Krijg je er vanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, eerst was iedereen er en toen ging iedereen weg. Jullie zijn net zo gemeen.![]()
Succes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vul dit hele topic in mijn eentje wel.
Wat Fogel zegt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vul dit hele topic in mijn eentje wel.
KB > Feyenoord is zeker geen optie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Succes.
Heb je een alternatief voor de TT?
Bewijs dat eens!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KB > Feyenoord is zeker geen optie?
Prima TTquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry ik kon dit echt niet laten.![]()
Verander de TT maar hoor.
![]()
jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dnkje
nu lijkt het net of ik een eigen naamtopic gemaakt heb
Je hoeft je helemaal niet te verdedigen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:15 schreef Tjacka het volgende:
ik voel mij vrij zielig dat ik op een zaterdagavond loop te fokken
maar ik kan mij verdedigen
zeg hetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hou je goed in de gaten
[..]
hihi
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dnkje
nu lijkt het net of ik een eigen naamtopic gemaakt heb
oh mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet te verdedigen.
Nee, dan lijkt het net of ik mijn eigen naamtopic gemaakt heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vind je van : Een Klinkende Botsing?
nee absoluut niet ik heb je dan wel vergeven maar ik vergeet nooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:23 schreef Tjacka het volgende:
wat een kut tt's
kb staat nu ook al achter mijn modpositie
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee absoluut niet ik heb je dan wel vergeven maar ik vergeet nooit
omgquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en ik weet waar je woont dus pas maar op jongetje
Nu nog in 't echiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inmiddels iedereen bijna gehad hier
daar staat kb anders elke dagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu nog in 't echie![]()
Nouja, niet iedereen natuurlik
Bevind me wel eens in Amsterdam ergens binnenkort...
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu nog in 't echie![]()
Nouja, niet iedereen natuurlik
Bevind me wel eens in Amsterdam ergens binnenkort...
wat wil je hier mee insinueren?quote:
dat je een baan bij een ns-loket hebt op amsterdam centraalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee ik hou het bij digital luv
en wat mot jij daar dan binnenkort?
[..]
wat wil je hier mee insinueren?
Lekker afstandelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee ik hou het bij digital luv
en wat mot jij daar dan binnenkort?
dat zou tussen ons blijven, ik kan ook echt niks vertellen aan jouquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je een baan bij een ns-loket hebt op amsterdam centraal
coolquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker afstandelijk![]()
Ik moet nieuwe schoenen hebben.
ik mag jou welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zou tussen ons blijven, ik kan ook echt niks vertellen aan jou
[..]
coolwanneer ga je heen?
en niks afstandelijk, wie komt er ooit nog buiten?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zou tussen ons blijven, ik kan ook echt niks vertellen aan jou
Dat weet ik nog nietquote:[..]
coolwanneer ga je heen?
en niks afstandelijk, wie komt er ooit nog buiten?
Meh. Geen leuke modellen. Al is die nieuwe Yeezy wel een leuk dingetje om door te verkopen denk ikquote:
hoezo doorverkopenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh. Geen leuke modellen. Al is die nieuwe Yeezy wel een leuk dingetje om door te verkopen denk ik
Maar verder..
Nou je koopt die schoenen voor weetikveel ¤200,- en je verkoopt ze aan iemand anders voor veel meer.quote:
waar koop ik diequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou je koopt die schoenen voor weetikveel ¤200,- en je verkoopt ze aan iemand anders voor veel meer.
Zoals die Nike Yeezy's, spuuglelijk maar je koopt ze voor ¤280,- en verkoopt ze voor ongeveer ¤2500,-
Leuk geld toch
Puur en alleen omdat Kanye West z'n naam aan die schoenen heeft gehangen en ze heeft ontworpen
wat zijn die lelijk eyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou je koopt die schoenen voor weetikveel ¤200,- en je verkoopt ze aan iemand anders voor veel meer.
Zoals die Nike Yeezy's, spuuglelijk maar je koopt ze voor ¤280,- en verkoopt ze voor ongeveer ¤2500,-
Leuk geld toch
Puur en alleen omdat Kanye West z'n naam aan die schoenen heeft gehangen en ze heeft ontworpen
Nike's alleen nog maar als je paar duizend hebt liggen en je weet niks beters om het aan uit te geven. Ebay enzulksquote:
ik ook trouwensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, draag eigenlijk nauwelijks sneakers.
Meestal toch lelijk.
flat capquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
weet niet hoe het heet
en hoe ik er aan kom
waarom gebruik je dat woord??quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
die zijn best goedkoop nog sommige
en ik vind ze kk vet
ayyy lmaoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat woord??
een oma van een vriendin van mij is overleden aan vet :s
sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat woord??
een oma van een vriendin van mij is overleden aan vet :s
dat had ik vanmiddag, half FOK! tegen me opgezet door mandela een terrorist te noemenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sorry heb echt een beetje een vervelende bui over me heen hangen
wel waar andersquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat had ik vanmiddag, half FOK! tegen me opgezet door mandela een terrorist te noemen
nu hij dood is durf je welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat had ik vanmiddag, half FOK! tegen me opgezet door mandela een terrorist te noemen
mijnes ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn fokleef is teveel vermengd in mijn echte leven
hahahahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn fokleef is teveel vermengd in mijn echte leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |