NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:34 schreef DjeDje het volgende:
Ach ik kan ook gewoon uitloggen en niet meer terug komen, heb ik er ook geen last van.

Heb jij ook al een shitlist?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet echt. Maar wil sommige users gewoon niet meer tegen komen of Fok.

Typische dramaqueen opmerking.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:33 schreef DjeDje het volgende:
Niet echt. Maar wil sommige users gewoon niet meer tegen komen of Fok.

Was fucking lucky. Daarna 5-2.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:38 schreef eend112 het volgende:
Guusje had weer eens niets te vertellen
[ afbeelding ]

?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was fucking lucky. Daarna 5-2.

Bewijs het danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je was wel bietje mad toen, niet pato?

Vind je het zelf ook niet een beetje triest om printscreens van wedstrijduitslagen te maken en vervolgens iedere nederlaag te ontkennen?quote:

madquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet een beetje triest om printscreens van wedstrijduitslagen te maken en vervolgens iedere nederlaag te ontkennen?

Haha ik ben al kwartier lang aan het lachen om hoe boos jij bentquote:

Valt er weinig te lachen dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha ik ben al kwartier lang aan het lachen om hoe boos jij bent

Er stond dat je een held was, en dat vond ik niet, dus ik heb de TT daarop aangepast.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
wie kan mij dit uitleggen
[ afbeelding ]

geen woord in gelogen toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]

Je bent geen held.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]

Ey pikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]

shitlistquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er stond dat je een held was, en dat vond ik niet, dus ik heb de TT daarop aangepast.
shitlistquote:
shitlistquote:

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shitlist
[..]
shitlist
[..]
shitlist

Gefapt?quote:

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:34 schreef DjeDje het volgende:
Ach ik kan ook gewoon uitloggen en niet meer terug komen, heb ik er ook geen last van.

ik had je er toch precies 12 uur snachts opgezetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HEE WAAROM STA IK ER GISTEREN OP WAT IS DAT

Ik vind jou maar een matige user.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had je er toch precies 12 uur snachts opgezet

quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een matige user.

dus een 5/10? kan ik mee leven. is op sommige scholen voldoendequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]

Waar het over gingquote:

Der_Mann, ik zeg het maar één keer. Alles wat jij zegt en doet is het net niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus een 5/10? kan ik mee leven. is op sommige scholen voldoende

?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Der_Mann, ik zeg het maar één keer. Alles wat jij zegt en doet is het net niet.

Kan je ook over jezelf zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]

Nee, in bosjes beneden :squote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dacht al, hoe weet zij dat nou, zit je bij mij op het balkon ofzo

En ik danquote:

Jij bent een toppertjequote:

☺😊😀😁😂😃😄quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom geen whatsapp smilies hier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |