je hebt wel veel sterke verhalenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paling vangen of ik neem een leuk iets mee voor de kinderen
ik heb en keer drie dagen lang sterke verhalen verteld.quote:
ik lolde.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb en keer drie dagen lang sterke verhalen verteld.
Ga je een keer mee vis vangen gaan we met een sleepnet jij hoeft alleen het water in tot je middel en een net vasthouden ik loop welquote:
mag ik dan zo'n kicke rubber broekie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je een keer mee vis vangen gaan we met een sleepnet jij hoeft alleen het water in tot je middel en een net vasthouden ik loop wel
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je een keer mee vis vangen gaan we met een sleepnet jij hoeft alleen het water in tot je middel en een net vasthouden ik loop wel
grade a peruvian marching powderquote:
Lieslaarzen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:44 schreef isax het volgende:
[..]
mag ik dan zo'n kicke rubber broekie?
Ik heb een O neill wetsuit die mag jij welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:44 schreef isax het volgende:
[..]
mag ik dan zo'n kicke rubber broekie?
Laarzen van Lies.quote:
Wat heb jij tegen mij houd een keer op johquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb en keer drie dagen lang sterke verhalen verteld.
nee dan word het te sexyquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een O neill wetsuit die mag jij wel
Met lieveheersbeestjes eropquote:
ik heb niks tegen je joh mallie is gewoon een running gag jwtz ocdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij houd een keer op joh
Ok dan alles goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks tegen je joh mallie is gewoon een running gag jwtz ocd
quote:
ze hyperde hier nogal en ik vroeg me gewoon af hoe het gingquote:
Haar huis zal wel schoon zijn nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hyperde hier nogal en ik vroeg me gewoon af hoe het ging
Ik zag al die schuimdingenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hyperde hier nogal en ik vroeg me gewoon af hoe het ging
Ik weet, kloontje van mequote:
Heeft hij reuzen te logeren?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:52 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
bds had fotomodel moeten worden.
Lies laarzenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
zijn kekke leren alu hoedje doet mij denken van wel.
[ afbeelding ]
Hij is wel bang dat ze bijten he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
zijn kekke leren alu hoedje doet mij denken van wel.
[ afbeelding ]
Niet mee eens, heb ze beide gelezen en vond SoT beter, vooral minder langdradig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Serie![]()
BoekenMaar haalt het niet bij WoT, maar Kaplan rules.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isax post mijn dm pics dat mag toch niet ?
Had het idee dat er veel meer uit te halen was bij SoT. En bij beide zaten delen die flink uit de bocht vlogen idd. Heb ook veel van Feist. Anders, maar ook vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mee eens, heb ze beide gelezen en vond SoT beter, vooral minder langdradig.
De serie was een lachertje en een schande inderdaad.
dan post ik nog even snel dezequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Das een ban mevrouw ik ga je aangeven
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
dan post ik nog even snel deze
[ afbeelding ]
BDS fokt
Jij vind altijd de vreemdste plaatjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef isax het volgende:
ik zocht eigenlijk gewoon op van die rubberen broeken die waders heten
Van Feist heb ik ook zo'n beetje alles gelezen, ook tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had het idee dat er veel meer uit te halen was bij SoT. En bij beide zaten delen die flink uit de bocht vlogen idd. Heb ook veel van Feist. Anders, maar ook vermakelijk.
en soms is dat niet eens mijn bedoeling zoals nuquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij vind altijd de vreemdste plaatjes
jij hebt een morbide fascinatie met bepaalde dingen die je postquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
jij vind bds niet leuk?
[ afbeelding ]
hij vangt heel veel paling hoor
maar meid, jij ging toch niet meer posten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jij hebt een morbide fascinatie met bepaalde dingen die je post![]()
![]()
![]()
succes
kon het niet latenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
maar meid, jij ging toch niet meer posten?
[ afbeelding ]
een ding is zeker. BDS beschermt zijn zaakie goed
Stel dat zo'n paling hapt....dan is Bds nu wel safe zeg maarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
maar meid, jij ging toch niet meer posten?
[ afbeelding ]
een ding is zeker. BDS beschermt zijn zaakie goed
slimme jongen is hetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stel dat zo'n paling hapt....dan is Bds nu wel safe zeg maar
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hoppladie hopplda live goes on
You can never knowquote:
Long nights allow me to feel I'm fallingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:17 schreef PeZu het volgende:
i be around to grow. Who i wad before j can not recall
safely to the ground.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Long nights allow me to feel I'm falling
I am falling
Nee dank je, al gedaanquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Jopie78 het volgende:
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit
Gezien de hoeveeld eetpraat dat hier gevoerd wordt is het hier harder nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dat eten moest naar de COS. jammer voor ze
FRIET!!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezien de hoeveeld eetpraat dat hier gevoerd wordt is het hier harder nodig
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:20 schreef Jopie78 het volgende:
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |