quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
De minpres kan hier toch niets aan doen ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
echt he,.,,
RUTTE MORGEN ONTSLAAN LIJKT ME LOGISCHE!
4e plek = play-offs = aidsquote:
Laten we hopen dat Roma op basis van deze wedstrijd op halve kracht gaat spelen... dan verliezen we misschien maar niptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen Roma revanche nemen dan maar..
Sluit ik niet uit. Sterker nog, ik zie Feyenoord daar wel een goed resultaat halen (1-1 ofzo).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen Roma revanche nemen dan maar..
Kwestie van mentaliteit. In de spelersgroep heerste het geloof dat ze titel konden winnen. Nu dat deze uit zicht is merk je dat ze het niet meer kunnen opbrengen om 100% te geven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar ook de afgang... slechtste wedstrijd van het seizoen, maar daar hadden we er de vorige wedstrijden ook al een paar van...
Moeiteloos.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Sterker nog, ik zie Feyenoord daar wel een goed resultaat halen (1-1 ofzo).
Bekerwinnaar is zeker van groepsfase EL, dus vandaar (dacht ik althans)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Playoffs was toch pas vanaf de 5e plek of hebben ze dat aangepast?
Dat. Of ze kunnen gewoon voor geen fkikker voetballen. Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Kwestie van mentaliteit. In de spelersgroep heerste het geloof dat ze titel konden winnen. Nu dat deze uit zicht is merk je dat ze het niet meer kunnen opbrengen om 100% te geven.
Idd. Ik verwacht ook wel een ander feijenoord te zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Roma op basis van deze wedstrijd op halve kracht gaat spelen... dan verliezen we misschien maar nipt.
Vorig jaar was de top 4 nog verzekerd van Europees voetbal, maar kan zijn aangepast natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bekerwinnaar is zeker van groepsfase EL, dus vandaar (dacht ik althans)
Ja, ik weet het ook even niet. Dacht dat het iig nu 4-7 voor play-offs was, zal wel even uitzoekenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar was de top 4 nog verzekerd van Europees voetbal, maar kan zijn aangepast natuurlijk.
Och, je ziet het aan PSV. Hebben vertrouwen en winnen daardoor, Een speler of 3 die het verschil maken, de rest is ook niet veel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat. Of ze kunnen gewoon voor geen fkikker voetballen. Ik twijfel nog.
ligt aan de bekerfinale ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook even niet. Dacht dat het iig nu 4-7 voor play-offs was, zal wel even uitzoeken
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, je ziet het aan PSV. Hebben vertrouwen en winnen daardoor, Een speler of 3 die het verschil maken, de rest is ook niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |