Ach een beetje inleveren zodat de grote bazen riant(er) kunnen leven doen we toch allemaal?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef V__L_N het volgende:
Ach je had altijd bij de V&d kunnen werken...
Wat is die goede oorzaak dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:15 schreef Leontje het volgende:
ik vermoed dat afgelopen zaterdag de bezorger van mijn wijk geen zin had, heb niet overdreven meer dan 20 herstelstickers voorbij zien komen in twee straten, soms zelfs meerdere voor hetzelfde adres. Moeten uit meerdere bundels komen dus het is niet zo dat 1 bundel in de verkeerde wijk is beland of iets. Veel makro maar ook enveloppen.
Moet ik dit melden of zo laten omdat er een goede oorzaak voor is?
Vak verkeerd leeggetrokken bij de sorteerkast waardoor die stapel in een verkeerde wijk terecht kwam, een wijk die later werd voorbereid dan de wijk waar het bij hoorde? Ik weet eigenlijk niet hoe het nu is, maar bij ons mocht er op zaterdagen geen post blijven liggen op kantoor, dus dan moest alles gestickerd worden ook al was het wel gewoon voor ons kantoor, en dan kwam het op dinsdag weer terug. Dus misschien heeft de postbezorger het niet eens gedaan.quote:
Ik zou er wel even een melding van maken bij de TC.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:15 schreef Leontje het volgende:
ik vermoed dat afgelopen zaterdag de bezorger van mijn wijk geen zin had, heb niet overdreven meer dan 20 herstelstickers voorbij zien komen in twee straten, soms zelfs meerdere voor hetzelfde adres. Moeten uit meerdere bundels komen dus het is niet zo dat 1 bundel in de verkeerde wijk is beland of iets. Veel makro maar ook enveloppen.
Moet ik dit melden of zo laten omdat er een goede oorzaak voor is?
en toen bleef er een wijk staan. Maar goed, wel nog wat zon meegepikt, op kosten van de zaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:26 schreef zombo het volgende:
Stempassen bezorgd en nog sneller klaar dan anders.
Over snail mail gesproken.quote:[...]Sangcheng acted as Nima's guide and tutor on her first round.
On the second day, Nima was on her own. She delivers mail, mostly on foot, along three routes that total 350 kilometer in length to 5,700 or more residents. This means crossing the Lanchang River by pulley bridge once a week. It takes her more than 10 days to deliver one load of letters and newspapers.[...]
Weet je wel zeker of postnl bij jullie de bezorging daarvan nog doet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:53 schreef V__L_N het volgende:
Ik zit eigenlijk nog op die stempassen te wachten. Heb ook nog geen kandidatenlijsten gezien.
Weet iemand wanneer die komen? Deze donderdag of volgende week?
Volgens een van de best functionerende onderdelen van postNL; "de wandelgangen" komen de geadresseerde stempassen aankomende donderdag (hebben wij er ook nog NYP bij, dus wordt een latertje). En via het officiële "mijnpostnl.nl" weet ik dat de kieslijsten op 5 maart komen. HElaas is bij ons de karwei-folder van de zaterdag naar de dinsdag verplaatst.quote:Ik zit eigenlijk nog op die stempassen te wachten. Heb ook nog geen kandidatenlijsten gezien.
Weet iemand wanneer die komen? Deze donderdag of volgende week?
Helaas niet over het jaarsalaris, maar het maandsalaris!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
De winstuitkering over 2014 is 2,77% van het in 2014 verdiende salaris, mits het goedgekeurd wordt door de aandeelhouders.
Levert toch een mooie bonus van ruim 100 euro op
Op mijnpostnl staat over het jaarsalaris: (van de site): voorbeeldquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:39 schreef zombo het volgende:
[..]
Helaas niet over het jaarsalaris, maar het maandsalaris!
Aankomende donderdag? Hier (Almelo) lag die stempas gisteren al op de deurmat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:02 schreef allweather het volgende:
[..]
Volgens een van de best functionerende onderdelen van postNL; "de wandelgangen" komen de geadresseerde stempassen aankomende donderdag (hebben wij er ook nog NYP bij, dus wordt een latertje). En via het officiële "mijnpostnl.nl" weet ik dat de kieslijsten op 5 maart komen. HElaas is bij ons de karwei-folder van de zaterdag naar de dinsdag verplaatst.
ik ben inderdaad uitgegaan van het daadwerkelijke loon, anders hou ik maar een derde van het door mij genoemde bedrag overquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Op mijnpostnl staat over het jaarsalaris: (van de site): voorbeeld
Stel: je maandsalaris is 1.500 euro bruto en je hebt het hele jaar gewerkt. Dan ontvang je 2,77 procent over 12 x het maandsalaris van 1.500 euro. Je ontvangt dan een bruto bedrag van 498,60 euro (2,77 procent van 18.000 euro).
Ik neem aan dat het dan wel gaat over je daadwerkelijke loon, dus incl meeruren ipv alleen over je contracturen? Want dat zou nogal wat verschil maken.
Wel eerst het stemexamen gedaan om te kijken of je uberhaupt wel genoeg van politiek af weet om te gaan stemmen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef superkimmi het volgende:
Gesprek over stempassen bracht me op het idee om de stemwijzer eens in te vullen. Mn vijfde partij is 'Jezusleeft' Ik ben blij dat er nog 4 boven staan
Haha, ach, mijn interesse in politiek is best groot. Heb bijvoorbeeld vorig blok nog het vak political economy gevolgd (en gehaald) (studeer economie)quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wel eerst het stemexamen gedaan om te kijken of je uberhaupt wel genoeg van politiek af weet om te gaan stemmen?
Zo dan is het echt de moeite! Ik dacht eerst een ander rekensommetje gelezen te hebben, dacht nog: wat een opheft over amper een tientje. Gedroomd zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Op mijnpostnl staat over het jaarsalaris: (van de site): voorbeeld
Stel: je maandsalaris is 1.500 euro bruto en je hebt het hele jaar gewerkt. Dan ontvang je 2,77 procent over 12 x het maandsalaris van 1.500 euro. Je ontvangt dan een bruto bedrag van 498,60 euro (2,77 procent van 18.000 euro).
Ik neem aan dat het dan wel gaat over je daadwerkelijke loon, dus incl meeruren ipv alleen over je contracturen? Want dat zou nogal wat verschil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |