abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149663833
hallo allemaal,

Ik zou graag wat hulp willen van jullie.
Ik zit nu zo,n 4 maanden bij een erg leuk meisje in de bus, we hebben soms ook oogcontact.

Meestal zit ik ,s ochtends bij haar in de bus ( kwart voor 8 pfff), ik vind haar echt leuk en het lijkt me erg leuk om een keer wat met haar af te spreken. Een keer zat ik ook na schooltijd bij haar in de bus en toen ging ze voor me zitten en toen stonden haar vriendinnen haar uit te zwaaien en waren een beetje raar aan het doen en toen zat ze te kijken of ik niet zag wat haar vriendinnen aan het doen waren en toen keek ze mij meteen weer aan en bloosde.

Ik hoorde haar naam toen ik naar mijn school liep ( onze scholen zitten naast elkaar), toen heb ik haar opgezocht en haar een vriendschapsverzoek gestuurd. Ze heeft deze niet geaccepteerd.

Denken jullie dat ze me nou wel of niet leuk vind?

En hebben jullie nog tips?

Ik ben btw net 17 geworden en zij is 14.

Als jullie nog vragen hebben, stel ze vooral.

Met vriendelijke groet,

Sportweek1502
pi_149663913
Een vriendschapsbezoek sturen naar iemand die je wel tegenkomt op straat maar niet aanspreekt is wel het domste wat je kunt doen.
pi_149663946
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:46 schreef sportweek1502 het volgende:
toen heb ik haar opgezocht en haar een vriendschapsverzoek gestuurd. Ze heeft deze niet geaccepteerd.
Stalker alert
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149664001
Ik weet dat het een beetje stalkerig overkomt, maar denken jullie dat ze mij leuk vind of heb ik nu mijn kansen vergooit?
pi_149664055
quote:
Ik zit nu zo,n 4 maanden bij een erg leuk meisje in de bus, we hebben soms ook oogcontact.
:')

Mss kun je beter aan je sociale vaardigheden gaan werken alvorens een hosselpoging te ondernemen.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:55:10 #6
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149664058
Ik denk niet dat je je kansen hiermee vergroot hebt.
Het leeftijdsverschil is nu ook relatief groot (vooral in denkwijze e.d.) op latere leeftijd zal dit verschil wel verkleinen.

Ik denk dat je gewoon eens met haar een praatje moet maken, dan hoef je het nog niet eens hebben over het ''wat doen'' samen.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149664124
Waarom maak je geen praatje met haar?
pi_149664132
Begin eens met haar groeten. Gewoon 'hoi' zeggen. En als ze eens tegenover je zit een haar lichaamshouding staat op 'open voor een gesprek' begin je een praatje. Over het weer, vertraging is altijd een goede smoes...

Ov dating... Heb er ervaring mee... Inmiddels gelukkig een auto...
Whatever...
pi_149664149
Het leeftijdsverschil is nu ook relatief groot (vooral in denkwijze e.d.) op latere leeftijd zal dit verschil wel verkleinen.

Ik denk dat je gewoon eens met haar een praatje moet maken, dan hoef je het nog niet eens hebben over het ''wat doen'' samen.

Oke bedankt voor je reactie. Ik ga proberen om haar aan te spreken.
Maar denken jullie dat ze me leuk vind?
pi_149664174
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:58 schreef sportweek1502 het volgende:
Maar denken jullie dat ze me leuk vind?
Hoe denk jij dat wij dat zouden kunnen weten?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 15:01:03 #11
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149664211
Nee, ik denk niet dat ze je leuk vindt. Dit kan ook eigenlijk helemaal niet, omdat ze jou niet kent en andersom. De eerste stap is denk ik toch echt een praatje maken, hoe moeilijk dat ook moge zijn.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_149664216
Jongen, iedere 14-jarige chick bloost als haar vriendinnen weer eens naar haar en een willekeurige kerel wijzen.

Spreek d'r gewoon een keer aan anders :')
pi_149664267
Ik ga proberen om haar aan te spreken, wat zou ik het beste kunnen zeggen?
pi_149664870
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:03 schreef sportweek1502 het volgende:
Probeer eens 'hoi'.
pi_149665055
quote:
( kwart voor 8 pfff)
_O- :')
pi_149666057
quote:
hallo allemaal,

Ik zou graag wat hulp willen van jullie.
Ik zit nu zo,n 4 maanden bij een erg leuk meisje in de bus
Wow! Jij maakt n lange busreis! Van Amsterdam naar Beijjing v.v.?
pi_149666554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:58 schreef sportweek1502 het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee.
pi_149668313
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

Ik heb niet het idee dat de denkwijze van een 14 jarige zoveel afwijkt van een volwassen persoon, wat wel heel belangrijk is om je te realiseren dat op die leeftijd de behoeftes ook anders liggen, veel meisjes zullen liever niet al op hun 14e hun maagdelijkheid verliezen terwijl TS wellicht niet kan wachten.

Verder is het natuurlijk raar om voordat je een gesprek met iemand aanknoopt een vriendschapsverzoekje te sturen. Als je haar echt leuk vind dan loop je naar haar toe en vraagt of je naast haar mag zitten.
"Hallo, hoe gaat het met je..."
"Heb je de afgelopen dagen nog wat leuks meegemaakt..."
"Wat zijn je hobby's?"

Je merkt dan vanzelf wel of de interesse mogelijk wederzijds is.
pi_149669387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef jaha het volgende:
Ik heb niet het idee dat de denkwijze van een 14 jarige zoveel afwijkt van een volwassen persoon, wat wel heel belangrijk is om je te realiseren dat op die leeftijd de behoeftes ook anders liggen, veel meisjes zullen liever niet al op hun 14e hun maagdelijkheid verliezen terwijl TS wellicht niet kan wachten.

Verder is het natuurlijk raar om voordat je een gesprek met iemand aanknoopt een vriendschapsverzoekje te sturen. Als je haar echt leuk vind dan loop je naar haar toe en vraagt of je naast haar mag zitten.
"Hallo, hoe gaat het met je..."
"Heb je de afgelopen dagen nog wat leuks meegemaakt..."
"Wat zijn je hobby's?"

Je merkt dan vanzelf wel of de interesse mogelijk wederzijds is.
Dit dus, zo pak je het aan. Een vriendschapsverzoek sturen zonder enig contact :N
pi_149672002
quote:

Ik heb niet het idee dat de denkwijze van een 14 jarige zoveel afwijkt van een volwassen persoon,
Lol wat :D
Fylax is op televisie geweest
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:50:17 #21
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149672096
quote:

[..]

Waarom zou dat niet afwijken dan?
Er is toch een reden dat je niet mag autorijden en stemmen op die leeftijd? De hele interpretatie van zaken ligt bij een 14 jarige wel even wat anders dan bij een volwassene.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149672243
Hun hormonen zijn sterker dan hun verstand. Maar dat is iets waar sommige volwassenen ook last van hebben. Het belangrijkste verschil tussen volwassenen en pubers is dat de laatste groep veel minder in staat is zijn of haar impulsen te beheersen. Maar dat heeft niets te maken met denkwijze :)

Dat veel volwassenen niet met tieners om kunnen gaan heeft meer te maken met een gebrek aan inzicht of respect voor de belevingswereld van de puber in kwestie. Anders moet je eens Paul's pubershow gaan kijken. Best interessant - dan zie je dat tieners ook heel volwassen kunnen denken en voelen. Ze laten het alleen niet zo blijken ;)
pi_149672953
Wat je zegt over impulsief en hormonen klopt. Misschien hangen we een ander beeld aan van wat denkwijze is? Ik wist als tiener veel minder goed wat te doen en minder goed na te denken dan op latere leeftijd. Betekent niet dat je als kind ontoerekeningsvatbaar bent of niet logische verbanden kan trekken... maar ik mis de onderbouwing erover waarom je hersenen niet meer zouden ontwikkelen na je 14e wat betreft je denkvermogen... En denkwijze blijft nogal een breed begrip naar mijn idee dus misschien dat daar ook wat verschillen door ontstaan...
Fylax is op televisie geweest
pi_149673551
Ja, wellicht is dat het verschil wel. Als je kijkt naar het intelligentieniveau, zeg maar het IQ - dat verandert over het algemeen nauwelijks meer. Reactiesnelheid neemt zelfs af vanaf het 12e levensjaar. Dingens als planmatig nadenken, of iets over de (langere) termijn kunnen overzien, dat schijnt pas ergens rondom de 25e te komen.

Als het echt gaat om een persoonlijkheid hebben, een band opbouwen, een goed gesprek kunnen voeren, snappen waar de wereld over gaat. De meeste 14 jarigen kunnen dat prima. Natuurlijk heeft niet iedereen op die leeftijd benul van de situtie in Oost-Oekraïene (bij wijze van spreken), maar degenen die dat op hun 14 e niet hebben hebben dat vaak op hun 34e ook niet... :)

Ik denk dat TS gewoon meer interesse in het meisje moet tonen, en dan blijkt vanzelf wel of haar innerlijk ook leuk genoeg is voor een relatie. Zolang je niet met iemand spreekt zul je dat nooit te weten komen.
pi_149803647
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:03 schreef sportweek1502 het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Probeer eens 'hoi'.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')