Groundcontrol to mailman.Tom!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:22 schreef bikkie het volgende:
[..]
Ze moeten binnen een bepaald tijdvenster scannen, doen ze dit niet gaat dit ten koste van de scanscores. Vooral van bovenaf wordt hierop gehamerd. De controlroom houdt alles in de gaten en hangt meteen aan de telefoon als je verkeerd scant. Heb zelf als chauffeur gewerkt en als je verkeerd scande werd je zonder pardon teruggestuurd om het te herstellen (depots, klanten, gemiste brievenbussen enz.)
Kost en inwoning zijn dan wel betaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Voor 1500 euro per maand?
Wordt dat postkantoor door Sandd gerund?
Wat de poep!?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:43 schreef zombo het volgende:
[..]
Wat ik nou steeds niet snap: soms is een chauffeur lekker vroeg (iedereen blij, zou je zeggen), moet hij wachten tot zijn starttijd om te mogen scannen.
Mja als ze dan iig toch komen brengenquote:
Oh netjes, dat hebben ze behoorlijk snel afgehandeld!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:09 schreef Jappe90 het volgende:
Nog even een update. In het vorige topic had ik aangegeven dat ik een pakket geleverd had gekregen dat onherstelbaar beschadigd was. Ik vroeg me toen af hoe lang het zou duren totdat ik uitsluitsel zou krijgen.
Goed nieuws! Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik een schadevergoeding krijg toegekend. Dit dekt bijna de hele waarde. Ik ben blij dat PostNL zo snel heeft kunnen handelen (3 februari klacht ingediend). Zo zie je maar dat je niet altijd kan uitgaan van de horrorverhalen op Klachtenkompas en Radar.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:09 schreef Jappe90 het volgende:
Nog even een update. In het vorige topic had ik aangegeven dat ik een pakket geleverd had gekregen dat onherstelbaar beschadigd was. Ik vroeg me toen af hoe lang het zou duren totdat ik uitsluitsel zou krijgen.
Goed nieuws! Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik een schadevergoeding krijg toegekend. Dit dekt bijna de hele waarde. Ik ben blij dat PostNL zo snel heeft kunnen handelen (3 februari klacht ingediend). Zo zie je maar dat je niet altijd kan uitgaan van de horrorverhalen op Klachtenkompas en Radar.
Schande! Kon je er niet óverheen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:23 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag
Qua postvolume was het een stukje minder dan meestal op de dinsdag. HAH 2 foldertjes.
1 Adres kon ik helaas geen post bestellen ivm dat er een trekker/aanhanger combinatie, graafmachine en diverse zandwagens in de weg stonden![]()
Ik moest van mijn TC ook even in de hoek staan (uiteraard in eigen tijd) en nadenken waarom ik niet beter mijn best had gedaan om te bestellenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Schande! Kon je er niet óverheen dan?
Je kan er nu toch nog even weer heengaan in eigen tijd? Bouwlui stoppen toch altijd voor 4 uur, dus nu moet je er wel weer bij kunnen. Beetje hart voor de zaak hoor! En anders het telefoonnummer van die mensen op zien te sporen, hen even bellen en vragen of ze op 1 of andere manier in staat zijn hun post in ontvangst te nemen. Dan zou je misschien wel genomineerd worden voor een klant focus award!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:16 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik moest van mijn TC ook even in de hoek staan (uiteraard in eigen tijd) en nadenken waarom ik niet beter mijn best had gedaan om te bestellen
Ik een kaart met kerstzegelsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:23 schreef Rafierafie het volgende:
Kwam vandaag toch weer zo'n valentijnskaart tegen. Ik hoop dat dat de allerlaatste was.
Dat is wel een hele slechte smoes zeg, die past in het rijtje van "de hond heeft mijn huiswerk opgegeten"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:12 schreef V__L_N het volgende:
Ohja en ik moest extra minuten uitbetaling vragen ivm een calamiteit... De brug stond open
ja, dan wordt het een ander verhaalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:29 schreef V__L_N het volgende:
Oh dat gebeurd hier ook wel eens. Maar de volgende brug is 7,5 km verder. Dat is me iets te ver lopen.
ook lekker. Heb daar gelukkig nooit last van gehad. Probeer er altijd rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig nooit een open brug gehad.
Wel een sinterklaasoptocht waar geen einde aan kwam
Nou heen ging nog wel (was een rechte weg en op de kruisende weg was de optocht), maar ik was NET te laat om over te steken..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, dan wordt het een ander verhaal
[..]
ook lekker. Heb daar gelukkig nooit last van gehad. Probeer er altijd rekening mee te houden
Helaas heb ik geen mobiel pinapparaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Twitter uiteraardhelaas riep de webcare al dat het een hoax was, ja zo trapt niemand erin natuurlijk
Het was, hoewel ik mij er van ben bewust dat elke post belangrijk is, alleen een geadresseerd reclamefoldertje en HAH, dus ik breng het vandaag wel. De wegwerkzaamheden zijn dan al weer verplaatst. Dit heb ik met daarvoor gelegen adres al meegemaakt. Per toeval stond de bewoner naar deze werkzaamheden te kijken en nam de post in ontvangst.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Je kan er nu toch nog even weer heengaan in eigen tijd? Bouwlui stoppen toch altijd voor 4 uur, dus nu moet je er wel weer bij kunnen. Beetje hart voor de zaak hoor! En anders het telefoonnummer van die mensen op zien te sporen, hen even bellen en vragen of ze op 1 of andere manier in staat zijn hun post in ontvangst te nemen. Dan zou je misschien wel genomineerd worden voor een klant focus award!!!
Sint Pieter(tje)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig nooit een open brug gehad.
Wel een sinterklaasoptocht waar geen einde aan kwam
Op EBAY zal toch wel een 'bridge-jammer' worden verkocht?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:50 schreef V__L_N het volgende:
Daarom vond ik het ook zo'n geweldig... Kreng wordt op afstand bediend tegenwoordig. In de zomer heb ik hem altijd 2x tegen. Het seizoen begint weer dus krijgen we dit ook weer.
Sorry, maar je kon ook met de optocht meelopen en ondertussen een uitval naar het adres maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou heen ging nog wel (was een rechte weg en op de kruisende weg was de optocht), maar ik was NET te laat om over te steken..
Nou ja.. maar even de optocht uitgezeten
quote:Op woensdag 18 februari 2015 06:50 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier qua drukte met vooral loop-fietsrondes en mensen die aan de verkeerde kant van de weg wandelenin het kader: dan zie ik het verkeer. Ja maar in tegenovergestelde richting lopen is in mijn ogen, oponthoud van ander verkeer en gevaarlijker dan met het verkeer meelopen. Dorpsevenementen en als de boeren rondcrossen met hun tractoren, vee, e.d.
Gisteren was mede hierdoor(tractoren vanaf het land de weg weer op etc. ) een groot stuk weg veranderd in een blubberzooi. Waarschuwingsborden werden al geplaatst. Dat zal nog wel een staartje hebben.
Een collega pakketbezorger is hierdoor vorig jaar een stukje in de sloot terecht gekomen.
Kon er niet meer uit, gelukkig is deze met behulp van een tractor weer op de weg gezet
[..]
Sint Pieter(tje)
[..]
Op EBAY zal toch wel een 'bridge-jammer' worden verkocht?
[..]
Sorry, maar je kon ook met de optocht meelopen en ondertussen een uitval naar het adres maken.
Geen kans op een award zo!
Niet alles wat ie zegt klopt he... Sinds wanneer sorteren de postbodes en bezorgen de postbezorgers?quote:
Hij zegt niet dat postbodes uitsluitend nog sorteren, hij zegt enkel dat de postbezorgerswijken door postbodes worden voorbereid. Dat kan best kloppen, hoewel je natuurlijk ook nog aparte voorbereiders hebt. Verder verspreekt hij zich en noemt de depothoudster postbode-met, terwijl dat natuurlijk postbezorger-met moet zijn. Ook moet je de post natuurlijk al tijdens het lopen controleren, en niet pas als je voor de deur staat, want anders haal je de looptijden niet. Ook heeft de presentatrice het over een privatisering in 2010, wat natuurlijk al veel eerder was, ik meen al in de jaren '80. Tot slot heeft de bezorgster in kwestie een wijk die je kennelijk in 7 minuten kan lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Niet alles wat ie zegt klopt he... Sinds wanneer sorteren de postbodes en bezorgen de postbezorgers?
Ik heb gewoon allebei de nummers ingevuld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:03 schreef gelestipjes het volgende:
Weet iemand hier welk personeelsnummer je in moet vullen op het formulier "afstandsverklaring vrijwillige Anw-hiaatverzekering" ? Is dat je unieke personeelsnummer of je gewone personeelsnummer?
Want er staat op het formulier alleen "personeelsnummer" maar vervolgens staat erbij "zie links onderin op de salarisspecificatie", links onderin staat het uniek personeelsnummer, dus geen idee welke ik nu in moet vullen.
Vind het op zich trouwens best stom dat je een formulier in moet sturen als je niet zo'n verzekering wilt. Aangezien zo'n verzekering je geld kost zou ik het logischer vinden als je wat in moet sturen als je de verzekering wel wilt.
Wat wat wat!?!?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:03 schreef gelestipjes het volgende:
Weet iemand hier welk personeelsnummer je in moet vullen op het formulier "afstandsverklaring vrijwillige Anw-hiaatverzekering" ?
Vind het op zich trouwens best stom dat je een formulier in moet sturen als je niet zo'n verzekering wilt. Aangezien zo'n verzekering je geld kost zou ik het logischer vinden als je wat in moet sturen als je de verzekering wel wilt.
Als ik ergens loop zonder stoep loop ik altijd tegen het verkeer in.quote:Op woensdag 18 februari 2015 06:50 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier qua drukte met vooral loop-fietsrondes en mensen die aan de verkeerde kant van de weg wandelenin het kader: dan zie ik het verkeer. Ja maar in tegenovergestelde richting lopen is in mijn ogen, oponthoud van ander verkeer en gevaarlijker dan met het verkeer meelopen.
Mijne nog nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Loonstrookje staat ook weer online
Is het personeelsnummer niet gewoon hetzelfde als het unieke personeelsnummer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:03 schreef gelestipjes het volgende:
Weet iemand hier welk personeelsnummer je in moet vullen op het formulier "afstandsverklaring vrijwillige Anw-hiaatverzekering" ? Is dat je unieke personeelsnummer of je gewone personeelsnummer?
Want er staat op het formulier alleen "personeelsnummer" maar vervolgens staat erbij "zie links onderin op de salarisspecificatie", links onderin staat het uniek personeelsnummer, dus geen idee welke ik nu in moet vullen.
Bij mij zijn het twee verschillende nummersquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Is het personeelsnummer niet gewoon hetzelfde als het unieke personeelsnummer.
Het gewone staat bovenaan de salarisspecificatie, beide staan in de linkerkolom onderaan.
Bij mij zijn ze allebei hetzelfde.
Bij mij staan links onderin zowel het uniek als het gewone pers. Nummer. Deze zijn bij mij identiek. Rechtsboven staat nogmaals hetzelfde nummer minus een paar nullen aan het begin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij mij zijn het twee verschillende nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |