jij bent dat bij de kerk in de hegolsom ik pak je een keerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet je komen ik sleur je van je fiets
Dat is bij iedereen zo?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:29 schreef remi1986 het volgende:
mooiste is nog die vage 404 pagina als je op "weblogger" klikt![]()
Da's toch bij alle crew functies?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:29 schreef remi1986 het volgende:
mooiste is nog die vage 404 pagina als je op "weblogger" klikt![]()
stop! ik ga je blokcenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent dat bij de kerk in de hegolsom ik pak je een keer
Dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's toch bij alle crew functies?
In mijn hoofd is dat alleen bij Fylax zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's toch bij alle crew functies?
En gelijk heeft tie, want je mag een vrouw niet sloan, je mot ze schuppen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bitchboiis die hihi typen moeten geklapt worden, zou deadprez dan melden.
En gelijk heeft tie.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef Toto69 het volgende:
En gelijk heeft tie, want je mag een vrouw niet sloan, je mot ze schuppen.
Dbw is op z'n micropikkie getrapt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij zoekt tijdens het douchen in de fitness of bij het voetbal ook zeker een afsluitbaar hokje op. Wie is er hier nu de piemelvrees homo. Dat zijn meestal de ergste. Van die mannen die zich dan door hun schijn vriendin met een voorbind in de reet laten naaien, Remi'tje.
Is wel veel leuker inderdaad. Maar ach, zoveel merk je er niet van en die jongen weer wat aandacht.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat alleen bij Fylax zo.
Da's niet zo moeilijk hoor. Op de middelbare school kwam ik ook met veel weg.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe hij op zijn school zo'n speciale status als coordinators pet heeft weten te verwerven.
ja oke maar jij bent een vrouwquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:36 schreef Willoow het volgende:
Ghehe, ben een kwartiertje eerder weggegaanVrijheid
[..]
Da's niet zo moeilijk hoor. Op de middelbare school kwam ik ook met veel weg.
Ja, maar met dusdanig veel dat je leraren kon bespelen via de coordinator? Ik vind dat ongehoord.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:36 schreef Willoow het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:36 schreef Willoow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |