wennen. Dat vrouwtje is best mollig.
Wat voor vogeltje is dat wat in het midden zit?
Hahahaha Blaadjesquote:Op zondag 15 februari 2015 10:39 schreef Blaadjes het volgende:
Kut notes. Word er gek van. Wou abo nemen om ze in te zien.
Heb ik er geen. Geen postieve, geen halve ja zelfs geen valse noot.
Wil je wat notes van mij? Heb er 23.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Vindt Fogel leuk als ik daar af en toe ook eens post.
Oh netjes. vast allemaal postieve.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je wat notes van mij? Heb er 23.
Jij Bent een voorBeeld Bquote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh netjes. vast allemaal postieve.Je mag ze houden hoor. Ik ben gewoon niet voor notes geboren.
Ben veel te aardig en beleefd.
Ja, het lijkt wel voorjaar. Wel heel fijn na die überstrenge winter. Kan ik de schaatsen weer opbergenquote:Op zondag 15 februari 2015 11:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook zulk mooi weer?
Gisteren was het hier beter weer, nu is zelfs de realfeel -5quote:Op zondag 15 februari 2015 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel voorjaar. Wel heel fijn na die überstrenge winter. Kan ik de schaatsen weer opbergen
78 hier ergensquote:Op zondag 15 februari 2015 11:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh netjes. vast allemaal postieve.Je mag ze houden hoor. Ik ben gewoon niet voor notes geboren.
Ben veel te aardig en beleefd.
Vanaovnd geloof ik. Rond 8en.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer komt Scrummie weer terug?
Krijg ze nauwelijks meer verderquote:Op zondag 15 februari 2015 13:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
je hebt bazen en eindbazen natuurlijk
Sadist.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hadden ze hem beter gister rond uurtje of6 kunnen laten terugkomen.
Ik moet scrummie toch eens gaan volgen als feyenoord speelt. Ben wel benieuwd wat hij nou steeds doet waardoor hij een ban krijgtquote:
Bijzonder weinig de laatste keer. En Feyenoord speelde niet eensquote:Op zondag 15 februari 2015 14:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik moet scrummie toch eens gaan volgen als feyenoord speelt. Ben wel benieuwd wat hij nou steeds doet waardoor hij een ban krijgt
Hahahaha das wel heel triest.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Bijzonder weinig de laatste keer. En Feyenoord speelde niet eens. Hij noemde een mod een kneusje, dat was genoeg.
In Noord-Korea of Rusland was je nu in de cel gegooid daarvoor, ondermijnen van gezag.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Bijzonder weinig de laatste keer. En Feyenoord speelde niet eens. Hij noemde een mod een kneusje, dat was genoeg.
als ik 't voor het zeggen had hier qua bansquote:Op zondag 15 februari 2015 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahahaha das wel heel triest.
Zo een ban beleid moeten ze hier ook invoeren. Wordt het lekker rustig.
was een juiste straf geweest idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Noord-Korea of Rusland was je nu in de cel gegooid daarvoor, ondermijnen van gezag.![]()
En ze hadden je je internet afgepakt dan.
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Als ik een kut dag heb gehad hoef ik maar even hier naar toe te gaan even naar jou UI kijken en mijn dag is weer goedquote:Op zondag 15 februari 2015 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Noord-Korea of Rusland was je nu in de cel gegooid daarvoor, ondermijnen van gezag.![]()
En ze hadden je je internet afgepakt dan.
Nu je het zegt. Briljante UI.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik een kut dag heb gehad hoef ik maar even hier naar toe te gaan even naar jou UI kijken en mijn dag is weer goed![]()
[ afbeelding ]
Hahah dat gifjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bezorgd Tjacka ook chinees?
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik een kut dag heb gehad hoef ik maar even hier naar toe te gaan even naar jou UI kijken en mijn dag is weer goed![]()
[ afbeelding ]
Kan ik me heel goed voorstellen! Ik zou ook mega trots zijn mocht ik de grondlegger én drijvende kracht van de beste SC van Fok! zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Als ik een waardeloze dag heb hoef ik alleen maar even hier te kijken en het gaat meteen een stuk beter
Tjacka was op tvquote:Op zondag 15 februari 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ook mijn felicitaties voor B en Tjacka .
En andere aanwezige supporters van deze club
toen twente 2-2 maakte zag ik iemand met een veel te groot glas bier tegen een vuilnisbak schoppen. de frieten vlogen in het rond. moet Tjacka wel zijn geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh god, toch niet in gezelschap van een suppoost he
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
toen twente 2-2 maakte zag ik iemand met een veel te groot glas bier tegen een vuilnisbak schoppen. de frieten vlogen in het rond. moet Tjacka wel zijn geweest.
het is patat, en ja, dat kan niet anders dan onze T zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
toen twente 2-2 maakte zag ik iemand met een veel te groot glas bier tegen een vuilnisbak schoppen. de frieten vlogen in het rond. moet Tjacka wel zijn geweest.
Ja natuurlijk wat dacht je danquote:
Hahaha.. we zullen het nooit wetenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wat dacht je dan![]()
En gelukkig was je er gisteren nog niet want dan was je misschien door de draaideur gegaan
Die???quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die???
Haha ach ja we zullen je ban wegens het aanspreken van een mod met kneusje hier maar niet bespreken.
Jammer, dacht dat je met een tegenvoorstel zou komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga weer een ban regelen, dit is waardeloos.
Oh, als je er zo in staat... maar nee. Ik dacht dat jij en Div nog altijd iets waren, dus dan houd ik mij afzijdig. Als jij eindelijk eens een keuze maakt, zal ik voor je klaar staan. Altijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat je met een tegenvoorstel zou komen.
Tjack en Div.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
Divje heeft het over een andere boeg gegooid en is nu van de mannenliefde.
Smeerlapperij.
Moet je dan eerst nog iets van je lichaam afsnijden.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Maar grapje hoor KB. WIJ GAAN TROUWEN IN IRAN JAJA!
Daar heb ik nog niet over nagedacht eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moet je dan eerst nog iets van je lichaam afsnijden.
Dat klinkt als een eventueel struikelblok in jullie prille liefde.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet over nagedacht eigenlijk
Ach, voor wat hoort wat he. Hak hak.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klinkt als een eventueel struikelblok in jullie prille liefde.
Zo is het en ik heb van horen zeggen dat na 2 weken de pijn wat minder wordt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, voor wat hoort wat he. Hak hak.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
Smeerlapperij.
OMG WIE HEEFT DIT GELEKT? DIT WAS HET TIENJARENPLAN JA! HALLO IS HIER DAN NIEMAND TE VERTROUWEN?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Maar grapje hoor KB. WIJ GAAN TROUWEN IN IRAN JAJA!
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, voor wat hoort wat he. Hak hak.
Ah joh, als dat het enige is he.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is het en ik heb van horen zeggen dat na 2 weken de pijn wat minder wordt.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG WIE HEEFT DIT GELEKT? DIT WAS HET TIENJARENPLAN JA! HALLO IS HIER DAN NIEMAND TE VERTROUWEN?
NEE MN CAPS IS NIET KAPOT, IK UIT MIJN VERBAZING/BOOSHEID.
Luister vrouw. Liefhebben is pijn lijden. Hier pak aanquote:Op zondag 15 februari 2015 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
OMG WIE HEEFT DIT GELEKT? DIT WAS HET TIENJARENPLAN JA! HALLO IS HIER DAN NIEMAND TE VERTROUWEN?
NEE MN CAPS IS NIET KAPOT, IK UIT MIJN VERBAZING/BOOSHEID.
[..]
[..]
Ah joh, als dat het enige is he.En je weet wat ze zeggen he? Wie liefheeft moet pijn lijden.
Kom maar op, manmens.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Luister vrouw. Liefhebben is pijn lijden. Hier pak aan![]()
Mwa gij zijt volgens mij geen katje om met blote handjes vast te pakken.quote:
Dus je krabbelt terug?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa gij zijt volgens mij geen katje om met blote handjes vast te pakken.
Hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde dat je je zaakje nu al gehalveerd hebtDe TT krijgt nu ineens een heel andere lading
SMAAD ENDE LASTERquote:Op zondag 15 februari 2015 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
Smeerlapperij.
niet van mij in ieder geval.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is scrummie stil...heeft ie nu al weer straf?
Ik lees rustig meequote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is scrummie stil...heeft ie nu al weer straf?
Jaja volgens mij heb je hem ergens vastgebonden met een bal in zn mond.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet van mij in ieder geval.
nee zo ben ik nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaja volgens mij heb je hem ergens vastgebonden met een bal in zn mond.
Dat is waarquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee zo ben ik niet
Ik ben liev
dat gaat andersomquote:Op zondag 15 februari 2015 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaja volgens mij heb je hem ergens vastgebonden met een bal in zn mond.
Ik geloof je.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee zo ben ik niet
Ik ben liev
Bij jou ook zulk prachtig weer B?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:40 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Vandaag maar eens lekker dagje niks doen. De boog kan immers niet altijd gespannen staan.
Yep. Je kan gewoon buiten zitten in het zonnetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij jou ook zulk prachtig weer B?
Oh geweldig! Maak je foto's?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep. Je kan gewoon buiten zitten in het zonnetje.
Straks miss een bultrug spotten. Schijnt er 1 te zwemmen bij yerseke.
Zekerquote:
Next bestquote:Op maandag 16 februari 2015 12:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker![]()
Als ik er geen zie zet ik wel een stoere yerseker visser voor je op de foto.
Ben wel in Middelburg, Veere en Burg Haamstede geweest. Ik vind Zeeland prachtig. Je boft maar dat je er woont. Het is bijna net zo mooi als Noord Holland en met name West Frieslandquote:Op maandag 16 februari 2015 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga je wel eens op vakantie in Zeeland L?
Haamstede is prachtig. Woon ik vlakbij.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben wel in Middelburg, Veere en Burg Haamstede geweest. Ik vind Zeeland prachtig. Je boft maar dat je er woont. Het is bijna net zo mooi als Noord Holland en met name West Friesland
En B, heb je die bultrug gezien?quote:
Nee ben niet geweestquote:Op maandag 16 februari 2015 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En B, heb je die bultrug gezien?
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee ben niet geweest
Had ineens van alles te doen. Leuk hoor dagje vrij.
Ach ja de beloning is bier dus dan is het goed.quote:
Omg. Robert Long. De beschaafde tango. Omg. Blaadjes ik wil met je trouwen.quote:
Nee hoor. Dat vind ik best wel lang. Jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja de beloning is bier dus dan is het goed.![]()
Doe jij mee aan 40 dagen geen alcohol?
Ik ook. Waarom zou je iets waar je van geniet niet doen?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat vind ik best wel lang. Jij?
Ik vind het ook flauwekul eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom zou je iets waar je van geniet niet doen?
Zo kansloos zonder goede reden.
Haha ok.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Robert Long. De beschaafde tango. Omg. Blaadjes ik wil met je trouwen.
Present.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ok.
Is there a ambtenaar van de burgelijke stand in da house?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy happy joy joy!
wooblabalurg
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:07 schreef Baconbus het volgende:
Yes i doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy happy joy joy!
Ich hock in meinem Bonker
Ja als het nog lang duurt hoeft het niet meer. ...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze weet de spanning wel op te bouwen, gelukkig krijg ik per uur betaald.
Je ziet er vanaf?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wacht tot scrummie dit huwelijk saboteert
nou nou nouquote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
altijd het zelfde liedje met die kut hoeren
Dat wilde ik ook zeggen, maar hij kan het (kut) ook bedoeld hebben als bijvoeglijk naamwoord en dat maakt het dan wel dat het los geschreven wordt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nou nou nou
(kuthoeren schrijf je aan elkaar)
Nope kijk naar de zin.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar hij kan het (kut) ook bedoeld hebben als bijvoeglijk naamwoord en dat maakt het dan wel dat het los geschreven wordt.
ik weet niet waarom maar dit is mij nooit geleerdquote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nou nou nou
(kuthoeren schrijf je aan elkaar)
Nee, bedoelde meer van kut hoeren, mooie hoeren, domme hoeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope kijk naar de zin.
Of Typisch moet schrijven: Kut! Hoeren
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
altijd het zelfde liedje met die kut hoeren
Nee, dit onderwerp hebben wij nooit gehad op school hequote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar dit is mij nooit geleerd
Hahaquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem een blauwtje laten lopen.
Robert Long, Blaadjes superheld.
Waarom zou ik?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wacht tot scrummie dit huwelijk saboteert
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:02 schreef Scrummie het volgende:
Zo, en nu VI terug kijken.
Rustig hier trouwens.
moeilijk hoor. ik zag jullie allemaal posten en leuk doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed goed man
hoe ging het zonder fok
Maar gelukkig ben je weer thuisquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
moeilijk hoor. ik zag jullie allemaal posten en leuk doen.Heb jullie gemist
Gelukkig maar dat het nu beter gaat Sara .quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:06 schreef sararaats het volgende:
dit weekend toch weer hyperventilatie gehad maar nu gaat het beter.
moest ook werken de dag dat ik de aanval had maar ik heb het overleefd. ze zijn wel lief voor me.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het nu beter gaat Sara .
Dat is mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
moest ook werken de dag dat ik de aanval had maar ik heb het overleefd. ze zijn wel lief voor me.
niet meer zo ergquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Volg je UTO en met name Colinda nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |