abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150037138
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Hah, 1,5 week niet wezen werken en meteen zijn er codes veranderd :P
Gelukkig kon ik de code via Mijn Werk bekijken!

Wel goed nieuws, ook ik heb vanaf volgende week een eigen huisje (nou ja, flatje) *O*
Gefeliciteerd!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_150037176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:16 schreef zombo het volgende:

[..]

Zo dan is het echt de moeite! Ik dacht eerst een ander rekensommetje gelezen te hebben, dacht nog: wat een opheft over amper een tientje. Gedroomd zeker.
Was ik ook vanuit gegaan hoor, dat ze je jaarsalaris door 12 zouden delen en dat je daar dan 2,77% van kreeg, woehoe, misschien wel 20 euro :P Dus ja, dit is toch wel een aardige meevaller
pi_150037337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef superkimmi het volgende:
Gesprek over stempassen bracht me op het idee om de stemwijzer eens in te vullen. Mn vijfde partij is 'Jezusleeft' Ik ben blij dat er nog 4 boven staan :P
Klik, klik, klik ... WTF de SGP! :X :'(
:P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 februari 2015 @ 18:24:12 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150037367
quote:
De resultaatafhankelijke uitkering is maximaal 3 procent van de maandsalarissen die je in 2014 hebt gekregen.
Dat is imo maar op een manier te lezen en dat is berekening over wat je bruto hebt gekregen in 2014.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_150037406
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Klik, klik, klik ... WTF de SGP! :X :'(
:P
Bij mij staat bij de stemwijzer van de provinciale staten 50plus op plek 2.
Bij de stemwijzer voor de Eerste Kamer komt bij mij ook SGP als winnaar uit de bus ;(
Wel netjes geslaagd voor het stemexamen :P
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:03:55 #231
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150059706
Rustig hier ;)
Vandaag waar aan het werk. Qua rugklachten gaat het beter :)

Eens aanhoren wat voor roddelverhalen mijn vervanger over mij heeft rondgebazuind. De vorige keer/keren was het dat ik of ontslag zou krijgen/heb genomen, of een andere route zou moeten doen en meer van dat soort verhalen aan buurtbewoners en collega's(ook van pakket-, en autodienst)
Tot nu toe en voor zover ik weet, heeft PostNL deze collega hier niet voor op het matje geroepen.

Vervelend is het wel!

Fijne collega's heb je er soms bij ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_150065536
Stempas valt hier zojuist op de mat. Dus ik weet al dat ik m niet hoef te bezorgen :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_150066751
Hier stempas ook ontvangen, niet via postnl.
Voor een donderdag was het niet erg druk vandaag
pi_150066978
Hier was het wel druk voor een donderdag (en dan stelt het eigenlijk nog niet veel voor). Bijna hah geadresseerde reclame van de glasvezel. Flinterdun ding verpakt in plastic. En die ondingen blijven dan lekker aan elkaar plakken waardoor er veel fouten tussen zaten.

Ook geen stempassen ertussen zitten en ook nog niks gekregen. Afgelopen jaren hebben we hier in de gemeente altijd de stempassen bezorgd. Ben benieuwd.
pi_150069249
Dinsdag de stempassen bezorgd en vandaag de Verkiezingskrant.
pi_150070083
Krijgen we nu wel of geen winstuitkering van 2014?
Dacht dat we die niet meer kregen :')?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_150071670
Druk hier, 5 tassen. Maar geen kiespassen.

Als je als voorbereider 5 elastieken nodig hebt om een bundel in model te houden... Bedenk dan dat splitsen een beter idee is.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_150073173
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijgen we nu wel of geen winstuitkering van 2014?
Dacht dat we die niet meer kregen :')?
Nee, de eindejaarsuitkering krijgen we niet meer, de winstuitkering wel als de resultaten er naar zijn geloof ik.
pi_150074466
Hier geen stempassen (wandelgangen werken toch minder goed dan ik dacht), maar in het lokale h.a.h. krantje las ik dat we ze op 3 maart in de brievenbus kunnen verwachten. Omdat we 5 maart de kandidatenlijsten moeten bezorgen, neem ik aan dat de kiespassen ook door ons bezorgd worden.
Qua post wat het rustig, maar met h.a.h. erbij toch weer bijna elk huis gehad.
pi_150074633
Aardig wat hier. Stempassen (leuk dat ze ons even inseinen van tevoren }:| ), en ook weer flink wat post van Ziggo. Veel bubbelenveloppen met zo te voelen een soort kabel er in, en een brief, ook weer van Ziggo, over zenderwijzigingen. Rai Uno gaat er uit, en we krijgen er Meiden van Holland voor terug :P .

PostNL verdient volgens mij goed aan Ziggo. Achtereenvolgens kregen we de volgende brieven:

1) Een brief dat de frequenties van de digitale TV gingen veranderen.
2) Een brief over hoe we dan de decoder opnieuw moesten instellen.
3) Nu dan weer een brief over dat er een aantal zenders bijkomt en af gaat.
4) Straks nog een nieuwe brief met daarin een overzicht van alle zenders. (die zat volgens mij ook al als bijlage bij brief 2, maar anyway...).

Maar ach, het houdt je bezig, en in deze tijden van teruglopende volumes (afgezien dan van de buspakjes en de hah) is elke brief meegenomen, ongeacht de inhoud.

Hing weer een mooie nieuwsbrief op het depot geschreven door zo'n laaggeletterde manager, over wat we moeten doen met post DAT verkeerd gesorteerd is. ;(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_150074923
Ook hier heel veel post van Ziggo. Stond inderdaad op de brief "zenderwijzigingen". Ik meen dat toch minimaal 60-70% van alle adressen die ik had Ziggo heeft. Daarnaast nog heel veel van een bepaalde schoenenwinkel. Gelukkig wel droog O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:41:55 #242
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_150075893
Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt voor een pakketje vanuit de VS in Nederland aankomt met de goedkoopste verzendoptie First-Class Package International Service® van USPS? Ik bedoel niet thuis, maar dat 't pakketje in ieder geval op Nederlandse bodem is en een NL tracking code mee krijgt van Post NL.
Maak me beetje zorgen dat 't pakketje foetsiej is...

[ Bericht 6% gewijzigd door Isis20 op 26-02-2015 18:11:25 ]
geen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2015 @ 17:52:13 #243
Maffe Fries
pi_150076210
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef V__L_N het volgende:
Druk hier, 5 tassen. Maar geen kiespassen.

Als je als voorbereider 5 elastieken nodig hebt om een bundel in model te houden... Bedenk dan dat splitsen een beter idee is.
Elk vakje is een bundel :P

Instructies zijn instructies he :P
pi_150077634
Ziggo viel mij ook al op inderdaad, om de paar dagen een mailing de laatste tijd.

Verder mogen ze wel eens wat strenger gaan controleren op pakjes. Ik sta standaard briefjes te schrijven omdat ze te groot zijn voor de brievenbus.
pi_150077942
Moet voor juli nog 3 weken verlof op maken maar sinds de splitsing naar een binnen en buiten teamcoach gaat het nooit goed met het afboeken van die dingen. Worden alleen je uren van binnen afgeboekt en voor buiten helemaal niks. Wordt zo moe van dit bedrijf dat je overal zelf maar achteraan moet hollen....
pi_150078954
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:41 schreef Isis20 het volgende:
Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt voor een pakketje vanuit de VS in Nederland aankomt met de goedkoopste verzendoptie First-Class Package International Service® van USPS? Ik bedoel niet thuis, maar dat 't pakketje in ieder geval op Nederlandse bodem is en een NL tracking code mee krijgt van Post NL.
Maak me beetje zorgen dat 't pakketje foetsiej is...
Zou toch niet langer dan een week of 2 moeten duren. Maar soms kan het nog wel eens vertraging inlopen bij de douane (inklaren).
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:06:35 #247
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_150079081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zou toch niet langer dan een week of 2 moeten duren. Maar soms kan het nog wel eens vertraging inlopen bij de douane (inklaren).
Als ie bij de douane ligt dan weet ik in ieder geval dat USPS 'm niet kwijt heeft gemaakt ghehe. En kan ik 'm traceren in Nederland. USPS heeft ook een verschrikkelijk moeilijke website om even snel een vraag te stellen en op Twitter en Facebook reageren ze niet... Beetje jammer. Misschien is er gewoon vertraging door Presidents Day. Dat 't enorm druk is omdat de post er 1 dag uit lag. Bedankt iig voor je reactie
geen.
pi_150079142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Moet voor juli nog 3 weken verlof op maken maar sinds de splitsing naar een binnen en buiten teamcoach gaat het nooit goed met het afboeken van die dingen. Worden alleen je uren van binnen afgeboekt en voor buiten helemaal niks. Wordt zo moe van dit bedrijf dat je overal zelf maar achteraan moet hollen....
Ja, erg hè, en mekaar de bal maar toespelen. Heb je als postbode een bepaalde wijk gelopen en dan is het niet geboekt. Ga je naar de TC binnen, zegt die "ga maar naar de TC buiten, die gaat over de uitvoeringen", ga je naar de TC buiten, zegt deze "jij bent geen postbezorger, dus je moet bij de TC binnen zijn". 8)7
pi_150080114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, erg hè, en mekaar de bal maar toespelen. Heb je als postbode een bepaalde wijk gelopen en dan is het niet geboekt. Ga je naar de TC binnen, zegt die "ga maar naar de TC buiten, die gaat over de uitvoeringen", ga je naar de TC buiten, zegt deze "jij bent geen postbezorger, dus je moet bij de TC binnen zijn". 8)7
Afgelopen week was ik vrij en was er helemaal een vage situatie. Voor buiten heb ik servicecentrum en teamcoach buiten. Belt mijn binnen-teamcoach mij om aan te geven dat ze mijn wijk niet weg krijgen. Ik geef aan dat ik gewoon vrij ben en mijn andere team coach dat gewoon moest regelen. Vage is dan dat hij weet dat ik vrij was en alsnog zijn er geen verlofuren voor buiten geboekt 8)7
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2015 @ 20:02:07 #250
Maffe Fries
pi_150081913
Heb eindelijk dat mailtje over de Dichtbij gekregen. Opvallend is dat ze je nog vragen hoe lang je voor het bedrijf werkt, maar ze hebben alleen de niet-nummerieke mogelijkheden uitgesloten _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')