Bij mij scheelt het dat ik het niet vaak hoef te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dat had ik ook in het begin, maar na een tijdje wen je eraan.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:50 schreef eend112 het volgende:
Ben kwalitatief een veel betere speler dan guus maar hij maakt misbruik van de lagg
Huilt 5 minuten of ze mee mag doen - gaat na 15 sec wegquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
heb je eindelijk gewonnen van eend?
[..]
Huilt 5 minuten of ze mee mag doen - gaat na 15 sec weg
Grapje guus terecht gewonnenquote:
[..]
Huilt 5 minuten of ze mee mag doen - gaat na 15 sec weg
gelukt met je male-male stekker?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:25 schreef hoink581 het volgende:
JONGENS EN MEISJES MET EEN BEETJE GELUK HEBBEN KUNNEN LUISTERAARS VANAF VOLGENDE WEEK INBELLEN BIJ RADIO KLB.
Ja, ik ben nu aan het pielen. Ik heb via Mac een aggregate device aangemaakt waar zowel de interne lijningang en de ingebouwde microfoon (wordt straks usb mic) zijn opgenomen. Via de geluidsinstellingen van mijn mac zie ik dat beide inderdaad door mijn Mac worden geregistreerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukt met je male-male stekker?
Zijn gestopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja klopt, maar stuur weer linkje
ELKE DONDERDAG. Flapdrol.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende radio KLB?
Wist niet of het in België ook vakantie was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ELKE DONDERDAG. Flapdrol.Of ik moet maandagavond minder leeswerk hebben dan verwacht.
Ik heb met Pasen pas weer vakantie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wist niet of het in België ook vakantie was.
Ben jij niet Valentijn aan het vieren, DJ hoink?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb met Pasen pas weer vakantie.
Met een normale pc had je hier geen last van gehad, dan had je gewoon front+back ingangen voor mic en was je probleem opgelost geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu aan het pielen. Ik heb via Mac een aggregate device aangemaakt waar zowel de interne lijningang en de ingebouwde microfoon (wordt straks usb mic) zijn opgenomen. Via de geluidsinstellingen van mijn mac zie ik dat beide inderdaad door mijn Mac worden geregistreerd.
Echter, als ik in Virtual DJ dit "aggregate device" aanvink als microfoon, dan laat hij alleen het geluid horen van de ingebouwde microfoon en niet van de ingebouwde lijningang. Nu is het wel zo dat er 4 kanalen zijn van het aggregate device en je bij virtual dj dit niet aan kan geven, het aantal kanalen gaat maar tot 2.
quote:toen heb ik haar opgezocht en haar een vriendschapsverzoek gestuurd. Ze heeft deze niet geaccepteerd.
kijk wat ik kreeg netquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij niet Valentijn aan het vieren, DJ hoink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2015 15:01:09 ]
Vriendin is werken. Heb vanochtend van haar een vervroegde tip naar mijn verjaardagscadeau gekregen. En ik heb als tegenprestatie haar gisteren goed aangeduwd. Dus niet zomaar regulier zoals altijd maar echt goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben jij niet Valentijn aan het vieren, DJ hoink?
Awh, puberstrugglesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
R&P / Leuk meisje in de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |