quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet echt carnavalsmuziek draaien he?
Dan luister je toch niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik 1 carnavalsliedje hoor ben ik weg
Dealquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik 1 carnavalsliedje hoor ben ik weg
Algemeen bekend dat het een carnavalsshow is dus er worden carnavalsnummers gedraaid.quote:
ik hoor niksquote:
was ik niet bekend meequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat het een carnavalsshow is dus er worden carnavalsnummers gedraaid.
Carnaval is wel leuk. Maar morgen nog een halve dag werkenquote:
Als jullie niet willen luisteren, dan niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit het tegenovergestelde van marketing
Nou, ik deed mijn masker juist af en toen rende iedereen gillend wegquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weer complimenten gekregen over je gave masker?
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.quote:
je wilt toch juist zoveel mogelijk luisteraars? heeft niks met geld te maken, sjongejongequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jullie niet willen luisteren, dan niet?
Als we nou geld zouden krijgen voor elke luisteraar had ik er alles aan gedaan zodat jullie gingen luisteren
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.
Zoveel mogelijk luisteraars krijg je niet met een carnavalsshow, dus dan kan je 2 dingen doen:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wilt toch juist zoveel mogelijk luisteraars? heeft niks met geld te maken, sjongejonge
Douw er toch wat gel in joh, ouwe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijzelf op de PC staan, maar het lijkt een beetje op Wenger.
ok tot woensdagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
Maar ik laat wel weten als de carnavalsmuziek voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |