Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Hah, 1,5 week niet wezen werken en meteen zijn er codes veranderd
Gelukkig kon ik de code via Mijn Werk bekijken!
Wel goed nieuws, ook ik heb vanaf volgende week een eigen huisje (nou ja, flatje)
Was ik ook vanuit gegaan hoor, dat ze je jaarsalaris door 12 zouden delen en dat je daar dan 2,77% van kreeg, woehoe, misschien wel 20 euroquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:16 schreef zombo het volgende:
[..]
Zo dan is het echt de moeite! Ik dacht eerst een ander rekensommetje gelezen te hebben, dacht nog: wat een opheft over amper een tientje. Gedroomd zeker.
Klik, klik, klik ... WTF de SGP!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef superkimmi het volgende:
Gesprek over stempassen bracht me op het idee om de stemwijzer eens in te vullen. Mn vijfde partij is 'Jezusleeft' Ik ben blij dat er nog 4 boven staan
Dat is imo maar op een manier te lezen en dat is berekening over wat je bruto hebt gekregen in 2014.quote:De resultaatafhankelijke uitkering is maximaal 3 procent van de maandsalarissen die je in 2014 hebt gekregen.
Bij mij staat bij de stemwijzer van de provinciale staten 50plus op plek 2.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Klik, klik, klik ... WTF de SGP!![]()
![]()
![]()
Nee, de eindejaarsuitkering krijgen we niet meer, de winstuitkering wel als de resultaten er naar zijn geloof ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijgen we nu wel of geen winstuitkering van 2014?
Dacht dat we die niet meer kregen?
Elk vakje is een bundelquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef V__L_N het volgende:
Druk hier, 5 tassen. Maar geen kiespassen.
Als je als voorbereider 5 elastieken nodig hebt om een bundel in model te houden... Bedenk dan dat splitsen een beter idee is.
Zou toch niet langer dan een week of 2 moeten duren. Maar soms kan het nog wel eens vertraging inlopen bij de douane (inklaren).quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:41 schreef Isis20 het volgende:
Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt voor een pakketje vanuit de VS in Nederland aankomt met de goedkoopste verzendoptie First-Class Package International Service® van USPS? Ik bedoel niet thuis, maar dat 't pakketje in ieder geval op Nederlandse bodem is en een NL tracking code mee krijgt van Post NL.
Maak me beetje zorgen dat 't pakketje foetsiej is...
Als ie bij de douane ligt dan weet ik in ieder geval dat USPS 'm niet kwijt heeft gemaakt ghehe. En kan ik 'm traceren in Nederland. USPS heeft ook een verschrikkelijk moeilijke website om even snel een vraag te stellen en op Twitter en Facebook reageren ze niet... Beetje jammer. Misschien is er gewoon vertraging door Presidents Day. Dat 't enorm druk is omdat de post er 1 dag uit lag. Bedankt iig voor je reactiequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zou toch niet langer dan een week of 2 moeten duren. Maar soms kan het nog wel eens vertraging inlopen bij de douane (inklaren).
Ja, erg hè, en mekaar de bal maar toespelen. Heb je als postbode een bepaalde wijk gelopen en dan is het niet geboekt. Ga je naar de TC binnen, zegt die "ga maar naar de TC buiten, die gaat over de uitvoeringen", ga je naar de TC buiten, zegt deze "jij bent geen postbezorger, dus je moet bij de TC binnen zijn".quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Moet voor juli nog 3 weken verlof op maken maar sinds de splitsing naar een binnen en buiten teamcoach gaat het nooit goed met het afboeken van die dingen. Worden alleen je uren van binnen afgeboekt en voor buiten helemaal niks. Wordt zo moe van dit bedrijf dat je overal zelf maar achteraan moet hollen....
Afgelopen week was ik vrij en was er helemaal een vage situatie. Voor buiten heb ik servicecentrum en teamcoach buiten. Belt mijn binnen-teamcoach mij om aan te geven dat ze mijn wijk niet weg krijgen. Ik geef aan dat ik gewoon vrij ben en mijn andere team coach dat gewoon moest regelen. Vage is dan dat hij weet dat ik vrij was en alsnog zijn er geen verlofuren voor buiten geboektquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, erg hè, en mekaar de bal maar toespelen. Heb je als postbode een bepaalde wijk gelopen en dan is het niet geboekt. Ga je naar de TC binnen, zegt die "ga maar naar de TC buiten, die gaat over de uitvoeringen", ga je naar de TC buiten, zegt deze "jij bent geen postbezorger, dus je moet bij de TC binnen zijn".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |