quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
De minpres kan hier toch niets aan doen ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
echt he,.,,
RUTTE MORGEN ONTSLAAN LIJKT ME LOGISCHE!
4e plek = play-offs = aidsquote:
Laten we hopen dat Roma op basis van deze wedstrijd op halve kracht gaat spelen... dan verliezen we misschien maar niptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen Roma revanche nemen dan maar..
Sluit ik niet uit. Sterker nog, ik zie Feyenoord daar wel een goed resultaat halen (1-1 ofzo).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegen Roma revanche nemen dan maar..
Kwestie van mentaliteit. In de spelersgroep heerste het geloof dat ze titel konden winnen. Nu dat deze uit zicht is merk je dat ze het niet meer kunnen opbrengen om 100% te geven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar ook de afgang... slechtste wedstrijd van het seizoen, maar daar hadden we er de vorige wedstrijden ook al een paar van...
Moeiteloos.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Sterker nog, ik zie Feyenoord daar wel een goed resultaat halen (1-1 ofzo).
Bekerwinnaar is zeker van groepsfase EL, dus vandaar (dacht ik althans)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Playoffs was toch pas vanaf de 5e plek of hebben ze dat aangepast?
Dat. Of ze kunnen gewoon voor geen fkikker voetballen. Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Kwestie van mentaliteit. In de spelersgroep heerste het geloof dat ze titel konden winnen. Nu dat deze uit zicht is merk je dat ze het niet meer kunnen opbrengen om 100% te geven.
Idd. Ik verwacht ook wel een ander feijenoord te zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Roma op basis van deze wedstrijd op halve kracht gaat spelen... dan verliezen we misschien maar nipt.
Vorig jaar was de top 4 nog verzekerd van Europees voetbal, maar kan zijn aangepast natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bekerwinnaar is zeker van groepsfase EL, dus vandaar (dacht ik althans)
Ja, ik weet het ook even niet. Dacht dat het iig nu 4-7 voor play-offs was, zal wel even uitzoekenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar was de top 4 nog verzekerd van Europees voetbal, maar kan zijn aangepast natuurlijk.
Och, je ziet het aan PSV. Hebben vertrouwen en winnen daardoor, Een speler of 3 die het verschil maken, de rest is ook niet veel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat. Of ze kunnen gewoon voor geen fkikker voetballen. Ik twijfel nog.
ligt aan de bekerfinale ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook even niet. Dacht dat het iig nu 4-7 voor play-offs was, zal wel even uitzoeken
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, je ziet het aan PSV. Hebben vertrouwen en winnen daardoor, Een speler of 3 die het verschil maken, de rest is ook niet veel.
Klopt, er mogen nog maar 3 ploegen de EL in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook even niet. Dacht dat het iig nu 4-7 voor play-offs was, zal wel even uitzoeken
Aangezien nummers 1 en 2 geen beker zullen winnen (of PEC moet nog 2e worden), zal het dan wel 4-7 zijn, want bekerwinnaar krijgt hoogste ticket EL toegeschovenquote:
Twijfel je aan je ogen? Tegen jouw club speelden we zelfs lichtjes beter voetbalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat. Of ze kunnen gewoon voor geen fkikker voetballen. Ik twijfel nog.
Veel zal het toch niet uitmaken? Of krijg je bij de 4e plek een voorronde meer?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Aangezien nummers 1 en 2 geen beker zullen winnen (of PEC moet nog 2e worden), zal het dan wel 4-7 zijn, want bekerwinnaar krijgt hoogste ticket EL toegeschoven
Ja leuk, maar psv scoort 23(?) punten beter dan vorig jaar. Als psv hetzelfde had gepresteerd als afgelopen jaren was het verschil veel kleiner geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef kleb12 het volgende:
Waarom staat de positie van Rutten niet onder druk? 20 punten onder de doelstelling, bij elke andere club zou er wat meer onrust zijn.
4e plek betekent play-offs en slechtste ticket, dus voorronde meer (instromen in 3e voorronde in dat geval).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef eight het volgende:
[..]
Veel zal het toch niet uitmaken? Of krijg je bij de 4e plek een voorronde meer?
Ja, want het is Rutten zijn schuld dat hij geen spits heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef kleb12 het volgende:
Waarom staat de positie van Rutten niet onder druk? 20 punten onder de doelstelling, bij elke andere club zou er wat meer onrust zijn.
Ach, als Aguero in de spits had gestaan had je ook nog kansloos verloren hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, want het is Rutten zijn schuld dat hij geen spits heeft
Aguero is dan ook altijd geblesseerd, we hadden goftedomme Kwiedetti moeten hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, als Aguero in de spits had gestaan had je ook nog kansloos verloren hoor
Ja en tegen de nummer 15 word je helemaal kapot gespeeld, dus dat zegt niet zo veel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef eight het volgende:
[..]
Twijfel je aan je ogen? Tegen jouw club speelden we zelfs lichtjes beter voetbal
Indien dit klopt dan maakt het in de praktijk toch weinig uit? Wij waren dit jaar toch ook geplaatst terwijl Ajax en Psv gemakkelijkere tegenstanders hebben..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
4e plek betekent play-offs en slechtste ticket, dus voorronde meer (instromen in 3e voorronde in dat geval).
Edit: Hm, zie dat 3e plek ook 3e voorronde betekent (wikipedia als bron, dus betrouwbaarheid, mwah), dus dan betekent het alleen play-offs (wat gewoon kut is)
Dat is ook weer zo, maar weer geen moment meegedaan om het kampioenschap is wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef eight het volgende:
[..]
EN KUIT EN BELLEMIE EN DRENTEquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Aguero is dan ook altijd geblesseerd, we hadden goftedomme Kwiedetti moeten hebben
Dat zul je als Feyenoord zijnde ook nooit meer doen helaas.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef kleb12 het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook weer zo, maar weer geen moment meegedaan om het kampioenschap is wel pijnlijk.
Deze wedstrijd wel ja maar toch niet de rest? De meeste wedstrijden waren wij veruit de betere maar wisten we de kansen niet de benutten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, als Aguero in de spits had gestaan had je ook nog kansloos verloren hoor
Tegen Ajax hoef je, je ook niet op te laden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef elCholo het volgende:
Het blijkt maar weer dat de 2e seizoenshelft geen specialiteit is van Rutten. Tegen Ajax was aardig, de rest allemaal pestkanjer.
Maar Rutten is wmb wel verantwoordelijk voor het gebrek aan groei bij veel spelers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom spreekt Van Geel het dan uit dat het dit seizoen zou moeten/kunnen gebeuren...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zul je als Feyenoord zijnde ook nooit meer doen helaas.
Dat kwam ook vooral door Ajax eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef elCholo het volgende:
Het blijkt maar weer dat de 2e seizoenshelft geen specialiteit is van Rutten. Tegen Ajax was aardig, de rest allemaal pestkanjer.
Hier was onze TD voor verantwoordelijk. Het is wel balen ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef kleb12 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar weer geen moment meegedaan om het kampioenschap is wel pijnlijk.
'Als ... zijnde' is dubbelop.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zul je als Feyenoord zijnde ook nooit meer doen helaas.
Omdat hij net als Overmars niet goed bij z'n hoofd is met de beste selectie en voor het kampioenschap gaan etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef kleb12 het volgende:
[..]
Waarom spreekt Van Geel het dan uit dat het dit seizoen zou moeten/kunnen gebeuren...
Het is wel Rutten z'n schuld dat die Immers maar blijft op stellen op 10, en dat die niet inziet dat Toornstra op rechts niet echt meer loopt de laatste tijd. Ook dat die maar vast blijft houden aan Boetius slaat nergens op. Er zijn echt wel andere mogelijkheden hoor maar dat Rutten maar vast blijft houden aan deze aidsformatie is hem aan te rekenen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef eight het volgende:
[..]
Als team gaat het beter dan vorig jaar maar per individu valt het een beetje tegen. Ons nieuw centraal duo is sterk maar het is lastig te meten hoeveel invloed Rutten hierin heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Rutten is wmb wel verantwoordelijk voor het gebrek aan groei bij veel spelers.
Hij zou goed met jeugd omgaan en spelers beter maken. Heel eerlijk gezegd, ik zie het niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:35 schreef eight het volgende:
[..]
Als team gaat het beter dan vorig jaar maar per individu valt het een beetje tegen. Ons nieuw centraal duo is sterk maar het is lastig te meten hoeveel invloed Rutten hierin heeft gehad.
Ben wel benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld. Ik zie Rutten nog altijd als een trainer die spelers beter maakt.
Onzin.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat hij net als Overmars niet goed bij z'n hoofd is met de beste selectie en voor het kampioenschap gaan etc.
Vooraf had iedereen Ajax. PSV en misschien zelfs Vitesse en Twente hoger ingeschat.
Wat kon Vermeer hier aan doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:35 schreef Elan het volgende:
Zijn ook telkens dezelfde die verzaken, kut Boetius.
Vermeer is ook bijna terug op zijn Ajax-niveau.
Communicatie is onderdeel van goed keeperswerk.quote:
Nelom en Mulder zijn ook van het niveau wat je niet in je selectie wilt hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik neig nu naar 'geef Van Gastel volgend jaar maar de kans'. Er moet ook flink doorgeselecteerd worden. Immers, Te Vrede, Boulahrouz en Verhoek mogen ze gratis wegdoen. Kazim lekker laten gaan. Dan maar weer vanaf de bodem beginnen.
oneensquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef elCholo het volgende:
[..]
Onzin.
PSV is kwalitatief stukken beter dan de rest. Vitesse valt zwaar tegen want is kwalitatief misschien wel net zo sterk als wij. De rest is echt minder.
1e goal = 100% Kongoloquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Communicatie is onderdeel van goed keeperswerk.
Al kan je het onze centrale verdedigers ook aanrekenen dat er zo makkelijk kansen worden weggegeven.
Ziek van bah.
Ik ben het wel met je eens dat Immers minder toevoegt dan vorig seizoen maar ik vind het vind het niet vreemd dat Toornstra nog steeds op rechts speelt. Bovendien overtuigd Tonny ook niet dus is de basisplaats van Immers wel te verdedigen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:35 schreef elCholo het volgende:
[..]
Het is wel Rutten z'n schuld dat die Immers maar blijft op stellen op 10, en dat die niet inziet dat Toornstra op rechts niet echt meer loopt de laatste tijd. Ook dat die maar vast blijft houden aan Boetius slaat nergens op. Er zijn echt wel andere mogelijkheden hoor maar dat Rutten maar vast blijft houden aan deze aidsformatie is hem aan te rekenen.
Van Mulder ging ik sowieso al uit, is ook transfervrij volgens mij. Nelom wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven, al is die ook al 24, dus daar zit niet veel rek meer in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:42 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nelom en Mulder zijn ook van het niveau wat je niet in je selectie wilt hebben.
Dit klopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef Herqules het volgende:
Toen jullie zeiden dat Kongolo één van de beste verdedigers zou worden en aankomende zomer twintig miljoen op gaat leveren moest ik toch wel een beetje lachen. Maar daar kom ik op terug. Die gaat minimaal voor dertig miljoen euro naar een topclub!
En de 2 -0quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1e goal = 100% Kongolo
Zelf niet scoren = De rest.
Nelom hebben ze pasgeleden verlengd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Mulder ging ik sowieso al uit, is ook transfervrij volgens mij. Nelom wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven, al is die ook al 24, dus daar zit niet veel rek meer in.
Er is weinig nieuwe aanvoer dit seizoen. Of dat aan de trainer ligt of aan de kwaliteit is onduidelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij zou goed met jeugd omgaan en spelers beter maken. Heel eerlijk gezegd, ik zie het niet.
Volgens mij stond Immers buitenspel op te heffen.quote:
Hey Donraja, wat vond je van de wedstrijd?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee wat ze daar aan het doen waren tbh...
Lees maar een stukje terug...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:46 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hey Donraja, wat vond je van de wedstrijd?
Weinig nieuwe aanvoerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:45 schreef eight het volgende:
[..]
Er is weinig nieuwe aanvoer dit seizoen. Of dat aan de trainer ligt of aan de kwaliteit is onduidelijk.
Dat hij Achahbar vaker wilt opstellen vind ik in elk geval positief.
Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn die vinden dat Immers moet spelen op die positie. Op die positie hoort toch een speler te staan die er minimaal 15 inschiet, en regelmatig medespelers in scoringspositie brengt? Er zijn 3 spelers in de selectie die dat zouden kunnen brengen op die positie (Toornstra, Vilhena en Karsdorp) ook daarom juist begrijp ik niet waarom die Immers zo heilig is terwijl die het niet brengt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat Immers minder toevoegt dan vorig seizoen maar ik vind het vind het niet vreemd dat Toornstra nog steeds op rechts speelt. Bovendien overtuigd Tonny ook niet dus is de basisplaats van Immers wel te verdedigen.
Boetius wil maar niet in vorm komen maar de enige manier om vorm te krijgen is spelen. Als hij Boetius naast Vilhena op de bank plaatst heb je al 2 spelers die niet willen verlengen maar weg willen. Dat voed alleen maar meer onvrede.
An sich zijn de keuzes van Rutten wel te verdedigen, het enige echt vreemde zijn m.i. de wissels kort voor tijd. Hoe moet een speler in vorm raken als hij telkens maar 10 minuten speeltijd krijgt?
Studio Sport komt straks GGMMquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de wedstrijd helaas gemist.
Ik zou het op prijs stellen als iemand hem voor me kan beschrijven.
Spelers zijn er altijd. Daarom zeg ik ook dat het niet duidelijk is of het aan de kwaliteit van de nieuwe aanwas ligt of aan Rutten. Je kunt toch niet weten wat de reden is dat ze dit jaar niet doorbreken?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weinig nieuwe aanvoer![]()
Karsdorp, Dammers zijn dit seizoen gedebuteerd. Bovendien heb je Sleegers nog bij Eindhoven die het goed doet en trainen Nieuwkoop, Schuurmans, Verdonk en Miazek regelmatig of incidenteel mee.
Ja, dat zou mooi zijn hčquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de wedstrijd helaas gemist.
Ik zou het op prijs stellen als iemand hem voor me kan beschrijven.
Karsdorp is heel simpel. Je gebruikt een nummer 10 op de rechtsbackpositie...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:52 schreef eight het volgende:
[..]
Spelers zijn er altijd. Daarom zeg ik ook dat het niet duidelijk is of het aan de kwaliteit van de nieuwe aanwas ligt of aan Rutten. Je kunt toch niet weten wat de reden is dat ze dit jaar niet doorbreken?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef DonRaja het volgende:
Hou het gewoon ontopic graag en reageer niet op trollpogingen.
Had die vandaag wel mogen doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:45 schreef eight het volgende:
[..]
Er is weinig nieuwe aanvoer dit seizoen. Of dat aan de trainer ligt of aan de kwaliteit is onduidelijk.
Dat hij Achahbar vaker wilt opstellen vind ik in elk geval positief.
Immers heeft vorig seizoen de zilveren schoen gewonnen vanwege zijn grote aantal doelpunten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:50 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn die vinden dat Immers moet spelen op die positie. Op die positie hoort toch een speler te staan die er minimaal 15 inschiet, en regelmatig medespelers in scoringspositie brengt? Er zijn 3 spelers in de selectie die dat zouden kunnen brengen op die positie (Toornstra, Vilhena en Karsdorp) ook daarom juist begrijp ik niet waarom die Immers zo heilig is terwijl die het niet brengt.
Die aanval van ons is pure armoede. Kazim ken er niks van, Boëtius speelt ook al tijden kut, Te Vrede ken er nog minder dan Kazim van en Toornstra is hopeloos uit vorm. Daarachter staat dan Immers. Probleem gevonden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef Haringkop het volgende:
Heracles speelt niets klaar dit seizoen, maar goed als wij met twee gehandicapten voetballen (Immers en Kazim) dan scoor je niet een goal.
Nog twee keer tegen Roma end dan kunnen we naar volgend seizoen gaan kijken. Hopelijk weten we Europees voetbal.vast te houden...
Wel mee eens. Heel merkwaardig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Karsdorp is heel simpel. Je gebruikt een nummer 10 op de rechtsbackpositie...
Vreemd idd. Eerst roepen dat hij meer speeltijd gaat krijgen en vervolgens niet inbrengen als zijn concurrenten een zaadwedstrijd spelenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had die vandaag wel mogen doen
Immers was met een spits als Pelle en met 2 echte buitenspelers nog wel nuttig idd. Nu met Kazim en een valse rechtsbuiten heb je veel meer aan een creatieve voetballer op die positie. Die zilveren schoen was trouwens lachwekkend. En van al die doelpunten bestond een groot gedeelte toch uit strafschoppen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef eight het volgende:
[..]
Immers heeft vorig seizoen de zilveren schoen gewonnen vanwege zijn grote aantal doelpunten.
En het jaar daarvoor heeft hij net zoveel doelpunten gemaakt.
Dit seizoen komt hij veel minder in scoringspositie, maar dat ligt waarschijnlijk aan het nieuwe systeem.
Sinds dat we een andere trainer hebben is Toornstra de aanvallende middenvelder en moet Immers iets terugzakken.
Jij bent toch voor Juventusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
Wat waren jullie tering slecht. Mazzel nog dat het geen 4-0 is geworden. Ben echt geshrokken. Op elke positie waren wij vandaag een klasse beter.
quote:
Geplaatst heeft weinig te maken met welke ronde je instroomt hč. 3e plek is gewoon zekerheid EL, 4e plek moet je eerst play-offs gaan spelen. Kan goed uitpakken natuurlijk, maar kan ook kut zijn. Ik zou er liever niet op willen gokken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef eight het volgende:
[..]
Indien dit klopt dan maakt het in de praktijk toch weinig uit? Wij waren dit jaar toch ook geplaatst terwijl Ajax en Psv gemakkelijkere tegenstanders hebben..
Ik doe lekker met je mee, ben blij dat het carnaval is wat dat betreft!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is leuk geweest, ik ga enorme hoeveelheden bier tot mij nemen nu. Wat een kutavond
Ik ga het ook doen, maar godzijdank niet vanwege carnaval, kanslozer kan nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik doe lekker met je mee, ben blij dat het carnaval is wat dat betreft!
Vandaag zegt natuurlijk niks over zo'n duel tegen Roma.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:48 schreef BrokenBoy het volgende:
Ik ging ervanuit dat Feyenoord even een zakelijke overwinning van 0-2 of 0-3 zou boeken, maar nee hoor :/
Wat een grap is dit. AS Roma neemt Feyenoord nu totaal niet serieus
Kan een voordeel zijn voor Feyenoord dan weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:48 schreef BrokenBoy het volgende:
Ik ging ervanuit dat Feyenoord even een zakelijke overwinning van 0-2 of 0-3 zou boeken, maar nee hoor :/
Wat een grap is dit. AS Roma neemt Feyenoord nu totaal niet serieus
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:38 schreef arjan1112 het volgende:
als ajax ook verliest net als vorige week is er geen probleem
Toornstra is inderdaad heel zwak terug gekeerd na z'n blessure. Al zie je bij hem nog dat het er Nog wel inzit. Als je dat vergelijkt met het bewegen met en zonder de bal van Immers en Kazim dan springen de tranen in je ogen..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Die aanval van ons is pure armoede. Kazim ken er niks van, Boëtius speelt ook al tijden kut, Te Vrede ken er nog minder dan Kazim van en Toornstra is hopeloos uit vorm. Daarachter staat dan Immers. Probleem gevonden.
Wel bijzonder dat een elftal van Rutten na de winterstop volledig in elkaar zakt. Dat gebeurde PSV ook destijds.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
Schandalige nederlaag. Iedereen was zo lovend over dit Feyenoord, maar het is gewoon echt heel erg mager.
nee, Ajax was altijd super.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat een elftal van Rutten na de winterstop volledig in elkaar zakt. Dat gebeurde PSV ook destijds.
Anass laat het volgens Rutten elke training zien, maar Boetius krijgt de voorkeur omdat hij het vorig seizoen zo goed deed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:11 schreef Henrys het volgende:
Begin me toch echt af te vragen wat Achahbar doet op training dat hij nog steeds geen kans krijgt boven Boeitius
Fantastisch zelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, als Ajax tweede zal worden heeft Ajax het weer geweldig gedaan.
Ajax gaat nog genoeg punten verliezen waardoor er spanning komtquote:Op zondag 15 februari 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Fantastisch zelf.
Huldiging in de Arena zou niet misstaan.
Elke vorm van spanning is helaas wel weg als het gaat om de bovenste plaatsen in de competitie en dan is het pas midden februari.
Nou nou, dat is wel heel cru gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop dat Rutten niet verlengt. Echt klaar met die knakker.
Feyenoord ook, echt bizarre neerwaardse metarmorfose weer na winterstop snap dat echt niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat nog genoeg punten verliezen waardoor er spanning komt
Zijn wissels waren wel weer enorm kut. Net als het constant vasthouden aan Boetius terwijl die totaal de weg kwijt lijkt qua vorm.quote:
Ja, dat is waar. Al het hele seizoen ook. Ben benieuwd of dat nog wel goed komt. Wat een verschil met z'n eerste seizoen zeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wissels waren wel weer enorm kut. Net als het constant vasthouden aan Boetius terwijl die totaal de weg kwijt lijkt qua vorm.
Misschien onder een nieuwe trainer of met een ander systeem.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Al het hele seizoen ook. Ben benieuwd of dat nog wel goed komt. Wat een verschil met z'n eerste seizoen zeg.
Vond hem vorig seizoen mét Pelle al iets minder dan zn eerste. En wat je zegt; een man passeren en op goal schieten zou daar niet van afhankelijk moeten zijn. Vreemd wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien onder een nieuwe trainer of met een ander systeem.
Al zijn af en toe een man paseren en op goal schieten toch wel dingen die daar eigenlijk totaal los van zouden moeten staan.
Zeggen ze hier wel dat hij Pelle mist maar in deze vorm zou hij geen reet hebben gehad aan Pelle laat staan andersom.
Heeft niks met mentaliteit te maken. Het ontbreekt aan kwaliteit. Te veel slechte voetballers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:
Mentaliteitskwestie en zeer beperkte aanval zoals ik dus al vaker zeg.
Thuis durven ze wel in de duels te gaan en wel af te jagen enzov.
En dan win je ook wedstrijden. Je bent echt dom als je nog steeds denkt dat het geen mentaliteitskwestie is. Die gasten denken met 50% even drie punten te pakken haha mooi niet dus
Hoe is dat relevant?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens scoort die Dost er nu op los. Dat kan er nog wel bij. Net weer 4x in één wedstrijd en niet tegen een kleine tegenstander.
Die jongen is nooit een optie geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens scoort die Dost er nu op los. Dat kan er nog wel bij. Net weer 4x in één wedstrijd en niet tegen een kleine tegenstander.
Dat lijkt me sterk. Er is ooit aan gedacht.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die jongen is nooit een optie geweest.
Het Feyenoord van vandaag was wel heel anders dan het Feyenoord dat thuis won van Twente en uit gelijk speelde tegen Ajaxquote:Op zondag 15 februari 2015 01:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niks met mentaliteit te maken. Het ontbreekt aan kwaliteit. Te veel slechte voetballers.
Zonder Toornstra, Vermeer, El Ahmadi en het bijtekenen van Clasie hadden we rechterrijtje gestaan. Dat is misschien niet allemaal toe te schrijven aan Van Geel, maar hij is er wel verantwoordelijk voor. Veel beter materiaal was niet echt mogelijk geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 01:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van Geel heeft dit seizoen qua transfers wel zwaar gefaald ja. Maar dat is ook alleen omdat die gokjes van seizoenen daarvoor goed uitpakten.
Dit seizoen is goed voor maag- en darmklachten...
Enige wat ik hem verwijt is dat hij Pelle voor zon laag bedrag heeft verkocht terwijl hij een contract tot 2017 had en er geen vervanger was maarja Pelle zou wellicht wel een transfer geforceerd hebbenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Toornstra, Vermeer, El Ahmadi en het bijtekenen van Clasie hadden we rechterrijtje gestaan. Dat is misschien niet allemaal toe te schrijven aan Van Geel, maar hij is er wel verantwoordelijk voor. Veel beter materiaal was niet echt mogelijk geweest.
Kneusquote:Op zondag 15 februari 2015 01:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niks met mentaliteit te maken. Het ontbreekt aan kwaliteit. Te veel slechte voetballers.
Hey, de mentaliteitskwestie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:
Mentaliteitskwestie en zeer beperkte aanval zoals ik dus al vaker zeg.
Thuis durven ze wel in de duels te gaan en wel af te jagen enzov.
En dan win je ook wedstrijden. Je bent echt dom als je nog steeds denkt dat het geen mentaliteitskwestie is. Die gasten denken met 50% even drie punten te pakken haha mooi niet dus
Hoeveel heeft pelle opgeleverd ?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige wat ik hem verwijt is dat hij Pelle voor zon laag bedrag heeft verkocht terwijl hij een contract tot 2017 had en er geen vervanger was maarja Pelle zou wellicht wel een transfer geforceerd hebben
Kijk waar je het mee moet doen. Kan toch niet man. AZ en ook Ajax gaat Feyenoord voorbij.quote:
Hoe vaak ga je dat nog zeggen?quote:Op zondag 15 februari 2015 09:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk waar je het mee moet doen. Kan toch niet man. AZ en ook Ajax gaat Feyenoord voorbij.
10 miljoen ofzo, prima bedrag dus voor iemand die 2 seizoenen gepresteerd heeft en 29 jaar is. Je had Pellč echt niet blij gemaakt als je hem aan z'n contract had gehouden, had die met een lang gezicht hier rondgelopen. Neuh, vind dat een prima deal geweestquote:
Ajax gaat Feyenoord voorbij? Dat is knapquote:Op zondag 15 februari 2015 09:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk waar je het mee moet doen. Kan toch niet man. AZ en ook Ajax gaat Feyenoord voorbij.
AZ, my bad. Ajax wordt met dit spel gewoon tweedequote:Op zondag 15 februari 2015 09:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ajax gaat Feyenoord voorbij? Dat is knap
Maakt allemaal geen flikker uit. Geen kwaliteit is geen kwaliteit. Heeft niks met vorm of opstelling te maken, zoals je zegt. Je kunt gewoon niet beter.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:03 schreef Sejt het volgende:
Nacht slapen had niet het gewenste effect. Nog steeds zuur van alles rond Feyenoord gisteren.
Rutten faalt echt hard op dit moment. "Collectief falen" noemt hij het, net zoals tegen Heerenveen. Maar toch elke keer weer met dezelfde 11 starten. Enige uitzondering is bij blessures, zoals Karsdorp voor Boula.
Rutten wisselt niet of bijna niet. Als hij wisselt is het waardeloos. Wat denk je te bereiken met een Te Vrede als juist de eindpass niet loopt? Te Vrede is helemaal niks zonder die eindpass. Dus moet je je middenveld omgooien om juist dat te bereiken.
Dat doe je niet door je enige buitenspeler te vervangen door iemand die gewend is in het centrum te spelen. Het zal nooit lukken om door het compacte Heracles centrum te combineren. Breedte en diepte was het antwoord.
Rutten is gewoon een tactisch onbenul die ook nog eens spelers niet gemotiveerd krijgt. Want je gaat er af tegen een uit-vorm hekkensluiter die het puur op vechtlust - ooit eens een sterk punt van Feyenoord - won.
Zijn (niet) wissels, zijn tactiek, zijn halstarrig vasthouden aan spelers uit vorm. Nee, Rutten is niet de juiste man.
Het zogenaamde geroemde middenveld werd niet voor de eerste keer weggespeeld. En wat heb je trouwens aan een "dominerend" middenveld als je er niks mee creëerd? Ajax praktijken.
Gooi het systeem een keer om, zet andere spelers erin die wél hun kans willen pakken. Maar wat zien we volgende wedstrijd? Zelfde 11, behalve bij blessures. Mark my words.
Verdomme, dat is onzin. Eerste seizoenshelft heb je toch gezien dat het ook anders kan? Vermeer, Wilkshire, Kongolo, Toornstra en Kazim waren toen een stuk beter.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen flikker uit. Geen kwaliteit is geen kwaliteit. Heeft niks met vorm of opstelling te maken, zoals je zegt. Je kunt gewoon niet beter.
Persoonlijk heb ik liever geen kater op school.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel kut meteen zo'n verneukt weekend. Daarom liever op zondag, dan zit je er maar een dag mee.
Blijkbaar ja, kan mensen niet motiveren.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit is toch gewoon Rutten 101? Bij vlagen goed voetbal, mooi positiespel, maar inkakker in tweede seizoenshelft omdat de man nooit iets wint en de spelers ondertussen beseffen dat praktisch nergens meer voor wordt gevoetbald.
Alflen hebben?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, kan mensen niet motiveren.
Hopelijk volgend seizoen andere trainer, iemand met Feyenoord-achtergrond die meer samenwerkt met Gio en JP.
Mijn gevoel zegt dat ze niet verder gaan met Rutten volgend seizoen. Anders hadden ze echt allang zijn contract verlengd. Na de tweeluik tegen Roma/volgende interlandperiode zullen ze het naar buiten brengen.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, kan mensen niet motiveren.
Hopelijk volgend seizoen andere trainer, iemand met Feyenoord-achtergrond die meer samenwerkt met Gio en JP.
Die waren helemaal niet een stuk beter, Feyenoord had een piekmoment van een paar wedstrijden.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdomme, dat is onzin. Eerste seizoenshelft heb je toch gezien dat het ook anders kan? Vermeer, Wilkshire, Kongolo, Toornstra en Kazim waren toen een stuk beter.
Echt onzin dit. Met dit zelfde materiaal ben je in elk duel (behalve gisteren en misschien een offday die ik vergeet) beter dan elke tegenstander in de Eredivisie geweest, ook tegen PSV, Ajax en Vitesse. Daarnaast ben je ook nog eens een ploeg als Sevilla de baas, dan is er dus echt wel wat kwaliteit.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen flikker uit. Geen kwaliteit is geen kwaliteit. Heeft niks met vorm of opstelling te maken, zoals je zegt. Je kunt gewoon niet beter.
Overschatting. Die eerste wedstrijden van het seizoen en nu weer geven de kwaliteiten van Feyenoord aan, niet de piekmomenten in toppers waar Feyenoord trouwens nauwelijks punten pakt.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Met dit zelfde materiaal ben je in elk duel (behalve gisteren en misschien een offday die ik vergeet) beter dan elke tegenstander in de Eredivisie geweest, ook tegen PSV, Ajax en Vitesse. Daarnaast ben je ook nog eens een ploeg als Sevilla de baas, dan is er dus echt wel wat kwaliteit.
Die eerste wedstrijden van het seizoen speelde je met een hele andere samenstelling, voornamelijk door de late aankopen maar mede ook door Rutten die veel te lang wachtte met van Beek en Kongolo centraal te zetten.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overschatting. Die eerste wedstrijden van het seizoen en nu weer geven de kwaliteiten van Feyenoord aan, niet de piekmomenten in toppers waar Feyenoord trouwens nauwelijks punten pakt.
Klaas weet blijkbaar niet alles, want Feyenoord heeft 1 schot op doel gelost.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
RUTTE had ik al voor zijn aanstelling al grote twijfels over, dat wordt alleen maar bevestigd.
Bij PSV faalde hij op een gegeven moment ook hopeloos.
Hij blijft vasthouden aan een zelfde ploeg en kijkt niet hoe een tegenstander voetbalt, allemaal leuk en aardig maar resultaat is slecht.
Feyenoord heeft gisteren GEEN enkel schot op doel geschoten las ik ergens vandaag....
Dat is wel dieptriest.
Het was niet slecht, het was abominabel !quote:Op zondag 15 februari 2015 11:47 schreef Euribob het volgende:
Wat een gejank hier weer zeg. We spelen een keer slecht, poeh poeh.
Gaat er ook meer om dat alle zwartkijkers nu weer uit hun grot komen om te melden dat ze wel degelijk gelijk hadden met hun negativiteit aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het was niet slecht, het was abominabel !
Ach, mochten we doorgaan tegen Roma (stel dat) dan moet er een standbeeld komen voor Rutten en Mr. Yellow, dat is voetbal. Daarbij vraag ik mij af welke trainer er dan moet komen (op JP/Gio doorschuiven), want het was nou niet dat Fred vorig jaar 1e keus was. Jans/Lodeweges/De Jong doen het leuk bij kleine ploegen, maar dat is qua druk totaal niet te vergelijken met Feyenoord natuurlijk, grotere namen lijken niet echt op Feyenoord zitten te wachten gezien de, denk ik althans, nog altijd vrij beperkte financiële middelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaat er ook meer om dat alle zwartkijkers nu weer uit hun grot komen om te melden dat ze wel degelijk gelijk hadden met hun negativiteit aan het begin van het seizoen.
Feyenoord mist op dit moment gewoon een echt goeie spits, dat is alles. Ik heb dit seizoen meerdere wedstrijden een veldspel van een niveau gezien waarvan ik dacht dat dat bij Feyenoord helemaal niet mogelijk was.
Maar nu spelen we een keer een kutwedstrijd en nu is het meteen een kutteam en moet Fred oprutten en is van Geel een debiele lul. Kortzichtigheid alom weer hier.
Mijn Godquote:Op zondag 15 februari 2015 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, de mentaliteitskwestie.
In het Twentetopic vinden ze dit ook enorm leuk.
Volgens van Geel was de doelstelling een paar weken geleden nog meestrijden om de titel dus kennelijk vond hij dat de selectie van voldoende kwaliteit was. Kan die kerel niet meer luchten of zien.. hij heeft zijn diensten bewezen voor Feyenoord maar het is tijd voor een ander. Als je namelijk zo'n bord voor je kop hebt als Van Geel geeft dat weinig vertrouwen voor de toekomst.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is toch totaal het probleem niet? Je hebt een spits die niet scoort, geen aanvoer vanaf de vleugels en immers die in de weg loopt. Dat combineer je met twee halftamme backs en jeugdige talentjes centraal. Met alleen Clasie, Toornstra en el Ahmadi haal je de top 3 niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijden van het seizoen speelde je met een hele andere samenstelling, voornamelijk door de late aankopen maar mede ook door Rutten die veel te lang wachtte met van Beek en Kongolo centraal te zetten.
Wie wil je dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 12:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens van Geel was de doelstelling een paar weken geleden nog meestrijden om de titel dus kennelijk vond hij dat de selectie van voldoende kwaliteit was. Kan die kerel niet meer luchten of zien.. hij heeft zijn diensten bewezen voor Feyenoord maar het is tijd voor een ander. Als je namelijk zo'n bord voor je kop hebt als Van Geel geeft dat weinig vertrouwen voor de toekomst.
Dat lijken mij niet zulke hele goede TD'squote:Op zondag 15 februari 2015 13:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Kiedettie, dost, drente, krameriets, bellemie, tiemosjoek
Iemand met een beter netwerk en meer visie als het gaat om scouten. Een Nederlander die aan dit plaatje voldoet zie ik niet zo snel, dus misschien eens een buitenlandse TD proberenquote:
Ik vind sowieso dat we wat langer moeten bouwen met Rutten. Trainers er na een seizoen alweer uitgooien lijkt me niet echt duurzaam beleid. Beter zou het zijn om volgend jaar en het jaar daarna te kijken hoe hij het team heeft opgebouwd, of hij bepaalde (jeugd)spelers heeft kunnen verbeteren en of er een stijgende lijn te ontdekken is in het spel in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, mochten we doorgaan tegen Roma (stel dat) dan moet er een standbeeld komen voor Rutten en Mr. Yellow, dat is voetbal. Daarbij vraag ik mij af welke trainer er dan moet komen (op JP/Gio doorschuiven), want het was nou niet dat Fred vorig jaar 1e keus was. Jans/Lodeweges/De Jong doen het leuk bij kleine ploegen, maar dat is qua druk totaal niet te vergelijken met Feyenoord natuurlijk, grotere namen lijken niet echt op Feyenoord zitten te wachten gezien de, denk ik althans, nog altijd vrij beperkte financiële middelen.
Hoeveel buitenlandse TD's zijn er in Nederland denk je? En zou daar misschien een reden voor zijn?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand met een beter netwerk en meer visie als het gaat om scouten. Een Nederlander die aan dit plaatje voldoet zie ik niet zo snel, dus misschien eens een buitenlandse TD proberen
Jij gaf aan dat die begin periode de kwaliteit van Feyenoord weergaf. Het probleem is precies zoals jij het hier beschrijft. Ik vind dat Rutten te verwijten valt dat die hier niks tracht te verranderen. Er zijn 3 in potentie betere voetballers dan Immers voor zijn positie, maar geen een van die 3 heeft ooit een kans gekregen op die plek. Ook Bilal steeds 10 minuutjes voor tijd laten invallen werkt niet. Zo een Achahbar viel goed in maar krijgt daarna geen kans meer. Met dat soort acties maak je dat soort jongens, inclusief Boetius niet beter. Er is echt wel genoeg kwaliteit om met deze selectie 2e in de Eredivisie te worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is toch totaal het probleem niet? Je hebt een spits die niet scoort, geen aanvoer vanaf de vleugels en immers die in de weg loopt. Dat combineer je met twee halftamme backs en jeugdige talentjes centraal. Met alleen Clasie, Toornstra en el Ahmadi haal je de top 3 niet.
Eens moet de eerste keer zijn he.. maar idd, een buitenlander zal over het algemeen niet veel weten over de Nederlandse markt dus dat schiet niet op. Ach ik zou het niet weten, maar heb het met Van Geel wel een beetje gehad.. is er altijd als de kippen bij om zijn eigen straatje schoon te vegen maar slaat steeds vaker wartaal uit met als toppunt dat hij een paar weken terug nog zat te bazelen over 'meestrijden om de titel'quote:Op zondag 15 februari 2015 13:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoeveel buitenlandse TD's zijn er in Nederland denk je? En zou daar misschien een reden voor zijn?
Blijft gewoon heel moeilijk bij Feyenoord zolang er niet echt cash is om snel te handelen, dan heb je ook nog dat NL voor heel veel voetballers financieel en qua competitie niet interessant is en moet je dus geluk hebben met kneusjes van andere competities, PSV is dat dit jaar wel gelukt met Guardado en De Jong maar die hebben er dan ook wel wat tegenaan gegooid en die mogelijkheden heeft Feyenoord (nog) niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand met een beter netwerk en meer visie als het gaat om scouten. Een Nederlander die aan dit plaatje voldoet zie ik niet zo snel, dus misschien eens een buitenlandse TD proberen
Nouja, als we onze directieleden naar hun mediaoptredens gaan beoordelen weet ik ook nog wel een algemeen directeur die er gisteren al uit had gemoeten.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn he.. maar idd, een buitenlander zal over het algemeen niet veel weten over de Nederlandse markt dus dat schiet niet op. Ach ik zou het niet weten, maar heb het met Van Geel wel een beetje gehad.. is er altijd als de kippen bij om zijn eigen straatje schoon te vegen maar slaat steeds vaker wartaal uit met als toppunt dat hij een paar weken terug nog zat te bazelen over 'meestrijden om de titel'
Jawel, maar als je dan wel 3,5 miljoen door de plee spoelt voor een speler die je niet eens direct nodig hebt dan klopt er iets niet he.. Van Geel is erg goed in zijn eigen straatje schoonvegen en die gladjanus had het in de politiek ook goed gedaan met zijn vlotte babbel. Valt me op dat veel mensen erin trappen en hem totaal niet kritisch meer benaderen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft gewoon heel moeilijk bij Feyenoord zolang er niet echt cash is om snel te handelen, dan heb je ook nog dat NL voor heel veel voetballers financieel en qua competitie niet interessant is en moet je dus geluk hebben met kneusjes van andere competities, PSV is dat dit jaar wel gelukt met Guardado en De Jong maar die hebben er dan ook wel wat tegenaan gegooid en die mogelijkheden heeft Feyenoord (nog) niet.
Dat is wel waar die Bilal was niet echt nodig en bij de clubs die wel geld hadden was het ook allemaal niet geweldig met Van Geelquote:Op zondag 15 februari 2015 13:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jawel, maar als je dan wel 3,5 miljoen door de plee spoelt voor een speler die je niet eens direct nodig hebt dan klopt er iets niet he.. Van Geel is erg goed in zijn eigen straatje schoonvegen en die gladjanus had het in de politiek ook goed gedaan met zijn vlotte babbel. Valt me op dat veel mensen erin trappen en hem totaal niet kritisch meer benaderen.
Na de winterstop lulde Van Geel nog steeds over een kampioenschap hoor.. als je zo'n bord voor je kop hebt dan heb ik gewoon geen vertrouwen meer in iemands kwaliteiten. Doet me denken aan die minister van propaganda van Saddamquote:Op zondag 15 februari 2015 13:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, als we onze directieleden naar hun mediaoptredens gaan beoordelen weet ik ook nog wel een algemeen directeur die er gisteren al uit had gemoeten.![]()
Meestrijden om de titel (als in PSV bang achterom laten kijken elk weekend) was in mijn ogen trouwens ook nog wel een reële doelstelling tot PSV-uit, want we speelden čcht goed in die periode.
Piekfijn team? Verzorgd spel? Ik zie dat al weken niet meer.. ook dit is weer een voorbeeld dat mensen klakkeloos de Van Geel-propagandamachine napratenquote:Maar ik kijk liever naar zijn prestaties, en dan zie ik dat er ondanks de leegloop van vorig seizoen er toch weer een team staat, dat Mulder is ingewisseld voor Vermeer en dat het spel de meeste wedstrijden er piekfijn en verzorgd uitziet.
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn he.. maar idd, een buitenlander zal over het algemeen niet veel weten over de Nederlandse markt dus dat schiet niet op. Ach ik zou het niet weten, maar heb het met Van Geel wel een beetje gehad.. is er altijd als de kippen bij om zijn eigen straatje schoon te vegen maar slaat steeds vaker wartaal uit met als toppunt dat hij een paar weken terug nog zat te bazelen over 'meestrijden om de titel'
3e plek gaat niet eens lukken denk ik..quote:Op zondag 15 februari 2015 14:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Van meestrijden om de titel, naar vechten voor de tweede plaats, naar direct kwalificeren voor europees voetbal.
Normaal ben ik niet zo negatief als er een keertje punten wordt verspeeld, maar deze nederlaag is wel erg triest en baart wel zorgen ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
3e plek gaat niet eens lukken denk ik..
Op basis van wat denk je dat? We moeten nog naar Groningen, AZ, Zwolle.. allemaal potjes die we niet gaan winnen. En thuis spelen we ook moeizaam, dus als we 3e worden loop ik een week de polonaisequote:Op zondag 15 februari 2015 14:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen 3e is max dit seizoen en dat gaat Feyenoord wel lukken hoor.
En al die clubs gaan geen punten verspelen denk je?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op basis van wat denk je dat? We moeten nog naar Groningen, AZ, Zwolle.. allemaal potjes die we niet gaan winnen. En thuis spelen we ook moeizaam, dus als we 3e worden loop ik een week de polonaise
Ach wat Ajax en Twente doen boeit me niet meer.. Ajax is ook niet best de laatste tijd maar ik geloof er niet meer in dat we nog 2e worden.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
We moeten vandaag alleen hopen dat Twente gaat stunten straks.![]()
Welke kwaliteit hebben wij meer ? We scoren nauwelijks.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
En al die clubs gaan geen punten verspelen denk je?
Wij hebben veel meer kwaliteit dan die clubs die thuishoren in de middenmoot, hoef je echt niet bang voor te zijn.
We moeten vandaag alleen hopen dat Twente gaat stunten straks.![]()
Misschien motiveert het ze nog een beetje als plek 2 nog haalbaar is.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach wat Ajax en Twente doen boeit me niet meer.. Ajax is ook niet best de laatste tijd maar ik geloof er niet meer in dat we nog 2e worden.
Ja, dan noem je een positie die zwak bezet is.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Welke kwaliteit hebben wij meer ? We scoren nauwelijks.
Paar goede verdedigende acties gemaakt, maar de voorzetten gingen een kleine 30 meter over of te ver.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:46 schreef satecl het volgende:
Niks gezien gelukkig. De kroeg waar ik altijd keek werd gisteren gesnapt door FOX omdat hij al jaren een particulierenabonnement heeft van 30,- ipv een zakelijk abonnement van +/- 250,- per maand
Hoe speelde Karsdorp?
heeft hij een dikke boete gekregen of niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:46 schreef satecl het volgende:
Niks gezien gelukkig. De kroeg waar ik altijd keek werd gisteren gesnapt door FOX omdat hij al jaren een particulierenabonnement heeft van 30,- ipv een zakelijk abonnement van +/- 250,- per maand
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij had Drenthe kunnen halen, ik weet zeker dat die gewoon een hele goede speler had kunnen zijn voor dit Feyenoord, alleen al door zijn winnaarsmentaliteit.
Wat? is Toornstra of die bilal beter als Drenthe? fuck you not dus.
quote:
Royston Drenthe als TD, stel je voorquote:Op zondag 15 februari 2015 13:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat lijken mij niet zulke hele goede TD's
Hoorde dat ze wel verwachten dat er tegen Feyenoord weer een aantal terugkerenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:29 schreef Vaatwastablet het volgende:
word trouwens wel blij als ik over die blessuregolf bij Roma hoor. Niet dat 't veel zal uitmaken in deze staat, maar toch.
Wordt weer een afgang dit gvd.
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij Roma met 0-3 verliezen en in eigen Kuip met veel mazzel 1-0 winnen. Dat is het maximaal haalbare. Als elk dubbeltje precies goed valt en je lul precies goed hangt.
Ging jij laatst ook al niet jinxen?quote:
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:14 schreef Montagui het volgende:
Misschien toch Sleegers een kansje geven?
Tenminste iemand die kan koppen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:14 schreef Montagui het volgende:
Misschien toch Sleegers een kansje geven?
Ja, die koos niet voor Twente natuurlijk verder.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:55 schreef Henrys het volgende:
Hadden we Ziyech maar gehaald ipv die vleugelturk, die schiet tenminste niet over of op de paal/lat zoals Immers dat zo vaak doet op cruciale momenten
Ja omdat Van Geel hem geen garantie voor de 10 positie wou geven.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die koos niet voor Twente natuurlijk verder.
Nee, omdat Twente sowieso al zijn voorkeur had.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja omdat Van Geel hem geen garantie voor de 10 positie wou geven.
Die gozer heeft tot nu toe weinig laten zien bij Twente. Ik ben blij met Toornstra. Sowieso geloof ik niet in spelers die de concurrentie niet aandurven. Laat spillebeen maar lekker wegrotten bij Twente.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
En hoe vraag ik me af.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nee, omdat Twente sowieso al zijn voorkeur had.
Terecht, garantie krijg je nergens, behalve bij Twente. Pleurt lekker een end op joh, garantiesquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
En terecht. Garanties hoor je niet te krijgen, je moet je plek verdienen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil bekijken, hij doet wel iets goed. Al die zogenaamde talenten en spelers die beter zijn dan Immers hebben hem al jaren niet uit de basis weten te spelen. Zowel Koeman als Rutten vinden hem geschikt op die positie. Zij zullen wel iets zien wat wij niet zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat Immers na dit seizoen gewoon oprot....
Wordt gewoon tijd voor nieuwe speler op die positie, hij heeft teveel kansen nodig en voegt voor de rest niet veel toe.
Graag een speler met de instelling van ahmadi of clasie erbij. Maar ja Clasie vertrekt gewoon na dit seizoen.
Toornstra is geen buitenspeler.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil bekijken, hij doet wel iets goed. Al die zogenaamde talenten en spelers die beter zijn dan Immers hebben hem al jaren niet uit de basis weten te spelen. Zowel Koeman als Rutten vinden hem geschikt op die positie. Zij zullen wel iets zien wat wij niet zien.
Ik zie ook liever iemand anders daar staan, maar volgens mij is hij niet het grootste probleem dat we nu hebben. Onze buitenspelers (als het al buitenspelers zijn) zijn op het moment echt bedroevend van niveau en ook onze spits is niet van het niveau wat we graag willen hebben.
Volgend seizoen gewoon met Toornstra, Vilhena en El Ahmadi op middenveld spelen joh, dan zorgen dat er dan geen gehandicapte rechtsbuiten staat en alles komt alles goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat Immers na dit seizoen gewoon oprot....
Wordt gewoon tijd voor nieuwe speler op die positie, hij heeft teveel kansen nodig en voegt voor de rest niet veel toe.
Graag een speler met de instelling van ahmadi of clasie erbij. Maar ja Clasie vertrekt gewoon na dit seizoen.
Dat we een betere keeper en een veel beter middenveld hebben dan vorig jaar is ook ''de schuld'' van Van Geel. Je kan bij Feyenoord nu eenmaal niet alles even goed versterken.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toornstra is geen buitenspeler.
Boetius is gewoon een goede speler als je Pelle in de punt heb lopen....
Net zoals Schaken gewoon een goede speler was toen Pelle in de spits liep...
Dit Elftal met Schaken en Boetius en pelle in de spits zou minimaal 15 punten meer hebben gehad.
Dat we een spits hebben die geen spits is, is de schuld van Martin van Geel, die heeft met zijn wanbeleid weer een seizoen naar de klote geholpen.
Ligt niet alleen aan Kazim/Pelle.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien onder een nieuwe trainer of met een ander systeem.
Al zijn af en toe een man paseren en op goal schieten toch wel dingen die daar eigenlijk totaal los van zouden moeten staan.
Zeggen ze hier wel dat hij Pelle mist maar in deze vorm zou hij geen reet hebben gehad aan Pelle laat staan andersom.
Je merkt ook erg dat sinds Wilkshire niet meer speelt Toornstra ook minder speelt. Die is die opkomende back heel erg nodig.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan Kazim/Pelle.
Nelom blijft een debieltje. Lex loopt overal en nergens, maar echt het aanvallende spel verdelen doet ie amper, terwijl je met het controlerende blok Clasie/Ahmadi ook niet al te veel aansluiting hebt.
Je moet het als Geel maar durven om iemand anders de zwarte piet toe te spelen voor je eigen falen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat ze niet verder gaan met Rutten volgend seizoen. Anders hadden ze echt allang zijn contract verlengd. Na de tweeluik tegen Roma/volgende interlandperiode zullen ze het naar buiten brengen.
Dit. Belachelijk slecht geanticipeerd op het vertrek van Pelle. Ja, Vermeer, Toornstra en El Ahmadi zijn versterkingen. Maar wat heb je daaraan zonder spits?quote:
Ben benieuwd hoe hij gaat anticiperen op het vertrek van Clasie.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Belachelijk slecht geanticipeerd op het vertrek van Pelle. Ja, Vermeer, Toornstra en El Ahmadi zijn versterkingen. Maar wat heb je daaraan zonder spits?
Om over de miljoenen voor Bilal nog maar te zwijgen.
De Wilk deed wel heel aardig wat Nelom onvoldoende lukt en die bejaarde marokkaan al helemaal niet kan. Dit elftal wint én verliest ontzettend op het middenveld, daar lgt het hart van het hele team. Het duo Ahmadi/Clasie is er voor een goed deel voor verantwoordelijk dat je zoveel balbezit realiseert, domineert en dat Van Beek en Kongolo goed kunnen presteren, maar anderzijds brengen ze samen aanvallend te weinig, zeker met Lex ervoor. Zal best dat Vilhena regelmatig een mannetje laat lopen, maar je moet je niet indekken met Lex als je zo'n duo er achter hebt staan. Juist hierdoor wordt je weer zo afhankelijk van je backs.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je merkt ook erg dat sinds Wilkshire niet meer speelt Toornstra ook minder speelt. Die is die opkomende back heel erg nodig.
Sjerrie van grun je weet dit dat alles kampioenuh 18 miljoen winst!quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij gaat anticiperen op het vertrek van Clasie.
Gudelj zal wel de eerste optie zijn. Maar ofdat financieel haalbaar is?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij gaat anticiperen op het vertrek van Clasie.
Dat wordt de opvolger van Lex, die zichzelf al wel klaar acht voor een stapje hogerop ..quote:Op zondag 15 februari 2015 20:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sjerrie van grun je weet dit dat alles kampioenuh 18 miljoen winst!
Klopt. Zoveel voetbal bij Clasie en Ahmadi, maar ja, dan komt het; ervoor staat een gemankeerde spits die wel ongelooflijk zijn best doet, en 0 bruikbare ballen krijgt. Enige kansen die hij moet verzilveren zijn toevalsballen, of schitterende goals. Voorzetten krijgt ie niet, en Immers zal ook nooit een schitterende steekpass geven. Clasie, die wel die passjes kan geven, staat er te ver vanaf, en Ahmadi is niet zo van de steekpassjes. Toornstra, die het ook zou kunnen, staat gehandicapt rechtsbuiten, of zwerft ergens voorin waardoor Immers hem in de weg loopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Wilk deed wel heel aardig wat Nelom onvoldoende lukt en die bejaarde marokkaan al helemaal niet kan. Dit elftal wint én verliest ontzettend op het middenveld, daar lgt het hart van het hele team. Het duo Ahmadi/Clasie is er voor een goed deel voor verantwoordelijk dat je zoveel balbezit realiseert, domineert en dat Van Beek en Kongolo goed kunnen presteren, maar anderzijds brengen ze samen aanvallend te weinig, zeker met Lex ervoor. Zal best dat Vilhena regelmatig een mannetje laat lopen, maar je moet je niet indekken met Lex als je zo'n duo er achter hebt staan. Juist hierdoor wordt je weer zo afhankelijk van je backs.
Denk 't niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gudelj zal wel de eerste optie zijn. Maar ofdat financieel haalbaar is?
Dat geouwehoer hoor ik al 3 maanden.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen 3e is max dit seizoen en dat gaat Feyenoord wel lukken hoor.
Volgende week is alles weer anders he. Winst thuis op Excelsior (tenminste, daar ga ik vanuitquote:Op zondag 15 februari 2015 20:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat geouwehoer hoor ik al 3 maanden.
Ondertussen sta je nog 2 punten voor op plek 5.
Sterker nog, clubs als Vitesse en Heerenveen lijken momenteel wel aardig op dreef, als je zo doorgaat mag je zelfs voor hun achterom gaan kijken.
Ik begin ernstig te twijfelen aan deze stelling.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
een veel beter middenveld hebben dan vorig jaar
Nee, dat is hij niet. Al helemaal niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gudelj zal wel de eerste optie zijn. Maar ofdat financieel haalbaar is?
Jij hebt veel vertrouwen in Geelquote:Op zondag 15 februari 2015 20:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat wordt de opvolger van Lex, die zichzelf al wel klaar acht voor een stapje hogerop ..
Nee, alleen een waarschuwing. En die gierige hond was het daar zelfs niet mee eensquote:Op zondag 15 februari 2015 15:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
heeft hij een dikke boete gekregen of niet?
Heb 1 ding geleerd in de loop der jaren en dat is dat Feyenoord het verkloot op de momenten dat je het niet verwacht, maar ook dat ze opeens boven zichzelf uitstijgen als je het niet verwacht.. zou dus best eens een verrassing kunnen worden donderdagquote:Op zondag 15 februari 2015 16:29 schreef Vaatwastablet het volgende:
word trouwens wel blij als ik over die blessuregolf bij Roma hoor. Niet dat 't veel zal uitmaken in deze staat, maar toch.
Wordt weer een afgang dit gvd.
Hoop sowieso dat de thuiswedstrijd er nog een beetje toe zal doen. Een 1-0, 2-1 nederlaag zal dan zeker geen slechte uitslag zijn donderdag.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb 1 ding geleerd in de loop der jaren en dat is dat Feyenoord het verkloot op de momenten dat je het niet verwacht, maar ook dat ze opeens boven zichzelf uitstijgen als je het niet verwacht.. zou dus best eens een verrassing kunnen worden donderdag
Ik heb zo'n gevoel dat we niet eens hoeven te verliezen.. maar daar zal ik donderdag na de wedstrijd wel mee om de oren worden geslagen als het fout aflooptquote:Op zondag 15 februari 2015 21:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoop sowieso dat de thuiswedstrijd er nog een beetje toe zal doen. Een 1-0, 2-1 nederlaag zal dan zeker geen slechte uitslag zijn donderdag.
1-0 zou ik echt heel kut vinden, dan is het thuis 1 goal tegen krijgen en ben je meteen de sjaak. 0-0 is ook een klote uitslag vanwege die uitdoelpunten.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoop sowieso dat de thuiswedstrijd er nog een beetje toe zal doen. Een 1-0, 2-1 nederlaag zal dan zeker geen slechte uitslag zijn donderdag.
Dat is ook waarom ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe TD. Van Geel heeft het met Gudde uitstekend gedaan door Feyenoord uit de schulden te krijgen, maar heb het idee dat we om vooruit te komen een TD nodig hebben met meer visie.. een TD die met het beschikbare budget spelers laat scouten waar we wat aan hebben.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit kut bestuur is alleen maar bezig om een stijve te krijgen van hun beleid...
Ze roepen iedere keer maar de schulden zijn weg
Neuh dit zou juist weer heel dom zijn.. je moet nooit je beleid afstemmen op de mogelijke verkoop van spelers. Ben er niet helemaal zeker van of je een beetje zit te trollen, maar goed.. als ik TD was geweest had ik nooit Bilal gehaald voor zoveel geld maar allereerst gezorgd voor een fatsoenlijke spits.. de overige aankopen waren wel logisch, alleen heb ik geen vertrouwen meer in Van Geel omdat hij tot voor kort liep te bazelen dat de selectie sterk genoeg was om mee te strijden voor de titel.. sorry maar dan heb je er geen kijk op en kan je beter voor TD gaan solliciteren bij Emmen ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord kan zich best permitteren om10 miljoen in de schuld te staan.
Als je spelers als Clasie, vilhenna, Boetius, Kongolo heb weet je dat je in de toekomst daar gewoon geld voor terug ga krijgen.
Met dat gegeven hadden ze dit seizoen gewoon een spits moeten halen voor veel geld.
Is allemaal beleid zonder visie.
Je schijnt te geloven dat hij Lex van de hand doet.quote:
Maar die willen allemaal nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
als ik TD was geweest had ik nooit Bilal gehaald voor zoveel geld maar allereerst gezorgd voor een fatsoenlijke spits..
Ja dat is de propaganda van Van Geel.. genoeg clubs met een begroting die vergelijkbaar is met die van Feyenoord. Heb niet het idee dat die allemaal net zo'n kneus in de spits hebben als wij.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-02-2015 om 00:20:55#Feyenoord wil tussen de beide Europese duels met AS Roma de gesprekken met trainer Fred Rutten afronden. [AD] reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-02-2015 om 00:20:58Beleidsbepalende mensen bij FC Twente zien in Fred Rutten de droomkandidaat voor de nieuwe functie van technisch directeur. [AD] #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-02-2015 om 00:20:58Beleidsbepalende mensen bij FC Twente zien in Fred Rutten de droomkandidaat voor de nieuwe functie van technisch directeur. [AD] #Feyenoord reageer retweet
Heb het idee dat Lex zelf weg wil in de zomer. Beter meldt Leicester zich weer, zou een godswonder zijn mocht hij vertrekken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je schijnt te geloven dat hij Lex van de hand doet.
En je schijnt te geloven dat hij een speler koopt voor de zelfde positie als dat hij er een verkoopt.
Ik moet het beiden nog zien gebeuren
dat dus. JP voor de groep met Gio ernaast. Aan zo'n iemand die niet snapt wat voor eer het is heb je ook niks.quote:Op maandag 16 februari 2015 07:16 schreef PIETR het volgende:
Als Fredje zo twijfelt dan tyft ie toch lekker op. Net ofdat hij zo'n fantastische staat van dienst heeft ofzo. Moet blij zijn dat hij uberhaupt kan verlengen aangezien het Rutten effect alweer uitgewerkt lijkt te zijn.
Normaal gesproken zijn de contractverlengingen bij trainers toch in januari?quote:Op maandag 16 februari 2015 07:16 schreef PIETR het volgende:
Als Fredje zo twijfelt dan tyft ie toch lekker op. Net ofdat hij zo'n fantastische staat van dienst heeft ofzo. Moet blij zijn dat hij uberhaupt kan verlengen aangezien het Rutten effect alweer uitgewerkt lijkt te zijn.
Er zal komende zomer echt wel een spits komen hoor. MvG hoopte er gewoon op dat een brede sterke spits wel zal slagen in de eredivisie met 15-20 goals in het seizoen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat is de propaganda van Van Geel.. genoeg clubs met een begroting die vergelijkbaar is met die van Feyenoord. Heb niet het idee dat die allemaal net zo'n kneus in de spits hebben als wij.
Denk het ook niet. Zoveel voegt hij niet toe.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef Happel het volgende:
Gaan we iets missen als Rutten vertrekt? Ik denk van niet.
Nou is 't die aftandse Driessen die dat roept, maar toch.quote:De lof voor Rutten is gebaseerd op een aantal duels, geeft Driessen aan. 'Saillant: thuis tegen Ajax koos Rutten op advies van zijn Feyenoord-assistenten voor een superoffensieve tactiek. Het leverde veel open doekjes op, maar Rutten kon niet nalaten de nadruk te leggen op het verspelen van drie punten. Zo close als Van Bronckhorst en Van Gastel met Koeman waren, zo ver verwijderd staat Rutten van het duo.'
Zijn Gastel en Gio er klaar voor?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Andere kant; niet verlengen betekent dat Rutten direct weg zal moeten gaan. Totaal ongeloofwaardig om hem te laten zitten indien je niet door gaat na dit jaar omdat er nog genoeg om te voetballen is.
Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn Gastel en Gio er klaar voor?
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:59 schreef hhh38 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 16-02-2015 om 00:20:55#Feyenoord wil tussen de beide Europese duels met AS Roma de gesprekken met trainer Fred Rutten afronden. [AD] reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 13:32:17Trainer Fred Rutten zegt dat er richting de dubbele confrontatie met AS Roma ook niet over contractverlenging zal worden gesproken. #herfey reageer retweet
Iets zegt me dat Van Gaal aan het eind van dit seizoen weer beschikbaar is.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef Happel het volgende:
Gaan we iets missen als Rutten vertrekt? Ik denk van niet.
Die gaat nergens tekenen waar hij geen 200 miljoen kan investeren, wees gerustquote:Op maandag 16 februari 2015 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Van Gaal aan het eind van dit seizoen weer beschikbaar is.
Met onze directie ben ik nooit gerust.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die gaat nergens tekenen waar hij geen 200 miljoen kan investeren, wees gerust
Nee, ik denk dat nog eerder Co Adriaanse komt dan Van Gaalquote:Op maandag 16 februari 2015 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met onze directie ben ik nooit gerust.
Ze lijken me beiden perfecte assistenten... Ik heb het idee dat je om hoofdtrainer te kunnen zijn, je nog wat extra kwaliteiten moet hebben. (Uitstraling, management kwaliteiten, écht leiderschap). Die zaken mist Fretsj bijvoorbeeld ook, daarom is hij voor mij ook de perfecte veldtrainer, maar geen goede hoofdtrainer.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Wie is trouwens meer geschikt als hoofdcoach, Gio of JP ?
Ja, die Fred is een twijfelaar eersteklas .quote:Op maandag 16 februari 2015 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lijken me beiden perfecte assistenten... Ik heb het idee dat je om hoofdtrainer te kunnen zijn, je nog wat extra kwaliteiten moet hebben. (Uitstraling, management kwaliteiten, écht leiderschap). Die zaken mist Fretsj bijvoorbeeld ook, daarom is hij voor mij ook de perfecte veldtrainer, maar geen goede hoofdtrainer.
Je gaat pas merken of Gio en JP die kwaliteiten hebben als ze een keer hoofdtrainer zijn geweest.
Als ze dat dan niet bij Feyenoord worden is het wel tijd om eens ergens anders te gaan kijken, tenminste als ze die ambitie hebbenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lijken me beiden perfecte assistenten... Ik heb het idee dat je om hoofdtrainer te kunnen zijn, je nog wat extra kwaliteiten moet hebben. (Uitstraling, management kwaliteiten, écht leiderschap). Die zaken mist Fretsj bijvoorbeeld ook, daarom is hij voor mij ook de perfecte veldtrainer, maar geen goede hoofdtrainer.
Je gaat pas merken of Gio en JP die kwaliteiten hebben als ze een keer hoofdtrainer zijn geweest.
Klopt, maar ik zou (om zijn vraag te beantwoorden) niet weten welke van de 2 de betere zou zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze dat dan niet bij Feyenoord worden is het wel tijd om eens ergens anders te gaan kijken, tenminste als ze die ambitie hebben
Qua uitstraling Van Bronkhorst, maar verder ken ik hun trainers kwaliteiten niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou (om zijn vraag te beantwoorden) niet weten welke van de 2 de betere zou zijn.
Wat mij opvalt is dat elke speler de professionele hardheid en de afstand van Koeman als prettig hebben ervaren. Dat zie ik niet zo direct terug bij Gio.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua uitstraling Van Bronkhorst, maar verder ken ik hun trainers kwaliteiten niet.
Denk dat JP die hardheid wel heeftquote:Op maandag 16 februari 2015 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat elke speler de professionele hardheid en de afstand van Koeman als prettig hebben ervaren. Dat zie ik niet zo direct terug bij Gio.
Die zou ik heel graag zien als hoofdtrainerquote:Op maandag 16 februari 2015 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
Als jullie maar van Fräser afblijven.
quote:'Het wordt een groot Feyenoordvoetbalfeest in Rome''
5000 Feyenoord-supporters maken de komende dagen de reis naar Rome. Bij Feyenoord maken ze zich geen zorgen over de omvangrijke volksverhuizing vanuit Nederland. Dat laat Ton Strooband, manager Supporterszaken, maandagochtend optekenen in de Metro.
''Het is een prachtige tegenstander en een prachtige stad. De oudere supporters zullen weet dat gevoel van vroeger krijgen en voor de jongeren is het een compleet nieuwe ervaring om met zo ongelooflijk veel fans naar een uitwedstrijd te gaan. Het wordt een groot Feyenoordvoetbalfeest.''
In het verleden liep een Europese wedstrijd van de Rotterdammers nog wel eens uit de hand. ''Maar dat behoort allemaal tot het verleden'', stelt Strooband. ''Dit is voor de fans juist de kans om af te rekenen met de geschiedenis. Het gaat al tijden goed als we de grens over gaan. Nu kunnen we laten zien dat tijden zijn veranderd. We hebben te maken met een andere generatie supporters. Ik merk dat steeds meer mensen verlangen naar tribunes waar je rustig met je zoontje naast je naar een wedstrijd kunt kijken.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |