je hebt wel veel sterke verhalenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paling vangen of ik neem een leuk iets mee voor de kinderen
ik heb en keer drie dagen lang sterke verhalen verteld.quote:
ik lolde.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb en keer drie dagen lang sterke verhalen verteld.
Ga je een keer mee vis vangen gaan we met een sleepnet jij hoeft alleen het water in tot je middel en een net vasthouden ik loop welquote:
mag ik dan zo'n kicke rubber broekie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je een keer mee vis vangen gaan we met een sleepnet jij hoeft alleen het water in tot je middel en een net vasthouden ik loop wel
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je een keer mee vis vangen gaan we met een sleepnet jij hoeft alleen het water in tot je middel en een net vasthouden ik loop wel
grade a peruvian marching powderquote:
Lieslaarzen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:44 schreef isax het volgende:
[..]
mag ik dan zo'n kicke rubber broekie?
Ik heb een O neill wetsuit die mag jij welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:44 schreef isax het volgende:
[..]
mag ik dan zo'n kicke rubber broekie?
Laarzen van Lies.quote:
Wat heb jij tegen mij houd een keer op johquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb en keer drie dagen lang sterke verhalen verteld.
nee dan word het te sexyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een O neill wetsuit die mag jij wel
Met lieveheersbeestjes eropquote:
ik heb niks tegen je joh mallie is gewoon een running gag jwtz ocdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij houd een keer op joh
Ok dan alles goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks tegen je joh mallie is gewoon een running gag jwtz ocd
quote:
ze hyperde hier nogal en ik vroeg me gewoon af hoe het gingquote:
Haar huis zal wel schoon zijn nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hyperde hier nogal en ik vroeg me gewoon af hoe het ging
Ik zag al die schuimdingenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hyperde hier nogal en ik vroeg me gewoon af hoe het ging
Ik weet, kloontje van mequote:
Heeft hij reuzen te logeren?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:52 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
bds had fotomodel moeten worden.
Lies laarzenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
zijn kekke leren alu hoedje doet mij denken van wel.
[ afbeelding ]
Hij is wel bang dat ze bijten he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
zijn kekke leren alu hoedje doet mij denken van wel.
[ afbeelding ]
Niet mee eens, heb ze beide gelezen en vond SoT beter, vooral minder langdradig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Serie![]()
BoekenMaar haalt het niet bij WoT, maar Kaplan rules.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isax post mijn dm pics dat mag toch niet ?
Had het idee dat er veel meer uit te halen was bij SoT. En bij beide zaten delen die flink uit de bocht vlogen idd. Heb ook veel van Feist. Anders, maar ook vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mee eens, heb ze beide gelezen en vond SoT beter, vooral minder langdradig.
De serie was een lachertje en een schande inderdaad.
dan post ik nog even snel dezequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Das een ban mevrouw ik ga je aangeven
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
dan post ik nog even snel deze
[ afbeelding ]
BDS fokt
Jij vind altijd de vreemdste plaatjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef isax het volgende:
ik zocht eigenlijk gewoon op van die rubberen broeken die waders heten
Van Feist heb ik ook zo'n beetje alles gelezen, ook tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had het idee dat er veel meer uit te halen was bij SoT. En bij beide zaten delen die flink uit de bocht vlogen idd. Heb ook veel van Feist. Anders, maar ook vermakelijk.
en soms is dat niet eens mijn bedoeling zoals nuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij vind altijd de vreemdste plaatjes
jij hebt een morbide fascinatie met bepaalde dingen die je postquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
jij vind bds niet leuk?
[ afbeelding ]
hij vangt heel veel paling hoor
maar meid, jij ging toch niet meer posten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jij hebt een morbide fascinatie met bepaalde dingen die je post![]()
![]()
![]()
succes
kon het niet latenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
maar meid, jij ging toch niet meer posten?
[ afbeelding ]
een ding is zeker. BDS beschermt zijn zaakie goed
Stel dat zo'n paling hapt....dan is Bds nu wel safe zeg maarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
maar meid, jij ging toch niet meer posten?
[ afbeelding ]
een ding is zeker. BDS beschermt zijn zaakie goed
slimme jongen is hetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stel dat zo'n paling hapt....dan is Bds nu wel safe zeg maar
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hoppladie hopplda live goes on
You can never knowquote:
Long nights allow me to feel I'm fallingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef PeZu het volgende:
i be around to grow. Who i wad before j can not recall
safely to the ground.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Long nights allow me to feel I'm falling
I am falling
Nee dank je, al gedaanquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Jopie78 het volgende:
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit
Gezien de hoeveeld eetpraat dat hier gevoerd wordt is het hier harder nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dat eten moest naar de COS. jammer voor ze
FRIET!!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezien de hoeveeld eetpraat dat hier gevoerd wordt is het hier harder nodig
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Jopie78 het volgende:
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit
Je weet dat het vreetpraat is he? Eten is ook maar beschaafd geneuzel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezien de hoeveeld eetpraat dat hier gevoerd wordt is het hier harder nodig
Die hebben we al een paar keer gehad hier....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Jopie78 het volgende:
10 dagen later werd de kapitein gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd..
Ortega!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:28 schreef Jopie78 het volgende:
10 dagen later werd de kapitein gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd
Oelebeloequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die hebben we al een paar keer gehad hier....
Doe maar een ander...die we nog niet hebben gehad
Erwwwwtensoep.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is niet veel...wat staat er op de planning?
je kan het ook invriezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Derde dag. Ik ben niet zo goed in op maat koken.
dit probleem heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Derde dag. Ik ben niet zo goed in op maat koken.
en dan na een jaar of 3 kom je nog een verdwaalde bak erwtensoep tegenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in het managen van de vriezer, ding zit altijd overvol.
je moet ook wel dat ding leegetenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in het managen van de vriezer, ding zit altijd overvol.
Ga nou even liggen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF een koude douche genomen maar ben nog steeds moe en aangeschoten maar ik ga door tot ik neerval
Kom je uit Helmondquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF een koude douche genomen maar ben nog steeds moe en aangeschoten maar ik ga door tot ik neerval
Mijn haar ruikt naar haarverfquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn haar ruikt naar appel btw
Maar Henna is zoveel gedoequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jamaar het meeste van dat spul is helemaal niet goed
Ooh sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap jou echt nooit.![]()
Misschien is het oudtisme.
Nice heb je echt rood haar ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Henna
Ik ben hier bijna nooit serieusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar was dat nou een serieuze vraag of een grapje?
Nein, bruin bruin bruin.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nice heb je echt rood haar ?
Zo werkt dat hier nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
Wil er iemand wol ruilen voor steen, zodat ik een dorp kan bouwen?
caca dau vcquote:
Platoon (1986)quote:
Toffe film ga ik weer eens kijkenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
Platoon (1986)
Sgt. Barnes: Talking about killing? Y'all experts? Y'all know about killing? I'd like to hear about it, potheads.
[takes pipe and inhales drag]
Sgt. Barnes: Why do you smoke this shit? So as to escape from reality? Me, I don't need this shit. I am reality. There's the way it ought to be. And there's the way it is. Elias was full of shit. Elias was a crusader. Now, I got no fight with any man who does what he's told, but when he don't, the machine breaks down. And when the machine breaks down, we break down. And I ain't gonna allow that in any of you. Not one.
[hands pipe back and spits]
Sgt. Barnes: Y'all love Elias. Oh, you wanna kick ass. Yeah. Well, here I am, all by my lonesome, and ain't nobody gonna know. Six of you boys against me.
Nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen date.
Was gewoon even powernappen.
een krat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet naar mij luisteren hoor Lies en Gert heb al een krat bier op
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen date.
Was gewoon even powernappen.
Is eev vieze gewoonte gewordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Serieus?
Want?
3 bier is niet genoeg?
blijkbaar
Ratio vs gevoel. U zegt wijze dingen, doch volg ik u nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef PeZu het volgende:
De oorlog tussen verstand en gevoel. De liefde.
Liefde = Oorlog
je doet mak aan dusquote:
het leven is een pijpkaneel. Ieder trekt r aan en krijgt zijn deel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ratio vs gevoel. U zegt wijze dingen, doch volg ik u niet
zuigtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het leven is een pijpkaneel. Ieder trekt r aan en krijgt zijn deel.
makkelijk. Niet dat ik het vaak doe maar is niet onmogelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef mootie het volgende:
Hoe de fuck drink je in je eentje meer dan een krat bier voor half tien!
En kun je nog posten ook.
hazes deed het ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef mootie het volgende:
dat moet jij wetenquote:
Hahaha het is nog zo vroeg ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef mootie het volgende:
Ok, maar waarom zou iemand dat willen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
makkelijk. Niet dat ik het vaak doe maar is niet onmogelijk
ja waarom zou j utopia langer dan wen uur streamen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zou iemand dat willen.
Lol! Of überhaupt kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja waarom zou j utopia langer dan wen uur streamen?
Haterquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Gewoon. Lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zou iemand dat willen.
ja dat vraag ik me al een tijdje af na 5 min ofzo dan is het ok doeiquote:
omdat je al aan je tweede krat bier bezig bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat kip eiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
omdat je al aan je tweede krat bier bezig bent.
Als het echt super saai is luister ik muziek of kijk een film of seriequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
omdat je al aan je tweede krat bier bezig bent.
en een 2e scherm op beeg?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als het echt super saai is luister ik muziek of kijk een film of serie
well playedquote:
lekkerder zelfs. Hij zit nu in een roes..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
In je uppie? En is het dan na biertje 7 echt nog zo lekker?
Wat Pezu zegt je zit in een lekkere roesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:51 schreef Laysa het volgende:
Maar wat is nu de lol van zoveel zuipen...
beetje hossen in je uppiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn te saai om het te snappen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:51 schreef Laysa het volgende:
Dat is top.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zo'n leuke dag gehad. Dat wilde ik even kwijt.
mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
ja als je goed doseert kun je op drank goed roezen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat Pezu zegt je zit in een lekkere roes
Wooohooo!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zal wel...ik heb nooit echt veel of lang overmatig gedronken....Ik geniet meer van 1 wijntje zo bij het eten dan een hele avond zuipen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn te saai om het te snappen.
2 uur doen over een stukje waar je normaliter nog geen 5 over doet is toch heeerlijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:51 schreef Laysa het volgende:
dan wel en dan niet...dat ligt er maar geheel aanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
2 uur doen over een stukje waar je normaliter nog geen 5 over doet is toch heeerlijk?
Ik kan 'm af en toe ook aardig raken, dan gaat de rem er volledig af. Maar in mijn eentje drink ik eigenlijk nooit. Drinken is voor mij toch voornamen sociale aangelegenheid.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:51 schreef Laysa het volgende:
Als je eenmaal in zo'n flow zit en ze lekker smaken dan kan het hard gaan hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
ja dat iets er over en dat aanhoudenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Aangeschoten is toch best lekker?
Ik ben een redelijke controll freak dus ik vind dat helemaal niksquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Aangeschoten is toch best lekker?
is mij keer overkomen. moest van stratumseind naar de witte dame lopen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan wel en dan niet...dat ligt er maar geheel aan
liep je 3 dagen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef isax het volgende:
[..]
is mij keer overkomen. moest van stratumseind naar de witte dame lopen.
en steeds maar stoppen en kwam er weer een andere bezopen figuur.
wat een avond was dat maar nooit meer.
is het een keer gelukt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:00 schreef Copycat het volgende:
En wat is Kenneth Branagh een geweldige Wallander!
Dat is echt zalig ja, zo'n lang-gerekte aangeschoten roes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat iets er over en dat aanhouden
Wat?quote:
ik ken alleen de zweedse wallanderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:00 schreef Copycat het volgende:
En wat is Kenneth Branagh een geweldige Wallander!
Ik weet dat het niet goed is maar denk wel dat ik op een moment zeg stop klaar dat heb ik vaker bij mezelf gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:59 schreef PeZu het volgende:
Bijwerking van drank. Het maakt overmoedig
een goeie wallander. Ik vond die oude het net nietquote:
Ik heb al een aantal uitvoeringen gezien, maar Branagh staat voor mij met stip bovenaan.quote:
je hebt denk ik behoorlijk steady maar niet al te snel gedronken. En dan alleen bier, niks anders. Op die manier stijgt het alcoholpromillage niet zo snel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet goed is maar denk wel dat ik op een moment zeg stop klaar dat heb ik vaker bij mezelf gezien
ze komen vast nog wel langs op NPO ooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal uitvoeringen gezien, maar Branagh staat voor mij met stip bovenaan.
Op Netflix NL staat alleen het eerste seizoen (3 afleveringen/films), maar gelukkig heeft USA meer seizoenen.
Ik drink alleen bier jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
je hebt denk ik behoorlijk steady maar niet al te snel gedronken. En dan alleen bier, niks anders. Op die manier stijgt het alcoholpromillage niet zo snel.
Je post ook te coherent te foutloos om echt lam te zijn.
Of je moet wat hulp hebben die je bij de les houdt.
Laatste wat ik van hem las was De Chinees, afgelopen zomer. Mijn moeder is een groot Wallandergroupie. Maar die loopt nu ergens de polonaisequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:01 schreef PeZu het volgende:
Ik vond theabag van mankell ook wel mooi btw
Het is al best een oude serie, begonnen in 2008.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:05 schreef Laysa het volgende:
ze komen vast nog wel langs op NPO ooit
moet ik daar een verband in zienquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laatste wat ik van hem las was De Chinees, afgelopen zomer. Mijn moeder is een groot Wallandergroupie. Maar die loopt nu ergens de polonaise.
nog steeds zijn het boeken...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
Wallander, dat waren vroeger toch boeken ?
Ja. En tegenwoordig hebben ze iets uitgevonden: boek-ver-film-ing-en. Ingenieus!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
Wallander, dat waren vroeger toch boeken ?
Vorige week laatste aflevering op Npo2 van seizoen? gezien....ik doe niet aan Netflix ...ik wacht braaf afquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is al best een oude serie, begonnen in 2008.
Nee!quote:
Zweedse series zijn hot ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En tegenwoordig hebben ze iets uitgevonden: boek-ver-film-ing-en. Ingenieus!
wat is er niet braaf aan Netflix?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vorige week laatste aflevering op Npo2 van seizoen? gezien....ik doe niet aan Netflix ...ik wacht braaf af
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:09 schreef isax het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)173!2d51.4364052!3e2
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef isax het volgende:
[..]
is mij keer overkomen. moest van stratumseind naar de witte dame lopen.
en steeds maar stoppen en kwam er weer een andere bezopen figuur.
wat een avond was dat maar nooit meer.
echt niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:08 schreef PeZu het volgende:
Ja de boeken in mijn kast zijn niet getransformeerd
ja dacht ik al wel..quote:
nein de dure zweed. Lundiaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:09 schreef isax het volgende:
[..]
echt niet?
wat een slechte boekenkast heb jij. zeker ikea
Ik kijk alles via stream sitesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
de extra kosten...en als is dat niet veel voor veen voor mij wel
Ik doe het samen met mijn moeder. Dat scheelt de helft.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:10 schreef Laysa het volgende:
de extra kosten...en als is dat niet veel voor velen voor mij wel
Get a life Isax..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:10 schreef isax het volgende:
poging anijsmelk maken met anijshagel #1
en jouw leven is bemerken dat isax geen leven heeft?quote:
Dat bepaalt ze zelf wel .... Zij kwam tenminste gezellig bij ons in 40+ buurten ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:14 schreef Laysa het volgende:
Leave isax alone...step away...back off
en dusquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bepaalt ze zelf wel .... Zij kwam tenminste gezellig bij ons in 40+ buurten ...
Niets lezen is mijn quote.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
Dat bepaalt ze zelf wel .... Zij kwam tenminste gezellig bij ons in 40+ buurten ...
Ik zou helemaal niets...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij daar ook wel eens langs zou kunnen komen ... Of ben je nog te jong?
gezellig ongedwongen sfeertje zoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij daar ook wel eens langs zou kunnen komen ... Of ben je nog te jong?
Dat zijn de betere hosselskills!quote:
Was leuk hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:20 schreef Ygritte het volgende:
Haaai Ik vond de meet echt leuk vandaag
zijdezachtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn de betere hosselskills!
Heb echt genoten. Lachen ook toen Gert uit de zaal werd verwijderd omdat hij elke keer met die laserpen zat te kutten.quote:
somsquote:
ik heb me dood gelachenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb echt genoten. Lachen ook toen Gert uit de zaal werd verwijderd omdat hij elke keer met die laserpen zat te kutten.
Denk dat we de volgende keer als groep geweigerd gaan wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb me dood gelachenook mootie's commentaar was briljant.
Hier mag je het wel vertellen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat we de volgende keer als groep geweigerd gaan wordenWerden toch hier en daar wat dingen gedaan die niet helemaal voor publiekelijke ogen geschikt waren!
Dat hadden we ook kunnen weten, we wisten dat Choco een risico vormde.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat we de volgende keer als groep geweigerd gaan wordenWerden toch hier en daar wat dingen gedaan die niet helemaal voor publiekelijke ogen geschikt waren!
gewoon dat doen heh. .quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hadden we ook kunnen weten, we wisten dat Choco een risico vormde.
best wel logischquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |