SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zwabberhark op 16-02-2015 17:14:10 ]![]()
Niet rennen bij de Puinduinmeet was ook best oke. Stukje met d'n Zwabber gewandeld zodat we de lopers de trap op konden zien zwoegen en ons vervolgens richting koffie en appelsap bewogen
Was gezellig!Dat is zeker leuk om te zien. Wat een vooruitgangquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:53 schreef mosselmossel het volgende:
Wel leuk zijn de statistieken in vergelijking met een half jaar geleden toen ik voor een marathon trainde.
2014 ---->2015
Afstand 27 ---> 28
Gemiddelde tempo 6.47---->6.27
Gemiddelde hs 156 ---> 151
max hs 171 ---> 163
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooie nummers mossel! En ff een poosje geen marathons kan sowieso geen kwaad. Je kunt nog lang genoeg hardlopen
F means you're fucked![]()
De foto's van de puinduinmeet staan hier. Zonder Elmo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:26 schreef Zwabberhark het volgende:
De foto's van de puinduinmeet staan hier. Zonder Elmo.Tof! Jammer dat Elmo weer naar binnen was gevlucht ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Vanochtend 20km gelopen tijden de Rusthoeveloop in Putten.
De spierpijn van woensdag was zeker nog niet weg, dus het was eigenlijk vanaf het begin de pijn verbijten. Ik vond het een vrij zwaar rondje, met veel vals plat en hele stukken onverhard. Had me dat net iets anders voorgesteld. Wel tevreden met de tijd uiteindelijk, volgende keer wel graag met wat frissere benen.
https://www.endomondo.com/workouts/472216708/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:26 schreef Zwabberhark het volgende:
De foto's van de puinduinmeet staan hier. Zonder Elmo.Tof hardloopgebied ook zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jep, mooi daar
Toffe foto's ook, al loop ik er weer bij als een zoutzak
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ondersteboven en zuigen hequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:20 schreef Murmeli het volgende:
Jep, mooi daar
Toffe foto's ook, al loop ik er weer bij als een zoutzakF means you're fucked![]()
Die vreselijke puinduintrapjesIk heb er een haat/liefde verhouding mee, al neigt die vooral naar haat door te slaan
![]()
@Mossel: mooie cijfers, is handig vergelijkingsmateriaal. Maar als je geen zin hebt in die lange duurlopen en geen zin in de marathon, is het dan misschien niet een idee om geen marathon te lopen?
Vandaag een heerlijk rondje in het buitengebied van Utrecht gelopen. Met drie mensen van een andere AV een wisselduurloop van 25 km gedaan. Iemand had hun trainer zo ver gekregen dat hij op twee punten langs de route met bekertjes water stond, zodat hij het drinken tijdens de wedstrijd kon oefenen. Ik ben niet zo goed in het lopend uit van die plastic bekertjes drinken, dus was het met het oog op de marathon handig om dat eens in een training te oefenen.![]()
Van mijn av toevallig? Ik wil ook binnenkort een keer aan die bostraining meedoen. Maar nu zit ik in een cafe in baarn, had zin om te fietsen ipv lopen vandaag en moest mijn gewonnen cadeaubon nog inwisselen. Maar uiteraard veel meer dan die 20 euro aan hardloopmeuk uitgegevenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:29 schreef Mr.B. het volgende:
Die vreselijke puinduintrapjesIk heb er een haat/liefde verhouding mee, al neigt die vooral naar haat door te slaan
![]()
@Mossel: mooie cijfers, is handig vergelijkingsmateriaal. Maar als je geen zin hebt in die lange duurlopen en geen zin in de marathon, is het dan misschien niet een idee om geen marathon te lopen?
Vandaag een heerlijk rondje in het buitengebied van Utrecht gelopen. Met drie mensen van een andere AV een wisselduurloop van 25 km gedaan. Iemand had hun trainer zo ver gekregen dat hij op twee punten langs de route met bekertjes water stond, zodat hij het drinken tijdens de wedstrijd kon oefenen. Ik ben niet zo goed in het lopend uit van die plastic bekertjes drinken, dus was het met het oog op de marathon handig om dat eens in een training te oefenen.
Zo nog terugfietsen en dan heb ikmet coachen erbij 60-70km gefietst vandaag op de stadsfiets, ook een prima training!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook nog heul even langsgeweest met mini, was gezelligHij was helemaal op joh
. Hij slaapt nog steeds!
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van mijn av toevallig? Ik wil ook binnenkort een keer aan die bostraining meedoen. Maar nu zit ik in een cafe in baarn, had zin om te fietsen ipv lopen vandaag en moest mijn gewonnen cadeaubon nog inwisselen. Maar uiteraard veel meer dan die 20 euro aan hardloopmeuk uitgegeven
Zo nog terugfietsen en dan heb ikmet coachen erbij 60-70km gefietst vandaag op de stadsfiets, ook een prima training!Het was geen bostraining, maar een rondje dat een van hen had uitgezet omdat hij voor de verandering eens een keer een lange duurloop wilde doen (want daar doen jullie immers niet aan). Geen officiele AV-training dus, maar een duurloop als voorbereiding op de CPC, voor 1 van hen dan (en voor mij)
[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.B. op 14-02-2015 16:57:16 ]![]()
Ik ga ervan uit dat die zin in Rotterdam wel komt en ik hoef nog maar drie lange duurlopen, dus dat red ik nog wel. Ik zou het zonde vinden om nu nog af te haken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:29 schreef Mr.B. het volgende:
@Mossel: mooie cijfers, is handig vergelijkingsmateriaal. Maar als je geen zin hebt in die lange duurlopen en geen zin in de marathon, is het dan misschien niet een idee om geen marathon te lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet mijn zweminstellingen even nakijken, want ik heb net in 45 minuten 8 kilometer afgelegd. Dat kan nooit. Het zijn er eerder 4 maar goed. Ik had netjes de lengte van het zwembad ingevoerd. En toch klopt het voor geen meter...
[ Bericht 8% gewijzigd door Devv op 14-02-2015 18:24:25 ]![]()
Heb je geen baantjes geteld? Hoe meet je device dat dan? 4km in 45 minuten vind ik ook nog veel, ik red dat iig nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef Devv het volgende:
Ik moet mijn zweminstellingen even nakijken, want ik heb net in 45 minuten 8 kilometer afgelegd. Dat kan nooit. Het zijn er eerder 4 maar goed. Ik had netjes de lengte van het zwembad ingevoerd. En toch klopt het voor geen meter...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik moet de volgende keer kijken wat er na één baantje wordt aangegeven. Ik weet ook niet helemaal hoe het gemeten wordt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Devv op 14-02-2015 19:15:30 ]![]()
Heb je een bad van 250 mtr? :pquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef Devv het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: