Kijk fylax, wat me zo tegen de borst stuit is dat jij dat baantje alleen hebt aangenomen om een speciale status te verkrijgen en zo misschien ooit mod te worden. Je hebt helemaal geen interesse in het typen van stukjes of het leveren van content, want anders had je hier op Fok! zelf ook wel vaker wat geschreven i.p.v. alleen maar te reageren.quote:
hoth controleert al je berichten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef voederbietel het volgende:
Ik Fok! altijd onder begeleiding van m'n vriendin dan heb je achteraf in ieder geval geen gezeik.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk fylax, wat me zo tegen de borst stuit is dat jij dat baantje alleen hebt aangenomen om een speciale status te verkrijgen en zo misschien ooit mod te worden. Je hebt helemaal geen interesse in het typen van stukjes of het leveren van content, want anders had je hier op Fok! zelf ook wel vaker wat geschreven i.p.v. alleen maar te reageren.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hoth controleert al je berichten?
Als jij dat denkt, prima.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk fylax, wat me zo tegen de borst stuit is dat jij dat baantje alleen hebt aangenomen om een speciale status te verkrijgen en zo misschien ooit mod te worden. Je hebt helemaal geen interesse in het typen van stukjes of het leveren van content, want anders had je hier op Fok! zelf ook wel vaker wat geschreven i.p.v. alleen maar te reageren.
Damn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
Kan dit gewoon schrijven want wordt real time gechecked.
helemaal mee eens. Sowieso een status hebben hierquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
Zo Fylax, 3000 views, kat in 't bakkie.
Je hebt altijd een status, er waarde aan hechten maakt het triestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Sowieso een status hebben hier
Je kan mij niet blocken hihiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:28 schreef Toto69 het volgende:
stop eens met cyberpesten ik ga jullie bloken
moet je komen ik sleur je van je fietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:28 schreef Toto69 het volgende:
stop eens met cyberpesten ik ga jullie bloken
totoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik sleur je van je fiets met je vijlig hijds vestje
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:29 schreef remi1986 het volgende:
mooiste is nog die vage 404 pagina als je op "weblogger" klikt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |