Vertel ons meer...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Mail naar de HEMA gestuurd over een verwarrende omschrijving van 'natural flavouring' en 'natural colouring'.
Kan echt niet hoor.
Ja?quote:
Geloof ook niet dat dat helemaal waar is. Ook al vinden ze dat een leerling gelijk heeft, dat zullen ze nooit openlijk uiten naar de leerling zelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar met dusdanig veel dat je leraren kon bespelen via de coordinator? Ik vind dat ongehoord.
Gefeliciteerd Haasquote:
Heb dat ooit maar één keer gehad met een leraar. Maar de meesten mochten mij altijd wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik nietZe moesten altijd mij hebben die tering leraren.
Hij past niet eens op een foto, dan zie je enkel een zwart schermquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
Is BozeHaas echt dik?
Gefeliciteerd he pik.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee. Blijft nog een verrassing.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij past niet eens op een foto, dan zie je enkel een zwart scherm
Ik zal zaken naar buiten brengen die de huidige samenleving in twijfel trekken.quote:
Licht kan niet ontsnappen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij past niet eens op een foto, dan zie je enkel een zwart scherm
M'n kater is gelijk minder ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:46 schreef hoink581 het volgende:
Net een pareltje van afgelopen jaar gelezen. Mijn dag is weer goed.
Nah, zag ook nooit zo het nut in om een discussie aan te gaan met een leraar ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha ga ik maar ff vanuit ... geef je op dit moment nog het voordeel van de twijfel
Enig respect is wel vereist.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:47 schreef Willoow het volgende:
Nah, zag ook nooit zo het nut in om een discussie aan te gaan met een leraar ofzoOf het moest echt te ver gaan, je hoeft niet helemaal over je heen te laten lopen.
En verder een beetje bespelen. Zelfde als in het werklevenquote:
Met je pronte tienerborstjes zeker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:51 schreef Willoow het volgende:
En verder een beetje bespelen. Zelfde als in het werkleven
Zou gluren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met je pronte tienerborstjes zeker.
Drop dan link....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:46 schreef hoink581 het volgende:
Net een pareltje van afgelopen jaar gelezen. Mijn dag is weer goed.
Dat was toen nog niksquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met je pronte tienerborstjes zeker.
Jij wordt leraar?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Sinds ik heb besloten het onderwijs in te willen gaan kan ik sindsdien nooit meer "schoolgirl" pr0n kijken zonder schuldgevoel.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Sinds ik heb besloten het onderwijs in te willen gaan kan ik sindsdien nooit meer "schoolgirl" pr0n kijken zonder schuldgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |