Stalker alertquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:46 schreef sportweek1502 het volgende:
toen heb ik haar opgezocht en haar een vriendschapsverzoek gestuurd. Ze heeft deze niet geaccepteerd.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:46 schreef sportweek1502 het volgende:
Ik zit nu zo,n 4 maanden bij een erg leuk meisje in de bus, we hebben soms ook oogcontact.
Hoe denk jij dat wij dat zouden kunnen weten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:58 schreef sportweek1502 het volgende:
Maar denken jullie dat ze me leuk vind?
Probeer eens 'hoi'.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:03 schreef sportweek1502 het volgende:
Ik ga proberen om haar aan te spreken, wat zou ik het beste kunnen zeggen?
Wow! Jij maakt n lange busreis! Van Amsterdam naar Beijjing v.v.?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:46 schreef sportweek1502 het volgende:
hallo allemaal,
Ik zou graag wat hulp willen van jullie.
Ik zit nu zo,n 4 maanden bij een erg leuk meisje in de bus
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:58 schreef sportweek1502 het volgende:
Het leeftijdsverschil is nu ook relatief groot (vooral in denkwijze e.d.) op latere leeftijd zal dit verschil wel verkleinen.
Ik heb niet het idee dat de denkwijze van een 14 jarige zoveel afwijkt van een volwassen persoon, wat wel heel belangrijk is om je te realiseren dat op die leeftijd de behoeftes ook anders liggen, veel meisjes zullen liever niet al op hun 14e hun maagdelijkheid verliezen terwijl TS wellicht niet kan wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk niet dat je je kansen hiermee vergroot hebt.
Het leeftijdsverschil is nu ook relatief groot (vooral in denkwijze e.d.) op latere leeftijd zal dit verschil wel verkleinen.
Ik denk dat je gewoon eens met haar een praatje moet maken, dan hoef je het nog niet eens hebben over het ''wat doen'' samen.
Dit dus, zo pak je het aan. Een vriendschapsverzoek sturen zonder enig contactquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef jaha het volgende:
Ik heb niet het idee dat de denkwijze van een 14 jarige zoveel afwijkt van een volwassen persoon, wat wel heel belangrijk is om je te realiseren dat op die leeftijd de behoeftes ook anders liggen, veel meisjes zullen liever niet al op hun 14e hun maagdelijkheid verliezen terwijl TS wellicht niet kan wachten.
Verder is het natuurlijk raar om voordat je een gesprek met iemand aanknoopt een vriendschapsverzoekje te sturen. Als je haar echt leuk vind dan loop je naar haar toe en vraagt of je naast haar mag zitten.
"Hallo, hoe gaat het met je..."
"Heb je de afgelopen dagen nog wat leuks meegemaakt..."
"Wat zijn je hobby's?"
Je merkt dan vanzelf wel of de interesse mogelijk wederzijds is.
Lol watquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef jaha het volgende:
Ik heb niet het idee dat de denkwijze van een 14 jarige zoveel afwijkt van een volwassen persoon,
Waarom zou dat niet afwijken dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de denkwijze van een 14 jarige zoveel afwijkt van een volwassen persoon, wat wel heel belangrijk is om je te realiseren dat op die leeftijd de behoeftes ook anders liggen, veel meisjes zullen liever niet al op hun 14e hun maagdelijkheid verliezen terwijl TS wellicht niet kan wachten.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:03 schreef sportweek1502 het volgende:
Ik ga proberen om haar aan te spreken, wat zou ik het beste kunnen zeggen?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |