Hebben we hier een motief?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:34 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
En achter die investeringen zitten ook Nederlandse bedrijven en ontwikkelingsbanken.
14 april 2014:quote:Op zondag 15 februari 2015 14:50 schreef Gorraay het volgende:
Dat "de" lokale indianen van de zoektochten wisten is een bewering die je niet hard kunt maken.
Een dadergroep.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarvoor? een cover-up?
of dader (s)?
En Ingrid Lommers heeft op de zaterdag na de verdwijning zelf een oproep gedaan om de lokale radio om de bewoners in de buitengebieden te vragen uit te kijken naar de meiden.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:05 schreef RapaNui het volgende:
[..]
14 april 2014:
Reddingswerkers hebben anderhalve week gezocht rond de plaats Boquete. Daarnaast hielpen er ook zo'n vijftig vrijwilligers en inheemse stammen. De zoektocht werd uitgebreid tot aan de kustregio voor de eilandengroep Bocas del Toro. Ook sliepen er vijftien hulpverleners in het gebied, zodat ze 's ochtends direct door konden zoeken.
http://nos.nl/artikel/633809-panama-de-zoektocht-tot-nu-toe.html
Zoals ik gister ook postte, het spijkerbroekje is gevonden voordat de foto's gepubliceerd werden.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Serieus, zijn er mensen hier die denken dat iemand een broekje vind en deze thuis uitwast en vervolgens weer ergens nabij de rivier terug legt?
en denken users serieus dat ze niet gekeken hebben op de foto's van Kris haar spijkerbroek en naar de gevonden broek? Daar hoeven geen ouders en huisgenoten van haar studentenhuis aan te past te komen.
Die zwarte lycra hebben ze dan in hun kamer bij de overige kleding teruggevonden, men wist dus dat ze deze niet droeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:09 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Zoals ik gister ook postte, het spijkerbroekje is gevonden voordat de foto's gepubliceerd werden.
Niemand wist toen nog dat Kris een korte spijkerbroek droeg, er werd steeds gezegd dat ze een zwarte lycra aan had. Dus het kan best zijn dat iemand het broekje vond en niet direct linkte aan de vermiste vrouwen.
Langzaam maar zeker komen we uit bij de powers that be. En de Illuminati.quote:
Maar hebben ze ook in het gebied langs de rivier Culebra gezocht?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:05 schreef RapaNui het volgende:
[..]
14 april 2014:
Reddingswerkers hebben anderhalve week gezocht rond de plaats Boquete. Daarnaast hielpen er ook zo'n vijftig vrijwilligers en inheemse stammen. De zoektocht werd uitgebreid tot aan de kustregio voor de eilandengroep Bocas del Toro. Ook sliepen er vijftien hulpverleners in het gebied, zodat ze 's ochtends direct door konden zoeken.
http://nos.nl/artikel/633809-panama-de-zoektocht-tot-nu-toe.html
In alle publicaties en opsporingsberichten stond dat ze een zwarte lycra droeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zwarte lycra hebben ze dan in hun kamer bij de overige kleding teruggevonden, men wist dus dat ze deze niet droeg.
Hoe wisten ze dan zo stellig dat het broekje van Kris moest zijn?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:18 schreef bladwijzer het volgende:
In alle publicaties en opsporingsberichten stond dat ze een zwarte lycra droeg.
Werd ook in de tv verslagen gezegd. Hoe zouden de indianen bv dan moeten weten dat ze een spijkerbroekje droeg?
Opvallende keuze aangezien de gidsen het allemaal over de welbekende kabelbruggen hadden en zelf ook meteen die route zijn gaan lopen. Of zouden ze dat gedaan hebben om het gebied vrij te houden van Sinaproccers? Daar hoeven jullie niet meer heen hoor jonges, zijn wij al geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:16 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook in het gebied langs de rivier Culebra gezocht?
Volgens de kaarten van Sinaproc niet. Ze zijn richting de kust van Bocas gegaan via een noord-oostelijke route en hebben niet langs de Culebra gelopen.
Eindelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker komen we uit bij de powers that be. En de Illuminati.
Soort vrijheidsstrijd ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bedoel je een soort van wraakactie van de lokale indianen?
Nog even en we kunnen er numerologische berekeningen op loslaten. Veel 666 waarschijnlijk.quote:
Die vraag stelde ik gister ook. Volgens berichten zou het herkend zijn door de ouders, net als de schoen. Ik vermoed dat dat van foto's moet zijn geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hoe wisten ze dan zo stellig dat het broekje van Kris moest zijn?
Op 4.30 http://www.telemetro.com/(...)35.html#.VEDQWvmsV8F
2 juli 2014
Pero reveló algo que la fiscal no ha dicho. Tambien se encontró ropa, según el, de Kris. Encontré ropa ? Sí encontré ropa. Qué ropa era ? Era de color claro. Eso lo incontramos esto dia ya llegando al segundo cable arriba. ..........
Hij openbaarde iets dat de fiscal (=Betsaida Pittí) niet had verteld. Er werd ook kleding gevonden, volgens hem (de vinder, A. Palacio), van Kris. Heeft u een kledingstuk gevonden? Ja, dat heb ik. Wat voor kledingstuk? Het was licht van kleur. We vonden het die dag stroomopwaarts bij de tweede kabelbrug.
Heb je het niet gevolgd? 5 is het nieuwe 6 in dit topic.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen er numerologische berekeningen op loslaten. Veel 666 waarschijnlijk.
Die twist heb ik blijkbaar net gemist. Oh wacht, was er niet iets met interwebz-taal in tijdstippen? Als een soort virtuele fuck you van de killers?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:34 schreef 11en30 het volgende:
Heb je het niet gevolgd? 5 is de nieuwe 6 in dit topic.
Volgens jouw schema kan ik kiezen uit: verdwaald (A,B,D), ongeluk (C-D), of misdrijf (E-I). Mijn scenario is: niet verdwaald, geen ongeluk, geen misdrijf. Waar zijn de categorieën "2 girls did not get lost" en "2 girls encountered hostile wildlife"?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 30 mogelijke scenario's gepresenteerd; 5 alleen "verdwalen/natuurlijke omstandigheden/geen derden", 5 alleen "misdrijf/derden" en 20 een combinatue van die twee. Van die 30 heb ik er 9 uitgelicht en uiteindelijk 5 meest waarschijnlijke geselecteerd.
Het zou heel raar zijn als jouw scenario er niet tussenzit, maar zowel leg me dan ajb in het kort uit hoe dat zit.
Ook dat nog ja. 3+3 en 7-1. Dan weet je genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die twist heb ik blijkbaar net gemist. Oh wacht, was er niet iets met interwebz-taal in tijdstippen? Als een soort virtuele fuck you van de killers?
Uiteraard, anders is er geen logisch verband met broekjes terugleggen die je vindt, of ze laten liggen.quote:
Je moet de opties in een matrix zetten, niet in spoilers. Dan zijn alle combinaties weer mogelijk. Edit: niet jij maar mijn andere kloon dus wel jij.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het fundamentele punt is dat er dingen naast elkaar gezet worden die niet direct gerelateerd zijn: verdwalen en ongelukken/misdrijven/derden.
Iedereen wist dat Kris geen zwarte lycra droeg, omdat alles uitgeplozen was, en bekend dat Kris maar één zwarte lycra had? Dat de andere (niet op de kamer, maar in de jungle) van Lisanne was? Dat werd geconcludeerd, aan alle bewoner doorgeven? OK, kan. Wanneer wist iedereen het?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zwarte lycra hebben ze dan in hun kamer bij de overige kleding teruggevonden, men wist dus dat ze deze niet droeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |