Ik ben een FOK!'er en meer zal ik niet vertellen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:35 schreef Scuidward het volgende:
Vertel eens wat meer over jezelf? Ik heb moeite deze klacht in de juiste context te plaatsen.
Wow, wij hebben meer gemeen dan ik dachtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!'er en meer zal ik niet vertellen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wow, wij hebben meer gemeen dan ik dacht
Ten eerste, hoeven die niet te kloppen. Als tweede ben ik dan nog niet identificeerbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:49 schreef DjeDje het volgende:
Maar je hebt wel je geslacht en woonplaats in je profiel staan?
Leugens. Ik heb je facebook gevonden en daaruit bleek dat het wel klopt. Plus dat ik naar de time/date/location stamps heb gekeken op jouw facebook pics...duszzzzzquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:53 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Ten eerste, hoeven die niet te kloppen. Als tweede ben ik dan nog niet identificeerbaar.
Lijkt me knap, gezien mijn Facebook goed afgesloten staat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb je facebook gevonden en daaruit bleek dat het wel klopt. Plus dat ik naar de time/date/location stamps heb gekeken op jouw facebook pics...duszzzzz
Vooral blijven geloven daarinquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:55 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Lijkt me knap, gezien mijn Facebook goed afgesloten staat.
Best lelijk die chick he?quote:
Want?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:08 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Nou, hoe jullie praten over mijn AFGESCHERMDE fb is wel een beetje sad.
Zo afgeschermd is hij zo te zien nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:08 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Je zal wel de verkeerde voor je hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:09 schreef P4tje het volgende:
[..]
Zo afgeschermd is hij zo te zien niet.
Niet zo aardig om iemand gelijk lelijk te noemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Best lelijk die chick he?![]()
Maar volgens mij is ze wel makkelijk als ik zo naar die foto's kijk
denken dat FB afgeschermd isquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:08 schreef Liliane. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
We weten toch al dat je bij Action werkt maar op FOK! altijd beweert bij Christine le Duc te werken
Jouw bericht is een prachtig voorbeeld voor in de OP...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:34 schreef MichaelScott het volgende:
Wat is je telefoonnummer? Dan kunnen we appen.
Dm het maar, ik snap dat je het niet wilt delen met iedereen in dit topicquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:36 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Jouw bericht is een prachtig voorbeeld voor in de OP...
Retorisch gezien kan je verwachten dat je mijn nummer niet zal krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dm het maar, ik snap dat je het niet wilt delen met iedereen in dit topic
Statistisch gezien ben je een autist die zich voordoet als vrouw en op zijn zolderkamertje zit te rukken. Vond het wel een gokje waard.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:39 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Retorisch gezien kan je verwachten dat je mijn nummer niet zal krijgen.
Jij had zogenaamd mijn Facebook en al mijn foto's gezien? Weet je hoeveel werk dat moet zijn, al die foto's en likes erop verzamelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Statistisch gezien ben je een autist die zich voordoet als vrouw en op zijn zolderkamertje zit te rukken. Vond het wel een gokje waard.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:49 schreef Liliane. het volgende:
Dit FB bericht moet van een Fokker zijn...
14 februari 22:18
hooii sorry dat ik je stoor maar ik heb je profiel gezien en ben verliefd van je... wanneer gaan we ketsen?
Ja sorry, dat was ik. Maar waarneer gaan we nou ketsen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:49 schreef Liliane. het volgende:
Dit FB bericht moet van een Fokker zijn...
14 februari 22:18
hooii sorry dat ik je stoor maar ik heb je profiel gezien en ben verliefd van je... wanneer gaan we ketsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |