Dacht er ook aan. En Martine die het idee gaf.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Rik was wel betrouwbaar, maar goed, lekker wisselen zodat de mol weer geld eruit kan halen met de nieuwe eigenaar.
Jij bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat ziet Rik er toch anders uit dan tijdens het journaal. (Weet je dat er nu een heleboel mensen die nooit naar het journaal keken nu geen uitzending meer missen).
Ik vind Rik er niet zo leuk uitzien bij het Journaal..quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat ziet Rik er toch anders uit dan tijdens het journaal. (Weet je dat er nu een heleboel mensen die nooit naar het journaal keken nu geen uitzending meer missen).
Eindelijk weer eensquote:
Ik ga niets bekijken van Marlijn en ook niet van Margriet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Echt wel ik keek altijd naar het journaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
TMIquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef essnhills het volgende:
De mol heeft de stift weggemoffeld
Tja, Rik is wel homo hè?quote:
En hij is voor 3 op reis, niet zo lang voor de opnames, ook in Sri Lanka geweestquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Chris is een wereldreiziger, die weet de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |